Citat:
1/ Tror det var det dummaste jag läst. Du kan alltså inte förstå att människor kan gilla olika saker här i livet?4% är i Sverige. Det är klart att kvinnor inte kan söka vård om de bor i Afrika.
1) Som om det inte är en big deal för en kvinna varför skulle det vara det för andra kvinnor?
2) Alla studier visar att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Så kvinnor verkar inte vara sugna på frivilligt sex med män som de väljer själva.
3) Vad skulle skadan vara?
Du hävdar att vuxna kvinnor kan bli paralyserade av våldtäkt. Gäller inte det vuxna män som blir våldtagna av kvinnor också?
1) Okay. Så om du sätter dig in i situationen att kvinnan är snygg och kåt tror du att våldtäkt är en big deal då?
2) Svara på frågan: är det traumatiskt för unga killar att bli våldtagna av sina kvinnliga lärare?
4) Men de har inte frågat de kvinnor som har högst risk att våldtas om de är emot det?
Om han inte blev traumatiserad då borde inte en ung tjej som blir våldtagen av 2 äldre män bli traumatiserad heller?
Kan vi enas om att unga män som blir våldtagna av äldre kvinnor tycker att det är awesome? Till exempel de skryter om det till sina vänner.
1) Som om det inte är en big deal för en kvinna varför skulle det vara det för andra kvinnor?
2) Alla studier visar att kvinnor är mindre intresserade av sex än män. Så kvinnor verkar inte vara sugna på frivilligt sex med män som de väljer själva.
3) Vad skulle skadan vara?
Du hävdar att vuxna kvinnor kan bli paralyserade av våldtäkt. Gäller inte det vuxna män som blir våldtagna av kvinnor också?
1) Okay. Så om du sätter dig in i situationen att kvinnan är snygg och kåt tror du att våldtäkt är en big deal då?
2) Svara på frågan: är det traumatiskt för unga killar att bli våldtagna av sina kvinnliga lärare?
4) Men de har inte frågat de kvinnor som har högst risk att våldtas om de är emot det?
Om han inte blev traumatiserad då borde inte en ung tjej som blir våldtagen av 2 äldre män bli traumatiserad heller?
Kan vi enas om att unga män som blir våldtagna av äldre kvinnor tycker att det är awesome? Till exempel de skryter om det till sina vänner.
2/ Det finns kvinnor som är sugen på sex, och det finns kvinnor som inte är sugen på sex. Så?
3/ Du har frågat flera gånger vad skadan kan vara, och jag har svarar flera ggr. Så jag antar att du bara hade otur när du tänkte?
Ingen aning om vuxna män kan bli paralyserad av våldtäkt. Antagligen, speciellt män som våldtar män.
Ja, det finns säkert unga män som skryter om detta. Men i de flesta fall är det inte våldtäkt på samma sätt, eftersom det är åldern som avgör att det är våldtäkt. Finns säkert unga tjejer också som skryter om liknande våldtäkter. Så?
1/ Ja, om pojken är 9 år, t.ex. Eller om mannen är hotad.
2/ Ingen aning. Jag är inte tankeläsare. Men jag skulle tippa att det är en åldersfråga. En 7-årig pojke reagerar säkert annorlunda än en 15-årig kille. Och det är inte bara lidandet som avgör om det är en våldtäkt, det är även ålder. Det spelar ingen roll hur mycket en 7-årig kille påstår sig njuta, men det kanske du inte förstår? Det spelar heller ingen roll hur mycket en 14-årig kile påstår sig njuta.
4/ Vilka de? Ska jag läsa tankar nu igen?