Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det finns massor med studier som säger det bland annat,
a) en studie som visar att kvinnor blir våta när de får höra beskrivningar av våldtäkt.
b) en studie som visar att när kvinnor får välja mellan att bli sexuellt tvingade eller sexuellt tvinga en man då väljer kvinnor att bli tvingade.
Det är inte alls oväsentligt. Förklaringen är att de tycker om det. Man kan inte få orgasm utan att vara mentalt upphetsad.
1) Det står i studierna om falska våldtäkts-anmälningar.
2) Det finns inget mörkertal. Det finns en över-rapportering med flera 100%.
1) Det är bara ett problem för dig. Normala människor har inga problem med att släppa det.
2) Svara på argumentet: vad är värst att bli våldtagen eller leva som incel?
Länka gärna dessa studier så får jag se hur allmängiltiga de är. Och vilka massor av dessa undersökningar det finns.
Jo, man kan få orgasm utan att vara mentalt upphetsad. I alla fall enligt vetenskapen.
1/ Ja, självklart förekommer det. Det finns även studier som tar upp varför kvinnor inte anmäler.
2/ Så du tror alla kvinnor som någonsin blivit våldtagen, i hela världen, har annält? Det behöver jag nog inte ens kolla upp för att veta att du har fel. Metoo är ett bevis för att du har fel.
1/ Inget problem för mig att argumentera emot. Däremot om man som du, anser att sex är ok bara det är skönt (ger orgasm, enligt dig), så blir det ett problem.
2/ Finns det ens undrsökningar där dessa två jämförs? Har jag ens påstått att det finns sådana undersökningar?
Varför gillar du sex med babbar och shemales, fastän du påstår att du inte gör det?