2018-02-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du började med att säga att sex med en 16-åring också kan vara olagligt.
Jag bad om exempel. Du tog upp de olika varianterna av våldtäkt, som redan är förbjudna i lag.
Japp. Det finns olika sorters våldtäkt, vilket babianen inte verkade förstå, då hon länkade till sådana fall.
Så jag påminde henne om det, fast kryptiskt, i hopp om lite tankeverksamhet och konsekvenstänk. Men det finns helt enkelt inte där.
Citera
2018-02-04, 16:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag har svarar på varför det kan vara obehagligare. Flera ggr.

Nej det har du inte. Svara på frågan: hur är det obehagligare att bli våldtagen än att föda barn?

Citat:
Vi pratar inte om pengar, vi pratar om vad som gör ondast. Varför jämför du annars med att föda barn?

Ja exakt. Gör det ondare att bli våldtagen eller föda barn?

Citat:
Nej, det behöver inte vara obehagligare för att det gör ondare. Jag får hellere en smäll på käften än se mina barn mördas. Det ena gör ondare, det andra är väldigt mycket obehagligare.

Menar du att våldtäkt kan jämföras med att se nån bli mördad?

Citat:
Jo. 7 av 10, enligt svensk undersökning.

Men det är ju lögn. Att kvinnor har sagt det i en undersökning betyder inte att det är sant. Det finns undersökningar med folk som har blivit kidnappade av aliens också.

Citat:
Det har jag svarat på. Det fysiska hotet, våldet. Sluta fråga samma saker hela tiden.

De flesta våldtäkter har inte våld eller hot?
Citera
2018-02-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej det har du inte. Svara på frågan: hur är det obehagligare att bli våldtagen än att föda barn?

Ja exakt. Gör det ondare att bli våldtagen eller föda barn?

Menar du att våldtäkt kan jämföras med att se nån bli mördad?

Men det är ju lögn. Att kvinnor har sagt det i en undersökning betyder inte att det är sant. Det finns undersökningar med folk som har blivit kidnappade av aliens också.

De flesta våldtäkter har inte våld eller hot?
Suck, jag har svarat flera ggr. Det kan vara obehagligare eftersom det är mot ens vilja, eftersom våld kan ingå, eftersom psykiskt trauma kan uppstå, o.s.v. Frågar du en gång till så tror jag du är riktigt störd.

Beror på. Troligtvis gör det ondare att föda barn. Lika som att det inte gör ont alls att bli av med 100 000 kr. Så då kanske inte bara hur ont något gör ska vara måttstock? Eller anser du att det är rätt att ta 100 000 kr av någon, då det inte gör ont?

Nej, och inte heller med att föda barn.

Precis, alla kan ljuga. Tänk på det när du länkar.

Relevans?
Citera
2018-02-04, 16:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Suck, jag har svarat flera ggr. Det kan vara obehagligare eftersom det är mot ens vilja, eftersom våld kan ingå, eftersom psykiskt trauma kan uppstå, o.s.v. Frågar du en gång till så tror jag du är riktigt störd.

1) Att det är mot ens vilja gör det inte obehagligt. Tvärtom det är mer upphetsande. Titta på de länkar som jag har postat. Du kan se att kvinnor tänder på sex mot deras vilja.

2) Att våld kan ingå gör det också mer upphetsande.

3) Varför utgår du ifrån att "mot kvinnans vilja = obehagligt"?

Citat:
Beror på. Troligtvis gör det ondare att föda barn. Lika som att det inte gör ont alls att bli av med 100 000 kr. Så då kanske inte bara hur ont något gör ska vara måttstock? Eller anser du att det är rätt att ta 100 000 kr av någon, då det inte gör ont?

Om det inte gör ont. Och kvinnan inte förlorar något. Då tycker jag att det är okay.

Citat:
Nej, och inte heller med att föda barn.

1) Jag tror att frivilligt sex med en man som kvinnan inte tänder på (som är normen) är obehagligare än våldtäkt. För att med våldtäkt finns det spänning, det är en ny partner, det händer något nytt.

2) Att föda barn är nåt som alla kvinnor gör (i princip) och sex är nåt som alla kvinnor gör så jag tycker att det kan jämföras.

3) Alla tycker att föda barn är normalt (vilket det är) men om en kvinna får kuk mot sin vilja då är det end of the world trots att det är lol jämfört med att föda barn.

4) Det här visar att hysterin kring våldtäkt är trams.

Citat:
Relevans?

Om det inte ens finns hot eller våld är det inget att bråka om. Att ha sex mot sin vilja kan vara en rolig upplevelse i en tråkig vardag.
Citera
2018-02-04, 16:45
Medlem
Citat:
1) Att det är mot ens vilja gör det inte obehagligt. Tvärtom det är mer upphetsande. Titta på de länkar som jag har postat. Du kan se att kvinnor tänder på sex mot deras vilja.

2) Att våld kan ingå gör det också mer upphetsande.

3) Varför utgår du ifrån att "mot kvinnans vilja = obehagligt"?

Om det inte gör ont. Och kvinnan inte förlorar något. Då tycker jag att det är okay.

1) Jag tror att frivilligt sex med en man som kvinnan inte tänder på (som är normen) är obehagligare än våldtäkt. För att med våldtäkt finns det spänning, det är en ny partner, det händer något nytt.

2) Att föda barn är nåt som alla kvinnor gör (i princip) och sex är nåt som alla kvinnor gör så jag tycker att det kan jämföras.

3) Alla tycker att föda barn är normalt (vilket det är) men om en kvinna får kuk mot sin vilja då är det end of the world trots att det är lol jämfört med att föda barn.

4) Det här visar att hysterin kring våldtäkt är trams.

Om det inte ens finns hot våld är det inget att bråka om. Att ha sex mot sin vilja kan vara en rolig upplevelse i en tråkig vardag.
1/ Hur var der nu med länkar? Bestäm dig!
2/ Ja, tycker du. Inte alla andra.
3/ Jag utgår från min erfarenhet, empati och medkänsla.

Ja, du tycker det.

1/ Ja, det får du tycka.
2/ Så hur ont det gör har inte med saken att göra alltså? Bra!
3/ Varför jämföra öht?
4/ Vilken hysteri? Menar du över att alla invandrare våldtar, och borde skickas hem? Är det den hysterin?

Ja, och det kan vara en hemsk upplevelse som förstör en bra dag, och massa dagar framöver.
Citera
2018-02-04, 17:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Hur var der nu med länkar? Bestäm dig!
2/ Ja, tycker du. Inte alla andra.
3/ Jag utgår från min erfarenhet, empati och medkänsla.

1) Svara på argumentet: varför skulle det inte vara mer upphetsande med tvång om du utgår ifrån vad kvinnor själva säger? Det gäller inte bara mina senaste länkar det finns studier som vsiar det också.

2) De flesta kvinnor tycker att våld är upphetsande.

3) Ja om du sätter dig in kvinnans situation kan du se att sexuellt tvång är awesome för de flesta.

Citat:
Ja, du tycker det.

Varför håller du inte med?

Citat:
1/ Ja, det får du tycka.
2/ Så hur ont det gör har inte med saken att göra alltså? Bra!
3/ Varför jämföra öht?
4/ Vilken hysteri? Menar du över att alla invandrare våldtar, och borde skickas hem? Är det den hysterin?

2) Det är klart att det spelar roll sexuellt om det gör ont.

3) För att det visar att våldtäkt är bullshit. Kvinnor gör värre saker hela tiden.

4) Varje gång en kvinna blir våldtagen börjar alla låtsas som att hon har råkat ut för något hemskt. Till exempel Fittja-målet. Men om det hade varit en man som hade blivit påsatt av 5 kvinnor hade alla tyckt att det var awesome.

Citat:
Ja, och det kan vara en hemsk upplevelse som förstör en bra dag, och massa dagar framöver.

Varför skulle det vara hemskt att få sex?
Citera
2018-02-04, 17:58
Medlem
Citat:
1) Svara på argumentet: varför skulle det inte vara mer upphetsande med tvång om du utgår ifrån vad kvinnor själva säger? Det gäller inte bara mina senaste länkar det finns studier som vsiar det också.

2) De flesta kvinnor tycker att våld är upphetsande.

3) Ja om du sätter dig in kvinnans situation kan du se att sexuellt tvång är awesome för de flesta.

Varför håller du inte med?

2) Det är klart att det spelar roll sexuellt om det gör ont.

3) För att det visar att våldtäkt är bullshit. Kvinnor gör värre saker hela tiden.

4) Varje gång en kvinna blir våldtagen börjar alla låtsas som att hon har råkat ut för något hemskt. Till exempel Fittja-målet. Men om det hade varit en man som ahde blivit påsatt av 5 kvinnor hade alla tyckt att det var awesome.

Varför skulle det vara hemskt att få sex?
1/ Varför ska jag gå efter vad just dessa kvinnor säger, när det finns många andra som säger tvärtom?
2/ Källa på att de flesta kvinnor tycker våld är upphetsande, tack! Inga länkar till sexfantasier och bokförsäljningar, tack!
3/ Nej, det kan jag inte. Och min syn verkar stämma med vad kvinnor i allmänhet anser. Annars skulle de inte annäla våldtäkter.
4/ Jag behöver inte låtsats. Och nu läser du tankar om vad alla skulle tyckt igen.

Det är inte hemskt att få sex, rent generellt. Men om din pappa vill ha sex med dig, varför är det i så fall hemskt?
Citera
2018-02-04, 18:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Varför ska jag gå efter vad just dessa kvinnor säger, när det finns många andra som säger tvärtom?

Det finns en massa studier som säger samma sak. Så både kvalitativa och kvantitativa bevis säger att kvinnor gillar sexuellt tvång.

Citat:
2/ Källa på att de flesta kvinnor tycker våld är upphetsande, tack! Inga länkar till sexfantasier och bokförsäljningar, tack!

Minst 50% av kvinnorna får orgasm när de blir våldtagna?

Citat:
3/ Nej, det kan jag inte. Och min syn verkar stämma med vad kvinnor i allmänhet anser. Annars skulle de inte annäla våldtäkter.

Varför inte? Kvinnor anmäler för att få uppmärksamhet, slippa skam, och få pengar. Det betyder inte att de inte njöt av det.

Citat:
4/ Jag behöver inte låtsats. Och nu läser du tankar om vad alla skulle tyckt igen.

Men alla kvinnor som protesterar mot våldtäkt låtsas. Protesterar män mot att kvinnliga lärare våldtar sina manliga elever i USA?

Citat:
Det är inte hemskt att få sex, rent generellt. Men om din pappa vill ha sex med dig, varför är det i så fall hemskt?

1) Sluta dra upp incest. Du har en sjuk fixering.

2) Om du jämför att vara incel (vilket många kvinnor är idag) med att bli våldtagen är det mycket bättre att bli våldtagen.
Citera
2018-02-04, 18:25
Medlem
Citat:
Det finns en massa studier som säger samma sak. Så både kvalitativa och kvantitativa bevis säger att kvinnor gillar sexuellt tvång.

Varför inte? Kvinnor anmäler för att få uppmärksamhet, slippa skam, och få pengar. Det betyder inte att de inte njöt av det.

Men alla kvinnor som protesterar mot våldtäkt låtsas. Protesterar män mot att kvinnliga lärare våldtar sina manliga elever i USA?

2) Om du jämför att vara incel (vilket många kvinnor är idag) med att bli våldtagen är det mycket bättre att bli våldtagen.
Nej, det finns inte så många studier som säger så. Det finns studier om kvinnors fantasier, orgasmer vid våldtäkt, o.s.v. Det finns inte många studier som säger att de flesta kvinnor gillar sexuellt tvång.

Hur många som får orgasm vid våldtäkt är oväsentligt, då det finns förklaringar till detta dessutom.

Källa på att det är därför kvinnor anmäler? Det är ju även så att mörkertalet är stort för att kvinnor inte vill ha denna negativa uppmärksamhet. Att påstå att kvinnor anmäler för att få uppmärksamhet rimmar illa med hur våldtäktsoffer ofta känner sig.

1/ Svårt att komma runt incestproblemet va? Du har inga argument mot det. Likaså med babbar och shemales. Det finns säkert fler undantag för dig. Dina argument håller inte, då du inte ens kan applicera dom på dig själv.
2/ Ja, jag vet att du tycker så. Tänk om du kunde argumentera för att det verkligen är så.
Citera
2018-02-04, 18:27
Medlem
När ska du förklara varför du gillar att sex med babbar och shemales, babianen?
Jag väntar fortfarande på svar om varför du ljugit om det.
Citera
2018-02-04, 18:54
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:

Länka dessa studier då
Citera
2018-02-04, 19:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, det finns inte så många studier som säger så. Det finns studier om kvinnors fantasier, orgasmer vid våldtäkt, o.s.v. Det finns inte många studier som säger att de flesta kvinnor gillar sexuellt tvång.

Det finns massor med studier som säger det bland annat,

a) en studie som visar att kvinnor blir våta när de får höra beskrivningar av våldtäkt.

b) en studie som visar att när kvinnor får välja mellan att bli sexuellt tvingade eller sexuellt tvinga en man då väljer kvinnor att bli tvingade.

Citat:
Hur många som får orgasm vid våldtäkt är oväsentligt, då det finns förklaringar till detta dessutom.

Det är inte alls oväsentligt. Förklaringen är att de tycker om det. Man kan inte få orgasm utan att vara mentalt upphetsad.

Citat:
Källa på att det är därför kvinnor anmäler? Det är ju även så att mörkertalet är stort för att kvinnor inte vill ha denna negativa uppmärksamhet. Att påstå att kvinnor anmäler för att få uppmärksamhet rimmar illa med hur våldtäktsoffer ofta känner sig.

1) Det står i studierna om falska våldtäkts-anmälningar.

2) Det finns inget mörkertal. Det finns en över-rapportering med flera 100%.

Citat:
1/ Svårt att komma runt incestproblemet va? Du har inga argument mot det. Likaså med babbar och shemales. Det finns säkert fler undantag för dig. Dina argument håller inte, då du inte ens kan applicera dom på dig själv.
2/ Ja, jag vet att du tycker så. Tänk om du kunde argumentera för att det verkligen är så.

1) Det är bara ett problem för dig. Normala människor har inga problem med att släppa det.

2) Svara på argumentet: vad är värst att bli våldtagen eller leva som incel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in