2018-02-01, 19:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Japp. Finns att läsa om.
2/ Ja, självklart,orgasm har inte med saken att göra. Tror jag sagt detta tio ggr. Det är inte orgasmens vara eller icke vara som avgör om det är våldtäkt. Det vet alla kvinnor ....

1) Men det är en bluff. Det är omöjligt att få orgasm utan att vara mentalt upphetsad.

2) Vi talar inte om vad som är våldtäkt. Vi talar om ifall kvinnor njuter av våldtäkt.

3) Menar du att kroppen känner skillnad på en orgasm från frivilligt sex och en orgasm från våldtäkt?

4) Kan man byta fram och tillbaka under sexet? Till exempel,

a) man har frivilligt sex i 5 minuter och njuter av det.

b) sen säger man nej och blir våldtagen i 5 minuter och då slutar man njuta.

c) sen säger man ja igen och går tillbaka till att njuta av sexet.

funkar det så enligt dig?
Citera
2018-02-01, 19:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Oj, "alla" igen. Har du källa på det? Jag är glad för kvinnor som får sex, om det är det de vill.
2/ Ingen aning. Relevansen är??

1) Jag har inte sett ett enda inlägg i media som call out this bullshit. Trots att alla kvinnor vet vad det handlar om.

2) Svara på frågan: har kvinnan i det fallet förlorat saker för 150k på sexet? Det står i artikeln att hon blev sprutad i håret. Så hon blev tvugnen att tvätta håret efteråt. Men förutom det?
Citera
2018-02-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men det är en bluff. Det är omöjligt att få orgasm utan att vara mentalt upphetsad.

2) Vi talar inte om vad som är våldtäkt. Vi talar om ifall kvinnor njuter av våldtäkt.

3) Menar du att kroppen känner skillnad på en orgasm från frivilligt sex och en orgasm från våldtäkt?

4) Kan man byta fram och tillbaka under sexet? Till exempel,

a) man har frivilligt sex i 5 minuter och njuter av det.

b) sen säger man nej och blir våldtagen i 5 minuter och då slutar man njuta.

c) sen säger man ja igen och går tillbaka till att njuta av sexet.

funkar det så enligt dig?
1/ Nej
2/ Och det kanske vissa gör? Jag har ingen aning, men det finns kanske någon.
3/ Ingen aning. Googla om du är nyfiken.
4/ Inte med vilja, skulle jag tro.
Citera
2018-02-01, 19:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Nej
2/ Och det kanske vissa gör? Jag har ingen aning, men det finns kanske någon.
3/ Ingen aning. Googla om du är nyfiken.
4/ Inte med vilja, skulle jag tro.

1) Hur skulle det gå till?

2) Så vi är överens om att vissa kvinnor njuter av våldtäkt?
Citera
2018-02-01, 19:14
Medlem
Citat:
1) Jag har inte sett ett enda inlägg i media som call out this bullshit. Trots att alla kvinnor vet vad det handlar om.

2) Svara på frågan: har kvinnan i det fallet förlorat saker för 150k på sexet? Det står i artikeln att hon blev sprutad i håret. Så hon blev tvugnen att tvätta håret efteråt. Men förutom det?
1/ Jag har läst om kvinnor som verkar glad över sitt sexliv.
2/ Nej, tror inte hon förlorat saker (ting?) för 150 000 kr. Det händer nog väldigt sällan vid skadestånd att offret blivit av med saker motsvarande summan. Det är inte så skadestånd beräknas.
Citera
2018-02-01, 19:16
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Nej det är nåt som du har fått från film typ. Sex är sex hur det börjar är inte så viktigt.

Det är sånt man gjorde när man vad tonåring.

Du är tydligen fast i porrens fantasivärld. Det är mycket synd om dig.

Hångel kan man ägna sig åt i vilken ålder som helst. Hångel består av bl a tungkyssar, smekningar inklusive även lite tuffare tag och är en del av förspelet. Jag vet att du aldrig fått uppleva denna typ av erotiska yttringar utan drömmer dig bort i porrvärlden.

Citat:
Yeah... en video på en kille som blir påsatt av 2-3 tjejer kommer definitivt att leda till att han blir mobbad...

Ja, om han blir sexuellt förnedrad inför publik.

Citat:
Det är fel. För att det finns en massa saker som inte är PK att forska om eller säga.

Vad en skogstokig liten perverterad babianhona tycker bryr jag mig inte om. Jag förlitar mig istället på sakliga fakta inom diverse akademiska discipliner som psykologi, sexologi och även fysiologi.

Citat:
Typ så här, https://www.xvideos.com/video10363746/hardcoregangbang_trailer_17_-_nikki_sexx_feb_13_2013_ ? åh nej, anything but that

Jag noterar att du saknar förmåga att skilja fiktion från verklighet. Om en skådespelares karaktär blir mördad i filmen på riktigt, då kan hen inte komma tillbaka från de döda och spela in en ny film.

Gruppvåldtäkter i en porrfilm är inte samma sak som de i verkligheten. Det är bara på låtsas med agerande porrskådespelare.

Citat:
Det är klart att de vill ha det på riktigt. Vill inte män ha sina fantasier på riktigt?

Nej, det vill de inte. Inte ens bögar vill bli knullade i röven och misshandlade mot sin vilja av aggressiva medfångar i fängelset.

Citat:
1) Det där är lögn och det vet alla kvinnor. Om man kommer så njuter man det. Det är självklart?

2) Eller gäller det vid frivilligt sex också: "bara för att jag kom 3 gånger betyder det inte att jag njöt av det, egentligen var det våldtäkt"?

3) Gillar du att bli avsugen mot din vilja?

1) Nej, det är sant och det vet alla kvinnor utom babianhonan för ”hon” är pervers och lider av parafilier.

2) Nej, det gör det inte.

3) Nej.
Citera
2018-02-01, 19:17
Medlem
Citat:
1) Hur skulle det gå till?

2) Så vi är överens om att vissa kvinnor njuter av våldtäkt?
1/ Googla!
2/ Det finns säkert någon. Relevans?
Citera
2018-02-01, 19:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2/ Nej, tror inte hon förlorat saker (ting?) för 150 000 kr. Det händer nog väldigt sällan vid skadestånd att offret blivit av med saker motsvarande summan. Det är inte så skadestånd beräknas.

1) Så varför ska hon få 150k i skadestånd?

2) Skulle en domstol ge en man 150k i skadestånd om han blev påsatt av 2 tjockisar på fyllan?

3) Eftersom kvinnor inte förlorar nåt på att bli våldtagna är det inget problem right?

Citat:
2/ Det finns säkert någon. Relevans?

Varför skulle det inte gälla för alla?
Citera
2018-02-01, 19:21
Medlem
Citat:

2) Skulle en domstol ge en man 150k i skadestånd om han blev påsatt av 2 tjockisar på fyllan?

3) Eftersom kvinnor inte förlorar nåt på att bli våldtagna är det inget problem right?
1/ Hur ska jag veta det? Jag var inte ens med i det beslutsfattandet.
2/ Ingen aning. Skulle kanske bli miljonär i USA, och jag vet hur mycket du gillar USA-referenser.
3/ Fråga dom?
Citera
2018-02-01, 19:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Ja, om han blir sexuellt förnedrad inför publik.

Förnedrad genom att kvinnorna turas om att rida hans kuk? För det är vad som händer när kvinnor blir våldtagna.

Citat:
Gruppvåldtäkter i en porrfilm är inte samma sak som de i verkligheten. Det är bara på låtsas med agerande porrskådespelare.

Jag vet jag brukar läsa domar då och då.

Citat:
Nej, det vill de inte. Inte ens bögar vill bli knullade i röven och misshandlade mot sin vilja av aggressiva medfångar i fängelset.

Hur vet du det? Tänk om jag har rätt?

Citat:
1) Nej, det är sant och det vet alla kvinnor utom babianhonan för ”hon” är pervers och lider av parafilier.

2) Nej, det gör det inte.

3) Nej.

1) Här är min video från igår, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
Here you go, http://sendvid.com/v6xpjv48

2) Så hur känner en kvinnas kropp skillnad på om det är en frivillig orgasm eller en våldtäkts-orgasm?
Citera
2018-02-01, 19:24
Medlem
Citat:

Varför skulle det inte gälla för alla?
Det finna de som gillar babbar och incest, borde det då inte gälla alla?
Citera
2018-02-01, 19:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det finna de som gillar babbar och incest, borde det då inte gälla alla?

1) För att det är väldigt extrema saker. Men sex med det motsatta könet är inte extremt det är normalt.

2) Så om det finns kvinnor som gillar våldtäkt borde alla kvinnor gilla det. För att det är en väldigt normal grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in