2018-02-04, 12:18
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/Ja , jag frågade vad du tycker för att visa dig att det inte har med saken att göra.
3/ ????

Haha, den ville jag spara
Får man fråga "varför" du frågade då?
Citera
2018-02-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det finns ett problem med åldersgränser när vi mognar så olika fort.
En statisk gräns är inte grundad på evidens och en evidensbaserad blir för komplicerad att hålla ordning på, så det blev femton med lite undantag och omständigheter.
Se Frankrikes president Macron. Han var femton, hon 40 när de träffades. Hon var gift och hade tre barn och var hans lärarinna.
Han är hyllad bland globalisterna. Hade han varit 40, gift med tre barn och hon varit hans elev hade han aldrig i världshistorien haft en chans att bli president. Eller kunnat få något annat offentligt jobb heller för den delen.
Ja, det kan finnas ett problem med åldersgränser.
Vi skulle kunna släppa det fritt, så att 40-åringar har sex med 9-åringar.
Eller så sätter vi en gräns, och de som mognar fortare, både fysiskt och psykiskt, får vänta med sex.
Som det är nu, alltså.
Jag vet vad jag föredrar.
Citera
2018-02-04, 12:22
Medlem
Citat:
Haha, den ville jag spara
Får man fråga "varför" du frågade då?
För att få henne att inse att det inte har med saken att göra. Lite klantigt formulerat av mig, kanske.
Hon undrade varför jag blandade in barn, när det var hon som gjorde det med sina exempel.
Jag fick känslan av att hon inte vill ha åldersgräns, det enda som räknas är om det är skönt, vilket är hennes enda argument.
Citera
2018-02-04, 12:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är väldigt normalt att vägra sex med motsatta könet. Både män och kvinnir gör det.

Om man är heterosexuell kvinna då säger man inte nej till sex med män. Precis som att de flesta män inte säger nej om en kvinna erbjuder sex.

Citat:
1/ Du vet att kvinnor inte trycker ut barn "utan problem" va? De åker till och med till sjukhus för att göra detta. Dummaste jag hört, speciellt med tanke på hur många kvinnor som dött vid födsel, rent historikt sett.
2/ Det varierar. Googla så hittar du mycket om vilka skador du kan få av att bli tvingad till sex

1) Jag har fött 3 barn hemma själv. Det är ingen big deal.

2) Du är den som hävdar att kvinnor får skador av våldtäkt. Då är det upp till dig att bevisa det.

Citat:
Tänker inte lista några fler saker, särskilt inte sådant jag listat 2-3 ggr tidigare med dig. Samt att du inte har några argument, så det blir ingen diskussion.

Ursäkter.

Citat:
Nej, många kvinnor är emot tvång, i olika grad.

Absolut inte. Män är emot tvång. Kvinnor tycker att tvång är hett.

Citat:
1/ Ja, det är skillnad på barn. Det kan även vara skillnad på två 35-åriga kvinnor. Att 16-åringar kan ha det skönt vid sex har inget med saken att göra om det är våldtäkt eller inte. Det är staten som har satt en åldersgräns. Sådant kan man diskutera, men det är oviktigt i denna tråd.
2/ Att något kan vara bra har inte med saken att göra. Det kan också innebära att det är riktigt farligt.

1) I mitt exempel handlade det om en 16 åring som blev våldtagen av 2 30 åriga kvinnor och tyckte att det var roligt. Självklart skulle en 16 årig tjej i samma situation tycka likadant.

2) Om män får reda på att våldtäkt ät bra för kvinnor då försvinner stigmat.

Citat:
Du har inte rätt att tvinga folk att ha det skönt.

Det är jag inte intresserad av. Jag är bara trött på kvinnor som ljuger.
Citera
2018-02-04, 12:38
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
För att få henne att inse att det inte har med saken att göra. Lite klantigt formulerat av mig, kanske.
Hon undrade varför jag blandade in barn, när det var hon som gjorde det med sina exempel.
Jag fick känslan av att hon inte vill ha åldersgräns, det enda som räknas är om det är skönt, vilket är hennes enda argument.
Du blandade in barn i ditt svar till mig också, vilket är ett ickeargument. Det är också non sequitur hur gammal en 40-åring är. Det är en laglig ålder så du får helt enkelt glömma bort den delen av ditt argument helt. Jag trodde du skulle förstått det av exemplet med Macron, men du missade.

Nu till det som frågan faktiskt handlar om. 9 eller 15?
Jag tror att väldigt få nioåringar hunnit bli könsmogna, men misstänker att det kan hända. Tänk dig en Bell-kurva där "vi" bestämt att det vanligaste är att vi är mogna nog vid 15. Om det undantagsvis finns 9-åringar som biologiskt är mogna, så är det lika troligt ungefär att det finns de som mognar senare också, som 17-18 osv. Man har troligen satt gränsen där de flesta börjar bli biologiskt klara.
Jag gissar att man sneglat på t.ex mensen och den övriga kroppsliga utvecklingen med bröst osv.
Här brukar killar vara lite efter generellt.

Det du anför är en moralisk gräns som inte har något alls med saken att göra. Åldersrasism är inte ett argument. Speciellt inte om det inte gäller lika åt båda hållen. Jag vet att ungdomar idag har mycket svårare att umgås mellan generationsgränserna och det kommer i längden accelerera vårt samhälles förfall. Den uppenbara och direkta skadan sker när unga slutar ha respekt för erfarenhet och livets visdomar som äldre samlat på sig.
Har man dessutom stora brister i riskbedömning och konsekvenstänk, så säger man i princip:
Jag skiter i vad du lärt dig, jag vill göra samma misstag igen.
Och det är inte hur vi tagit samhället från mörker, elände och fattigdom till ett av världens rikaste länder. Tvärtom. Det är vad som kommer driva oss tillbaka dit.
Citera
2018-02-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om man är heterosexuell kvinna då säger man inte nej till sex med män. Precis som att de flesta män inte säger nej om en kvinna erbjuder sex.

1) Jag har fött 3 barn hemma själv. Det är ingen big deal.

2) Du är den som hävdar att kvinnor får skador av våldtäkt. Då är det upp till dig att bevisa det.

Ursäkter.

Absolut inte. Män är emot tvång. Kvinnor tycker att tvång är hett.

1) I mitt exempel handlade det om en 16 åring som blev våldtagen av 2 30 åriga kvinnor och tyckte att det var roligt. Självklart skulle en 16 årig tjej i samma situation tycka likadant.

2) Om män får reda på att våldtäkt ät bra för kvinnor då försvinner stigmat.

Det är jag inte intresserad av. Jag är bara trött på kvinnor som ljuger.
1/ Och kvinnor har dött av att föda barn. Har du fortfarande inte förstått att du inte är mallen för resten av världen?
2/ Det har jag gjort. Även du har bevisat det. Du har länkat till det. Så nu börjar jag undra om du är dum på riktigt?

1/ Nej, det är inte självklart. Alla gillar inte samma saker. Men det kommer du aldrig att förstå, verkar det som. Ska jag länka till en muslimsk sida, och sedan hävda att du också borde tycke lika? Är det logiskt?
2/ Ja, kanske. Men nu är det ju så att våldtäkt inte är bra för kvinnor, rent generellt.

Jag är också trött på kvinnor som ljuger, påstår sig läsa tankar, fantiserar m.m.
Citera
2018-02-04, 12:49
Medlem
Babianens avatar
Här är fler exempel på hur kvinnor tänker kring våldtäkt,

Want to be date raped

Citat:
I want to be date raped, I want to go out to a bar or a party with someone and get too drunk. I want them to take me home and take me to bed, and to wake up with a sore ass that is plugged to keep his cum in. Or to have a guy I meet out slip me something and completely taking advantage of me.
I want to go out with someone and feel them pressing into my ass to wake me up and me trying to push them off. I want him to grab my hands and hold them behind my back and fuck me harder. Cumming in me and telling me what a good slut I was, plugging me and leaving me there.

The worse he looks, the better it feels.

Citat:
I was curious how it differs and if I'm... weird for that, but in my non-con fantasies or online roleplays, I often prefer if the guy(s) in it are... Well, not exactly attractive.
I've been wondering why I feel this way and the best I came up with is that... Well, I'm sort of a repressed slut? So the thought of just some handsome guy doing that to me... It would be just rough sex, I wouldn't be able to pretend that I don't want this.
That also goes... further. It's weird, but it's a sort of a thing that... If I don't like something, it would make the rape so much better. So for example, if the guy is VERY old. Or fat. Or has low hygine. It's strange, but the thought arouses me more, because well, I know I wouldn't exactly want it then and I'd had to... pretend less?

Sometimes I get offended when I don’t get raped

Citat:
Sometimes if I’m in a situation where rape feels plausible or has the potential to occur and the person doesn’t act on it I like light heartedly get offended. Something I noticed recently lol like how rude of you not to degrade, abuse, and humiliate me it’s what I’m for. Do they not want me that much. Obviously this isn’t seriously offensive more of funny fucked to reaction I have. Yesterday I was walking down the street late in a pretty dress and I passed this older guy who looks kinda sketchy and he didn’t do anything lol I was like ok fuck you in my mind haha. Anyone else have anything similar?

I NEED to be bashed against a wall...

Citat:
I’ve been craving and thirsty as hell for a rape that involves bashed my head into a wall or concrete/ passing out from either choking or impact. I don’t want to permanently damage anything in my body but is there a way to accomplish this safely? Also how can my boyfriend choke me out till I blackout? What good resources can be read up on? There is something about being completely out of it or passed out/unaware of what is going on till fucked conscious after being unconscious that I want. I need to know how to achieve this please!!!! I’m begging nicely hehe

I hope I get raped on Valentine’s Day

Citat:
This Valentine’s Day, however, I’m out of town overnight, and alone. It’ll be my first time properly exploring a major city, and I’ll also be alone - a bit sad, but opens a world of opportunities for me. I’ll be nervous, out of my comfort zone, perhaps a little lost. The perfect victim.
I’m scared, because I’ve never had to actually be careful and look out for myself in my life, but here I am also squeezing my thighs together.
I’m not sure what I’ll do - I don’t want to spend my Valentine’s Day alone. Maybe I’ll find a date on tinder, maybe I’ll pluck up some courage and dress myself up, see if I can get anyone at the bar in the hotel to approach me. I hope it’s someone older than me, charming, able to conceal their sinister intentions easily by manipulating me, taking advantage of my trusting nature. It wouldn’t be difficult, really. The opportunities are endless, but I hope it ends with me hopelessly trying to push them off me when they force themselves on me, or me half conscious, unsure what they slipped into my drink before taking me back to theirs.

ni kan se att de flesta kvinnor vill ha värre saker än vanlig vanilj-våldtäkt.
Citera
2018-02-04, 12:49
Medlem
Citat:
Du blandade in barn i ditt svar till mig också, vilket är ett ickeargument. Det är också non sequitur hur gammal en 40-åring är. Det är en laglig ålder så du får helt enkelt glömma bort den delen av ditt argument helt. Jag trodde du skulle förstått det av exemplet med Macron, men du missade.

Nu till det som frågan faktiskt handlar om. 9 eller 15?
Jag tror att väldigt få nioåringar hunnit bli könsmogna, men misstänker att det kan hända. Tänk dig en Bell-kurva där "vi" bestämt att det vanligaste är att vi är mogna nog vid 15. Om det undantagsvis finns 9-åringar som biologiskt är mogna, så är det lika troligt ungefär att det finns de som mognar senare också, som 17-18 osv. Man har troligen satt gränsen där de flesta börjar bli biologiskt klara.
Jag gissar att man sneglat på t.ex mensen och den övriga kroppsliga utvecklingen med bröst osv.
Här brukar killar vara lite efter generellt.

Det du anför är en moralisk gräns som inte har något alls med saken att göra. Åldersrasism är inte ett argument. Speciellt inte om det inte gäller lika åt båda hållen. Jag vet att ungdomar idag har mycket svårare att umgås mellan generationsgränserna och det kommer i längden accelerera vårt samhälles förfall. Den uppenbara och direkta skadan sker när unga slutar ha respekt för erfarenhet och livets visdomar som äldre samlat på sig.
Har man dessutom stora brister i riskbedömning och konsekvenstänk, så säger man i princip:
Jag skiter i vad du lärt dig, jag vill göra samma misstag igen.
Och det är inte hur vi tagit samhället från mörker, elände och fattigdom till ett av världens rikaste länder. Tvärtom. Det är vad som kommer driva oss tillbaka dit.
Ville du säga något med detta, eller bara ventilera?
Vi har inte bara åldergräns, vi har även andra gränser. Det kan vara olagligt att ha sex med de som har åldern inne också.
Citera
2018-02-04, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är fler exempel på hur kvinnor tänker kring våldtäkt,

Want to be date raped

The worse he looks, the better it feels.

Sometimes I get offended when I don’t get raped

I NEED to be bashed against a wall...

I hope I get raped on Valentine’s Day

ni kan se att de flesta kvinnor vill ha värre saker än vanlig vanilj-våldtäkt.
Var står det att detta gäller några miljarder kvinnor?
Citera
2018-02-04, 12:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Och kvinnor har dött av att föda barn. Har du fortfarande inte förstått att du inte är mallen för resten av världen?
2/ Det har jag gjort. Även du har bevisat det. Du har länkat till det. Så nu börjar jag undra om du är dum på riktigt?

1) Kvinnor dog av infektioner inte av att föda barnet.

2) Länka till bevisen.

Citat:
1/ Nej, det är inte självklart. Alla gillar inte samma saker. Men det kommer du aldrig att förstå, verkar det som. Ska jag länka till en muslimsk sida, och sedan hävda att du också borde tycke lika? Är det logiskt?
2/ Ja, kanske. Men nu är det ju så att våldtäkt inte är bra för kvinnor, rent generellt.

1) Att tycka om sex med det motsatta könet (oavsett om det är frivilligt eller tvång) är en biologisk funktion.

2) Det har samma fördelar för hälsan som vanligt sex (eftersom det är sex). Så det är bättre för en kvinna att bli våldtagen än att vara incel.

Citat:
Jag är också trött på kvinnor som ljuger, påstår sig läsa tankar, fantiserar m.m.

Så de kvinnor som säger: "jag vill bli våldtagen, jag vill bli misshandlad, jag skulle njuta av det här" de ljuger? Men kvinnor som säger att de absoluuut inte vill bli våldtagna de talar sanning?
Citera
2018-02-04, 12:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Var står det att detta gäller några miljarder kvinnor?

1) Varför skulle det inte göra det? Om 10 män postar att de gillar MILFs gäller inte det resten av männen i världen också?

2) Jag kan garantera att majoriteten av kvinnorna blir lite kåta av att läsa om sånt här.
Citera
2018-02-04, 13:11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ville du säga något med detta, eller bara ventilera?
Vi har inte bara åldergräns, vi har även andra gränser. Det kan vara olagligt att ha sex med de som har åldern inne också.
Berätta mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in