Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Om kvinnan tycker att det är upphetsande att ha sex med en man, då är det fortfarande upphetsande (oftast mer) om hon blir tvingad.
1) Ja om du är 60+ är det så.
2) Men ingen kvinna under 40 är intresserad av sånt. Kvinnor som har vuxit upp med porr vill bli rejält påsatta av män som Max Hardcore, Nacho, David Perry, Otto Bauer, Choky Ice, Christoph Clark.
Varför skulle kvinnan inte tycka om det automatiskt?
1) Därför att 100 miljoner har köpt 50 Shades och kvinno-porr har 30 miljoner regelbundna konsumenter?
2) För att det inte är tillfredsställande med bara porr. Det är bättre att få det på riktigt.
3) Ja det finns annat som kvinnor också tänder på till exempel misshandel, kidnappning, horande. Men våldtäkt är en väldigt vanlig grej.
1) För att jag är kvinna själv. Jag vet hur kvinnor tänker.
2) För att det är uppenbart att en man som sitter och runkar till teens helst vill knulla teens.
3) Ingen ifrågasätter att män vill ha det sex som de tänder på. Om en man runkar till asiater är det ingen som hävdar att han inte vill knulla asiatiska kvinnor IRL.
4) Men kvinnor som runkar till våldtäkt vill inte bli våldtagna de vill knulla manlig dagis-personal enligt PK folket.
1) Ja självklart. De hoppas att kvinnor ska ge dem sex om de räddar dem från att bli våldtagna (lulz).
2) Samhället. Det är pinsamt att vi har kvinnor som protesterar för att ingen vill våldta dem.
Nej,det är inte automatiskt upphetsande att bli tvingad. Du kan t.ex. tända på motsatta könet, men du vill inte bli tvingad av en babbe. Vissa drar gränsen tidigare och vill inte bli tvingad alls. Vissa kan tänka sig bli tvingad om det stämmer överens med vad de fantiserar om, och att tvånget går till som de vill.
1/ Nej, inte enligt undersökningar.
2/ Nja, de flesta kvinnor verkar inte gilla hur många av männen ser ut i porrfilmer. Och många män syns knappt i helbild.
1/ Vad har bokförsäljning med saken att göra? Det är fler som inte köpt boken. Du har alltså inget svar på hur du vet?
2/ Ja, jag vet att du tycker så.
3/ Vanligaste fantasin var ju sexuell relation med romantik, både bland män och kvinnor. Varför tar du inte med den biten?
1/ Nej, du vet inte hur kvinnor tänker. Du vet hur du tänker, och det stämmer nog in på vissa andra kvinnor.
2/ Nej, han kan lika gärna vilja knulla sina andra fantasier. Och att någon runkar till teens betyder inte att de tänder enbart på teens. Det kan vara andra element i det klippet som avgjorde att mannen tittade, t.ex. hudfärg, hårfärg, bröststorlek. Du vet att porrklipp kan ingå i många kategorier?
3/ Jo, allt beror på fantasin och personen ifråga. Alla vill inte vara med om sina fantasier. Alla har inte bara en fantasi. Alla runkar inte till sina fantasier.
4/ Vet inte så mycket om manlig dagispersonal. Detta var första gången jag hörde det argumentet.
Frågan kvarstår; varför vill du ha sex med babbar och shemales fastän du sagt att du inte vill?