2018-02-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Självklart, men den springande punkten är att många kvinnor faktiskt har de här fantasierna och det upplevs som minst sagt besvärande av feminismen idag. Särskilt eftersom dagens mediefeminister och radical-chic-brudar kör tungt på att "det privata är politiskt" och att den enskildes privata normer och politiska övertygelser ska cykla i tandem.
Jag diskuterar utifrån trådämnet, och där har ingen lyckats belägga att kvinnor njuter av att bli våldtagna. Rent generellt, alltså.
Citera
2018-02-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag diskuterar utifrån trådämnet, och där har ingen lyckats belägga att kvinnor njuter av att bli våldtagna. Rent generellt, alltså.

Nej, där är vi helt överens. Jag tror inte heller att kvinnor njuter av att bli våldtagna på riktigt - inte ens de flesta av de som har fantasier om det skulle njuta av det om det hände i verkligheten. Right-o!
Citera
2018-02-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, där är vi helt överens. Jag tror inte heller att kvinnor njuter av att bli våldtagna på riktigt - inte ens de flesta av de som har fantasier om det skulle njuta av det om det hände i verkligheten. Right-o!
En våldtäktsfantasi har man ju kontroll över. Den som fantiserar bestämmer exakt vad som ska hända, vilket inte går att jämföra med verklig våldtäkt.
Citera
2018-02-05, 12:44
Medlem
Citat:
En våldtäktsfantasi har man ju kontroll över. Den som fantiserar bestämmer exakt vad som ska hända, vilket inte går att jämföra med verklig våldtäkt.

Precis, i grunden är det den som fantiserar som är "regissören". Men frekvensen av den här sortens laddade fantasier hos kvinnor blir ändå ett slags problem för nyfeministernas moraliska anspråk (nej, jag tänker inte gå närmare in på varför och hur det utgör ett problem, det tror jag att de flesta förstår själva).
Citera
2018-02-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag tänker inte diskutera sex med babbar.

2) Varför skulle de inte tända på helt vanligt sex med en helt vanlig man som tvingar dem?

1) Och om man är beredd på att bli våldtagen (kanske kvinnan har runkat till våldtäkts-porr i många år) då är det ingen stor grej när det händer.

2) Det som kvinnor väljer sexuellt är tvång, misshandel, och dålig behandling.

Eller så är det mer spännande och en större kick.

1) Alla kvinnor har gått igenom fasen där man vill bli våldtagen. Sluta ljuga nu.

2) Självklart vill de vara med om det. Precis som män vill vara med om sina fantasier typ sex med MILFs och 3kanter med teens.

3) Ja kvinnor har också andra mycket sjukare fantasier som att bli gangbangad av varulvar och våldtagen av tentakel-monster men det är inte praktiskt möjligt. Annars hade kvinnor gjort det också. Sen hade de klagat på att "buhu jag ville inte".

4) Det är ingen som vill våldta kvinnor. Det här handlar om att call out the bullshit.

"Bara för att jag runkar till MILF-porr, och är med i en förening som vill stoppa MILFs från att ha sex med unga män, och är med i protester mot MILFs som förför unga män, betyder inte det att jag själv vill bli förförd av en MILF. Absolut inte!"
1/ Nej, du har ju inget argument mot vissa av dina egna påståenden. Så naturligtvis vill du inte diskutera det.
2/ För att folk tänder på olika saker, du har själv länkat till sådant och påstått det.

1/ Alla kvinnor runkar inte till våldtäktsporr.
2/ Ja, vissa kvinnor gör nog så. Och vissa kvinnor har sex med babbar. Så?

1/ Källa på att ALLA kvinnor gått genom den fasen och att de verkligen vill bli våldtagen, tack. Och det ska inte vara den våldtäkten de fantiserat om, för den är regisserad och bara en fantasi.
2/ Jag vill inte vara med om alla mina, och andras, fantasier, och jag är ganska säker på att det finns studier som säger ungefär samma sak. Annars betyder det att du vill ha sex med shemales, för kvinnor fantiserar om det. Vill du det?
3/ Så de kan alltså fantisera om sådant de inte vill vara med om?
4/ Jo, det finns tyvärr de som vill våldta.
Citera
2018-02-05, 13:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2/ För att folk tänder på olika saker, du har själv länkat till sådant och påstått det.

Men att tända på sex med det motsatta könet är det normala right? Även om kvinnan blir tvingad är det fortfarande roligt.

Citat:
1/ Alla kvinnor runkar inte till våldtäktsporr.
2/ Ja, vissa kvinnor gör nog så. Och vissa kvinnor har sex med babbar. Så?

1) Nej inte alla men väldigt många gör det.

2) Ja och de kvinnor som väljer att konsumera porr som handlar om tvång och dålig behandling är inte långt ifrån att gå ut rape-baita sig till en riktig våldtäkt.

Citat:
1/ Källa på att ALLA kvinnor gått genom den fasen och att de verkligen vill bli våldtagen, tack. Och det ska inte vara den våldtäkten de fantiserat om, för den är regisserad och bara en fantasi.

Vad annat finns det när man upptäcker sex?

Citat:
2/ Jag vill inte vara med om alla mina, och andras, fantasier, och jag är ganska säker på att det finns studier som säger ungefär samma sak. Annars betyder det att du vill ha sex med shemales, för kvinnor fantiserar om det. Vill du det?

Det är bara nåt du säger för att ingen vill ha dig. Om du var snygg skulle du inte säga det.

Citat:
3/ Så de kan alltså fantisera om sådant de inte vill vara med om?

1) Men vad ska de annars vilja vara med om? Om kvinnan sitter hemma och runkar till tentakel-porr då vill hon inte gå ut och banka på Sommar-Ernst.

2) Män som sitter och runkar till teen-porr vill inte "egentligen" banka på Bastanta Birgitta som de är gifta med sen 40 år.

Citat:
4/ Jo, det finns tyvärr de som vill våldta.

1) De är så få att de är statistiskt irrelevanta. För 99.9% av männen är våldtäkt helt ointressant.

2) Då hamnar vi i den här pinsamma situationen där kvinnor går runt och vill bli våldtagna och ingen man vill våldta dem.
Citera
2018-02-05, 13:52
Medlem
Citat:
Men att tända på sex med det motsatta könet är det normala right? Även om kvinnan blir tvingad är det fortfarande roligt.

1) Nej inte alla men väldigt många gör det.

2) Ja och de kvinnor som väljer att konsumera porr som handlar om tvång och dålig behandling är inte långt ifrån att gå ut rape-baita sig till en riktig våldtäkt.

Vad annat finns det när man upptäcker sex?

Det är bara nåt du säger för att ingen vill ha dig. Om du var snygg skulle du inte säga det.

1) Men vad ska de annars vilja vara med om? Om kvinnan sitter hemma och runkar till tentakel-porr då vill hon inte gå ut och banka på Sommar-Ernst.

2) Män som sitter och runkar till teen-porr vill inte "egentligen" banka på Bastanta Birgitta som de är gifta med sen 40 år.

1) De är så få att de är statistiskt irrelevanta. För 99.9% av männen är våldtäkt helt ointressant.

2) Då hamnar vi i den här pinsamma situationen där kvinnor går runt och vill bli våldtagna och ingen man vill våldta dem.
Ja, att tänd på sex med motsatta könet är det mest normala, om med det menar vanligast. Den vanligaste fantasin är "sexuell relation med romantik". Om kvinnan blir tvingad så tycker hon automatiskt inte om det, men hon KAN göra det.

1/ Hur vet du det, och hur många gör det?
2/ Hur vet du det? Och det kan ju vara en av tio olika fantasier de har. Så oddsen är nog väldigt låg.

1/ Hur vet du vad "kvinnan" vill?
2/ Hur vet du vad män vill, och hur är det relevant?

1/ Beror på vad du menar med ointressant. Många män är ju emot våldtäkt, så intresset finns nog, fast inte som du tror.
2/Vilka "vi"?
Citera
2018-02-05, 14:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, att tänd på sex med motsatta könet är det mest normala, om med det menar vanligast.

Om kvinnan tycker att det är upphetsande att ha sex med en man, då är det fortfarande upphetsande (oftast mer) om hon blir tvingad.

Citat:
Den vanligaste fantasin är "sexuell relation med romantik".

1) Ja om du är 60+ är det så.

2) Men ingen kvinna under 40 är intresserad av sånt. Kvinnor som har vuxit upp med porr vill bli rejält påsatta av män som Max Hardcore, Nacho, David Perry, Otto Bauer, Choky Ice, Christoph Clark.

Citat:
Om kvinnan blir tvingad så tycker hon automatiskt inte om det, men hon KAN göra det.

Varför skulle kvinnan inte tycka om det automatiskt?

Citat:
1/ Hur vet du det, och hur många gör det?
2/ Hur vet du det? Och det kan ju vara en av tio olika fantasier de har. Så oddsen är nog väldigt låg.

1) Därför att 100 miljoner har köpt 50 Shades och kvinno-porr har 30 miljoner regelbundna konsumenter?

2) För att det inte är tillfredsställande med bara porr. Det är bättre att få det på riktigt.

3) Ja det finns annat som kvinnor också tänder på till exempel misshandel, kidnappning, horande. Men våldtäkt är en väldigt vanlig grej.

Citat:
1/ Hur vet du vad "kvinnan" vill?
2/ Hur vet du vad män vill, och hur är det relevant?

1) För att jag är kvinna själv. Jag vet hur kvinnor tänker.

2) För att det är uppenbart att en man som sitter och runkar till teens helst vill knulla teens.

3) Ingen ifrågasätter att män vill ha det sex som de tänder på. Om en man runkar till asiater är det ingen som hävdar att han inte vill knulla asiatiska kvinnor IRL.

4) Men kvinnor som runkar till våldtäkt vill inte bli våldtagna de vill knulla manlig dagis-personal enligt PK folket.

Citat:
1/ Beror på vad du menar med ointressant. Många män är ju emot våldtäkt, så intresset finns nog, fast inte som du tror.
2/Vilka "vi"?

1) Ja självklart. De hoppas att kvinnor ska ge dem sex om de räddar dem från att bli våldtagna (lulz).

2) Samhället. Det är pinsamt att vi har kvinnor som protesterar för att ingen vill våldta dem.
Citera
2018-02-05, 14:29
Medlem
Citat:
Om kvinnan tycker att det är upphetsande att ha sex med en man, då är det fortfarande upphetsande (oftast mer) om hon blir tvingad.

1) Ja om du är 60+ är det så.

2) Men ingen kvinna under 40 är intresserad av sånt. Kvinnor som har vuxit upp med porr vill bli rejält påsatta av män som Max Hardcore, Nacho, David Perry, Otto Bauer, Choky Ice, Christoph Clark.

Varför skulle kvinnan inte tycka om det automatiskt?

1) Därför att 100 miljoner har köpt 50 Shades och kvinno-porr har 30 miljoner regelbundna konsumenter?

2) För att det inte är tillfredsställande med bara porr. Det är bättre att få det på riktigt.

3) Ja det finns annat som kvinnor också tänder på till exempel misshandel, kidnappning, horande. Men våldtäkt är en väldigt vanlig grej.

1) För att jag är kvinna själv. Jag vet hur kvinnor tänker.

2) För att det är uppenbart att en man som sitter och runkar till teens helst vill knulla teens.

3) Ingen ifrågasätter att män vill ha det sex som de tänder på. Om en man runkar till asiater är det ingen som hävdar att han inte vill knulla asiatiska kvinnor IRL.

4) Men kvinnor som runkar till våldtäkt vill inte bli våldtagna de vill knulla manlig dagis-personal enligt PK folket.

1) Ja självklart. De hoppas att kvinnor ska ge dem sex om de räddar dem från att bli våldtagna (lulz).

2) Samhället. Det är pinsamt att vi har kvinnor som protesterar för att ingen vill våldta dem.
Nej,det är inte automatiskt upphetsande att bli tvingad. Du kan t.ex. tända på motsatta könet, men du vill inte bli tvingad av en babbe. Vissa drar gränsen tidigare och vill inte bli tvingad alls. Vissa kan tänka sig bli tvingad om det stämmer överens med vad de fantiserar om, och att tvånget går till som de vill.
1/ Nej, inte enligt undersökningar.
2/ Nja, de flesta kvinnor verkar inte gilla hur många av männen ser ut i porrfilmer. Och många män syns knappt i helbild.

1/ Vad har bokförsäljning med saken att göra? Det är fler som inte köpt boken. Du har alltså inget svar på hur du vet?
2/ Ja, jag vet att du tycker så.
3/ Vanligaste fantasin var ju sexuell relation med romantik, både bland män och kvinnor. Varför tar du inte med den biten?

1/ Nej, du vet inte hur kvinnor tänker. Du vet hur du tänker, och det stämmer nog in på vissa andra kvinnor.
2/ Nej, han kan lika gärna vilja knulla sina andra fantasier. Och att någon runkar till teens betyder inte att de tänder enbart på teens. Det kan vara andra element i det klippet som avgjorde att mannen tittade, t.ex. hudfärg, hårfärg, bröststorlek. Du vet att porrklipp kan ingå i många kategorier?
3/ Jo, allt beror på fantasin och personen ifråga. Alla vill inte vara med om sina fantasier. Alla har inte bara en fantasi. Alla runkar inte till sina fantasier.
4/ Vet inte så mycket om manlig dagispersonal. Detta var första gången jag hörde det argumentet.

Frågan kvarstår; varför vill du ha sex med babbar och shemales fastän du sagt att du inte vill?
Citera
2018-02-05, 14:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej,det är inte automatiskt upphetsande att bli tvingad. Du kan t.ex. tända på motsatta könet, men du vill inte bli tvingad av en babbe. Vissa drar gränsen tidigare och vill inte bli tvingad alls. Vissa kan tänka sig bli tvingad om det stämmer överens med vad de fantiserar om, och att tvånget går till som de vill.

Varför skulle det inte vara automatiskt upphetsande att bli tvingad? För de flesta kvinnor är frivilligt sex mindre spännade än tvång.

Citat:
1/ Nej, inte enligt undersökningar.
2/ Nja, de flesta kvinnor verkar inte gilla hur många av männen ser ut i porrfilmer. Och många män syns knappt i helbild.

1) Vilka undersökningar?

2) Det spelar ingen roll hur de ser ut det som räknas är hur de knullar.

Citat:
1/ Vad har bokförsäljning med saken att göra? Det är fler som inte köpt boken. Du har alltså inget svar på hur du vet?
2/ Ja, jag vet att du tycker så.
3/ Vanligaste fantasin var ju sexuell relation med romantik, både bland män och kvinnor. Varför tar du inte med den biten?

1) Det visar vad kvinnor tänder på precis som porr visar vad män tänder på.

2) Varför skulle inte alla kvinnor tycka så?

3) För att det stämmer inte för kvinnor i reproduktiv ålder.

Citat:
1/ Nej, du vet inte hur kvinnor tänker. Du vet hur du tänker, och det stämmer nog in på vissa andra kvinnor.
2/ Nej, han kan lika gärna vilja knulla sina andra fantasier. Och att någon runkar till teens betyder inte att de tänder enbart på teens. Det kan vara andra element i det klippet som avgjorde att mannen tittade, t.ex. hudfärg, hårfärg, bröststorlek. Du vet att porrklipp kan ingå i många kategorier?
3/ Jo, allt beror på fantasin och personen ifråga. Alla vill inte vara med om sina fantasier. Alla har inte bara en fantasi. Alla runkar inte till sina fantasier.
4/ Vet inte så mycket om manlig dagispersonal. Detta var första gången jag hörde det argumentet.

1) Det är kanske är du som är onormal?

2) Men om en teen tvingade mannen till sex skulle han klaga då?

3) Varför skulle de inte vilja det?
Citera
2018-02-05, 15:02
Medlem
Citat:
Varför skulle det inte vara automatiskt upphetsande att bli tvingad? För de flesta kvinnor är frivilligt sex mindre spännade än tvång.

1) Vilka undersökningar?

1/ Den jag länkade till.
2/ Så då är babbar och shemales alltså ok?

1/ Japp, en massa olika saker. Vissa saker är fantasier och vissa är saker som folk vill testa. Allt är upp till den enskilde att välja.
2/ För att alla tycker inte som du. Dina undersökningar visar att kvinnor tänder/fantiserar på massa olika saker.
3/ Jo, enligt undersökningen gör det.

1/ Ja, kanske. Det är därför jag inte bara utgår från mig. Och jag är inte kvinna heller.
2/ Vilken man, och vilken teen?
3/ Det finns en massa olika orsaker till varför folk inte vill vara med om sina fantasier. Och de flesta har nog flera olika fantasier, i olika delar av livet. Så även om du visste att någon tänder på våldtäkt, så är det inte säkert att det gäller just då. Därför är samtycke viktigt.
Citera
2018-02-05, 15:03
Medlem
Citat:

1) Vilka undersökningar?

Men ditt pucko. Hur stor är risken att en tonåring tvingar en man till sex?

Du har tittat för många porrfilmer och blivit helt sinnesrubbad.

Kan nån snälla spärra in denna psyk-kvinna?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in