Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Suck, jag har svarat flera ggr. Det kan vara obehagligare eftersom det är mot ens vilja, eftersom våld kan ingå, eftersom psykiskt trauma kan uppstå, o.s.v. Frågar du en gång till så tror jag du är riktigt störd.
1) Att det är mot ens vilja gör det inte obehagligt. Tvärtom det är mer upphetsande. Titta på de länkar som jag har postat. Du kan se att kvinnor tänder på sex mot deras vilja.
2) Att våld kan ingå gör det också mer upphetsande.
3) Varför utgår du ifrån att "mot kvinnans vilja = obehagligt"?
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Beror på. Troligtvis gör det ondare att föda barn. Lika som att det inte gör ont alls att bli av med 100 000 kr. Så då kanske inte bara hur ont något gör ska vara måttstock? Eller anser du att det är rätt att ta 100 000 kr av någon, då det inte gör ont?
Om det inte gör ont. Och kvinnan inte förlorar något. Då tycker jag att det är okay.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Nej, och inte heller med att föda barn.
1) Jag tror att frivilligt sex med en man som kvinnan inte tänder på (som är normen) är obehagligare än våldtäkt. För att med våldtäkt finns det spänning, det är en ny partner, det händer något nytt.
2) Att föda barn är nåt som alla kvinnor gör (i princip) och sex är nåt som alla kvinnor gör så jag tycker att det kan jämföras.
3) Alla tycker att föda barn är normalt (vilket det är) men om en kvinna får kuk mot sin vilja då är det end of the world trots att det är lol jämfört med att föda barn.
4) Det här visar att hysterin kring våldtäkt är trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Relevans?
Om det inte ens finns hot eller våld är det inget att bråka om. Att ha sex mot sin vilja kan vara en rolig upplevelse i en tråkig vardag.