2018-02-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
4% är i Sverige. Det är klart att kvinnor inte kan söka vård om de bor i Afrika.

1) Som om det inte är en big deal för en kvinna varför skulle det vara det för andra kvinnor?

2) Alla studier visar att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Så kvinnor verkar inte vara sugna på frivilligt sex med män som de väljer själva.

3) Vad skulle skadan vara?

Du hävdar att vuxna kvinnor kan bli paralyserade av våldtäkt. Gäller inte det vuxna män som blir våldtagna av kvinnor också?

1) Okay. Så om du sätter dig in i situationen att kvinnan är snygg och kåt tror du att våldtäkt är en big deal då?

2) Svara på frågan: är det traumatiskt för unga killar att bli våldtagna av sina kvinnliga lärare?

4) Men de har inte frågat de kvinnor som har högst risk att våldtas om de är emot det?

Om han inte blev traumatiserad då borde inte en ung tjej som blir våldtagen av 2 äldre män bli traumatiserad heller?

Kan vi enas om att unga män som blir våldtagna av äldre kvinnor tycker att det är awesome? Till exempel de skryter om det till sina vänner.
1/ Tror det var det dummaste jag läst. Du kan alltså inte förstå att människor kan gilla olika saker här i livet?
2/ Det finns kvinnor som är sugen på sex, och det finns kvinnor som inte är sugen på sex. Så?
3/ Du har frågat flera gånger vad skadan kan vara, och jag har svarar flera ggr. Så jag antar att du bara hade otur när du tänkte?

Ingen aning om vuxna män kan bli paralyserad av våldtäkt. Antagligen, speciellt män som våldtar män.

Ja, det finns säkert unga män som skryter om detta. Men i de flesta fall är det inte våldtäkt på samma sätt, eftersom det är åldern som avgör att det är våldtäkt. Finns säkert unga tjejer också som skryter om liknande våldtäkter. Så?

1/ Ja, om pojken är 9 år, t.ex. Eller om mannen är hotad.
2/ Ingen aning. Jag är inte tankeläsare. Men jag skulle tippa att det är en åldersfråga. En 7-årig pojke reagerar säkert annorlunda än en 15-årig kille. Och det är inte bara lidandet som avgör om det är en våldtäkt, det är även ålder. Det spelar ingen roll hur mycket en 7-årig kille påstår sig njuta, men det kanske du inte förstår? Det spelar heller ingen roll hur mycket en 14-årig kile påstår sig njuta.
4/ Vilka de? Ska jag läsa tankar nu igen?
Citera
2018-02-04, 11:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Tror det var det dummaste jag läst. Du kan alltså inte förstå att människor kan gilla olika saker här i livet?

Men sex och våldtäkt är en grundläggande biologisk funktion. Kvinnor som inte gillar det har seriösa problem.

Citat:
2/ Det finns kvinnor som är sugen på sex, och det finns kvinnor som inte är sugen på sex. Så?

Och majoriteten av kvinnorna är inte sugna. Så vad är skillnaden mellan att hafrivilligt sex som kvinnan inte är sugen på och att bli våldtagen? Annat än att våldtäkt är mer spännande.

Citat:
3/ Du har frågat flera gånger vad skadan kan vara, och jag har svarar flera ggr. Så jag antar att du bara hade otur när du tänkte?

Men du svarar ingenting konkret. För att det finns ingen skada av att bli våldtagen.

Citat:
Ingen aning om vuxna män kan bli paralyserad av våldtäkt. Antagligen, speciellt män som våldtar män.

Så män som blir våldtagna av kvinnor blir paralyserade av skräck?

- "Låt mig rida din kuk annars!"

- "Åh nej jag är så rädd att jag inte kan röra mig..."

Citat:
Ja, det finns säkert unga män som skryter om detta. Men i de flesta fall är det inte våldtäkt på samma sätt, eftersom det är åldern som avgör att det är våldtäkt. Finns säkert unga tjejer också som skryter om liknande våldtäkter. Så?

Okay. Så våldtäkt kan vara roligt för unga tjejer. Jag håller med.

Citat:
1/ Ja, om pojken är 9 år, t.ex. Eller om mannen är hotad.
2/ Ingen aning. Jag är inte tankeläsare. Men jag skulle tippa att det är en åldersfråga. En 7-årig pojke reagerar säkert annorlunda än en 15-årig kille. Och det är inte bara lidandet som avgör om det är en våldtäkt, det är även ålder. Det spelar ingen roll hur mycket en 7-årig kille påstår sig njuta, men det kanske du inte förstår? Det spelar heller ingen roll hur mycket en 14-årig kile påstår sig njuta.
4/ Vilka de? Ska jag läsa tankar nu igen?

1) Sluta blanda in barn.

2) Så om en 15 årig tjej blir påsatt av några äldre killar på fyllan kan det vara bra right?
Citera
2018-02-04, 11:40
Medlem
Citat:
Men sex och våldtäkt är en grundläggande biologisk funktion. Kvinnor som inte gillar det har seriösa problem.

Och majoriteten av kvinnorna är inte sugna. Så vad är skillnaden mellan att hafrivilligt sex som kvinnan inte är sugen på och att bli våldtagen? Annat än att våldtäkt är mer spännande.

Men du svarar ingenting konkret. För att det finns ingen skada av att bli våldtagen.

Så män som blir våldtagna av kvinnor blir paralyserade av skräck?

- "Låt mig rida din kuk annars!"

- "Åh nej jag är så rädd att jag inte kan röra mig..."

Okay. Så våldtäkt kan vara roligt för unga tjejer. Jag håller med.

1) Sluta blanda in barn.

2) Så om en 15 årig tjej blir påsatt av några äldre killar på fyllan kan det vara bra right?
Eller så har du seriösa problem? Bara en tanke ....

För att våldtäkt är mot viljan och kan ge skador, både fysiska och psykiska. Det kanske är därför som vissa kvinnor inte är sugen på sex längre.

Jag har svarat väldigt konkret på vad som kan skada vid våldtäkt. Jag har även länkat.

Ingen aning om män blir paralyserad. Beror nog helt på situationen. Det finns saker jag skulle kunna bli paralyserad av, men kanske inte min granne. Detta är så lätt att förstå, så jag undrar om du kanske har psykiska problem?

1/ Du blandade in barn i dina länkar. De var minderåriga har jag för mig? Det var du som ville ha en diskussion om unga pojkar som blir våldtagna, inte jag.
2/ Om hon är med på saken så kan det vara bra. Hur så? Jag har aldrig påstått att folk inte får ha sex. Men att utnyttja någon som är berusad kan vara olagligt.
Citera
2018-02-04, 11:48
Medlem
Babianen: varför är det fel att ha en åldersgräns för sex? Är du emot att staten lägger sig i?
Ska en 45-åring kunna ha sex med en 9-åring?
Ska ett "ja" från en 9-åring räknas som ett "ja" när det gäller sex ?
Citera
2018-02-04, 11:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Eller så har du seriösa problem? Bara en tanke ....

Inser du att det inte är normalt att vägra sex med det motsatta könet?

Citat:
För att våldtäkt är mot viljan och kan ge skador, både fysiska och psykiska. Det kanske är därför som vissa kvinnor inte är sugen på sex längre.

1) Man får inga fysiska skador av att få en kuk i sig. Kvinnor kan trycka ut ett barn på 4 kilo utan problem men de får skador av en kuk på 15 cm?

2) Hur får man psykiska skador av att ha sex? Då borde man få psykiska skador av frivilligt sex också? Det går tillbaka till att såna kvinnor har mentala störningar.

Citat:
Jag har svarat väldigt konkret på vad som kan skada vid våldtäkt. Jag har även länkat.

Lista de sakerna så går vi igenom dem punkt för punkt.

Citat:
Ingen aning om män blir paralyserad. Beror nog helt på situationen. Det finns saker jag skulle kunna bli paralyserad av, men kanske inte min granne. Detta är så lätt att förstå, så jag undrar om du kanske har psykiska problem?

Men nu handlar det om sex med det motsatta könet. Normala kvinnor tycker att sånt är spännande och roligt även om det är tvång.

Citat:
1/ Du blandade in barn i dina länkar. De var minderåriga har jag för mig? Det var du som ville ha en diskussion om unga pojkar som blir våldtagna, inte jag.
2/ Om hon är med på saken så kan det vara bra. Hur så? Jag har aldrig påstått att folk inte får ha sex. Men att utnyttja någon som är berusad kan vara olagligt.

1) En tonåring är inte ett barn. Det är stor skillnad på en 9 åring och en 16 åring (som det var i fallet jag länkade till).

2) Men det kan vara bra även om hon inte är med på det right?
Citera
2018-02-04, 11:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianen: varför är det fel att ha en åldersgräns för sex? Är du emot att staten lägger sig i?

1) Jag tycker inte att det är fel att ha en åldersgräns. Jag tycker att den borde vara lägre för kvinnor (typ 12) och högre för män (typ 18).

2) Det beror på att kvinnor mognar snabbare sexuellt. Och att män har inte ser konsekvenserna av sex.
Citera
2018-02-04, 12:03
Medlem
Citat:
1) Jag tycker inte att det är fel att ha en åldersgräns. Jag tycker att den borde vara lägre för kvinnor (typ 12) och högre för män (typ 18).

2) Det beror på att kvinnor mognar snabbare sexuellt. Och att män har inte ser konsekvenserna av sex.
1/ Ja, der får du tycka. Men det har egentligen inte så mycket att göra med denna diskussion. Än vad åldergränsen kommer att vara, så kommer sex mot någons vilja att vara våldtäkt. Oavsett om du anser att persnen ifråga har haft det skönt.
2/ Att mogna sexuellt är inte det enda som avgör var åldersgränsen går, det har även att göra med psykisk mognad. Det är därför ett "ja" från en 12-åring inte räknas.
Citera
2018-02-04, 12:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Ja, der får du tycka. Men det har egentligen inte så mycket att göra med denna diskussion. Än vad åldergränsen kommer att vara, så kommer sex mot någons vilja att vara våldtäkt. Oavsett om du anser att persnen ifråga har haft det skönt.

1) Du frågade vad jag tycker.

2) Om män inser att våldtäkt är bullshit då försvinner det sociala stigmat.

3) Då kan kvinnor inte längre ropa våldtäkt för att få saker som de vill ha.
Citera
2018-02-04, 12:11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Det finns ett problem med åldersgränser när vi mognar så olika fort.
En statisk gräns är inte grundad på evidens och en evidensbaserad blir för komplicerad att hålla ordning på, så det blev femton med lite undantag och omständigheter.
Se Frankrikes president Macron. Han var femton, hon 40 när de träffades. Hon var gift och hade tre barn och var hans lärarinna.
Han är hyllad bland globalisterna. Hade han varit 40, gift med tre barn och hon varit hans elev hade han aldrig i världshistorien haft en chans att bli president. Eller kunnat få något annat offentligt jobb heller för den delen.
Citera
2018-02-04, 12:13
Medlem
Citat:
Inser du att det inte är normalt att vägra sex med det motsatta könet?

1) Man får inga fysiska skador av att få en kuk i sig. Kvinnor kan trycka ut ett barn på 4 kilo utan problem men de får skador av en kuk på 15 cm?

2) Hur får man psykiska skador av att ha sex? Då borde man få psykiska skador av frivilligt sex också? Det går tillbaka till att såna kvinnor har mentala störningar.

Lista de sakerna så går vi igenom dem punkt för punkt.

Men nu handlar det om sex med det motsatta könet. Normala kvinnor tycker att sånt är spännande och roligt även om det är tvång.

1) En tonåring är inte ett barn. Det är stor skillnad på en 9 åring och en 16 åring (som det var i fallet jag länkade till).

2) Men det kan vara bra även om hon inte är med på det right?
Det är väldigt normalt att vägra sex med motsatta könet. Både män och kvinnir gör det.

1/ Du vet att kvinnor inte trycker ut barn "utan problem" va? De åker till och med till sjukhus för att göra detta. Dummaste jag hört, speciellt med tanke på hur många kvinnor som dött vid födsel, rent historikt sett.
2/ Det varierar. Googla så hittar du mycket om vilka skador du kan få av att bli tvingad till sex.

Tänker inte lista några fler saker, särskilt inte sådant jag listat 2-3 ggr tidigare med dig. Samt att du inte har några argument, så det blir ingen diskussion.

Nej, många kvinnor är emot tvång, i olika grad.

1/ Ja, det är skillnad på barn. Det kan även vara skillnad på två 35-åriga kvinnor. Att 16-åringar kan ha det skönt vid sex har inget med saken att göra om det är våldtäkt eller inte. Det är staten som har satt en åldersgräns. Sådant kan man diskutera, men det är oviktigt i denna tråd.
2/ Att något kan vara bra har inte med saken att göra. Det kan också innebära att det är riktigt farligt.
Du har inte rätt att tvinga folk att ha det skönt.
Citera
2018-02-04, 12:16
Medlem
Citat:
1) Du frågade vad jag tycker.

2) Om män inser att våldtäkt är bullshit då försvinner det sociala stigmat.

3) Då kan kvinnor inte längre ropa våldtäkt för att få saker som de vill ha.
1/Ja , jag frågade vad du tycker för att visa dig att det inte har med saken att göra.
2/ Fast våldtäkt är inte bullshit.
3/ ????
Citera
2018-02-04, 12:18
Medlem
Babianens avatar
Här är fler exempel på kvinnor som vill bli våldtagna, så här ser de flesta kvinnors sexualitet ut,

I want to be raped... By a man other than my boyfriend

Citat:
I'm currently in college on the east coast and I've been with my boyfriend for roughly half a year now. However I have a weird kink he doesn't know about: I want to be used by another man. It doesn't really matter who it is, I just want to be utterly dominated by a stranger at their choice of time against my will. I don't know exactly how to phrase it but I get so turned on by thinking about it. Any advice regarding pursuing this fantasy?

I want to be groped and used by strange men.

Citat:
I hike every morning horny as hell wishing someone would grab, grope and use me. I've been felt up on the train and loved it, there is nothing like a stranger's hands discovering your body, giving him what he dare take and never seeing his face...I long for it and more.

Rapebait Advice?

Citat:
I am a virgin to the baiting.... I guess I can start by telling about myself. I'm 26/f 5'5 118lb, I travel all over the country for work, so I am in a New city all the time. And being sort of able to pick up and move has made this fantasy seem more attainable... the problem is I don't know how to start. I want it to be completely real, fear, pain, total shame afterwards. Not some slutty encounter. Any tips on how to accomplish this??

In a relationship but I really want to be raped

Citat:
My boyfriend is far from perfect, but I love him and we have a life together. The sex is good, and sometimes kinky, but raping me is a hard limit for him. I respect that, but I really want to explore my rape fantasies, at least once.
Any idea how to approach this with him, or even make it happen without him knowing? That makes me sound terrible, but I’m afraid that I’ll intentionally put myself in dangerous situations if I don’t find a way to safely explore this kink.

är det nån här som hävdar att de här kvinnorna inte skulle njuta av att bli våldtagna?

Citat:
2/ Fast våldtäkt är inte bullshit.

Jämför våldtäkt med att föda barn. Vad är värst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in