2018-02-02, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Se där, det var väl inte så svårt?
Påstår man någonting får man ha lite på fötterna, men du gör fortfarande ett fel.
Jag saknar belägg för påståendet "alla tjejer njuter av att bli våldtagna", men jag ska inte bli för mycket av en AIDSPIG, så jag ger dig den här fast du inte har helt och exakt rätt.
Du behöver inte kalla mig dum, det är du som påstår något du inte kunde styrka (förrän nu och det knappt).
Jag har inte påstått nånting och det är inget jag sagt som diskuterats, så du kan sluta va så kränkt för min skull.
Håller du inte med babianen, ta det med henne.

Tvärtom, detta var en tydlig kovändning från din sida från "att uttala sig geenerellt för andra" till att "jag kan åtminstone tala för mig själv".
Något du inte kunde låta babianen göra.

Kiss74
Jo, jag anser att hon nästan hela tiden talar för sig själv. Det är därför jag ofta frågar hur hon kan veta så mycket om ALLA KVINNOR.
Jag svarar generellt när jag anser att jag kan backa upp det, eller så skriver jag att jag gissar.
Babianen hävdar saker, det är skillnad.
Och jag rättar mig gärna när jag påstått något jag inte kan backa upp eller om jag anser att mina argument inte håller. Med andra ord; jag blir gärna rättad, för det innebär att jag lärt mig något.
Det händer i vissa trådar, men jag tvivlar starkt på att det kommer hända här.

Jag har fortfarande inte sett hennes skriva att hon talar för alla tjejer.
Kan det vara att du övertolkat "kvinnor njuter av att bli våldtagna" till "alla kvinnor"?

Låt mig då lite ironiskt säga: "inte alla kvinnor..." och småle lite.

Ursprungligen postat av Krystalwhite
Hon har skrivit ”alla kvinnor” upprepande gånger. Gör om, gör rätt.

Pansarvecket
Jaha, vilket inlägg då?

Först och främst skrev jag inte ”hon har skrivit att alla kvinnor njuter av våldtäkt upprepande gånger” och har alltså endast styrkat att hon har nämnt ”alla kvinnor” vid upprepande tillfällen. Du var den enda som drog parallellen till just ”njuter av våldtäkt” när du besvarade en annan.

Nåväl, det grundade sig i att du ansåg att babianen inte syftade på _alla_ kvinnor i sina uttalande, vilket hon gör. Det var alltså essensen i det hela.

Att _du_ sedan tog ett exemplar gällande just ordet njutning och alla som du ordagrant snöat in dig på vilket hon även har bevisat med synonyma ord (t e x skönt) och menar på att kvinnor njuter vid våldtäkter - upprepande gånger. Att hon skriver kvinnor i många fall kan vi även dra slutsatsen till att hon syftar på just alla kvinnor, då hon inte skriver direkt procentuellt antal, eller ens säger ”majoriteten.” Att säga ”kvinnor njuter av det” innefattar alla tills dess att motsatsen har bevisats och hon börjar skriva specifikt antal. På samma sätt som om jag hade skrivit ”män är idioter.” Det innefattar alltså alla män, till skillnad från om jag hade skrivit ”majoriteten av män.”

Det är rätt simpelt faktiskt.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-02 kl. 00:44.
Citera
2018-02-02, 01:23
Medlem
Pansarveckets avatar
Jag är inte riktigt säker på vad du vill säga med ditt mer än förvirrade inlägg, men det finns ganska mycket exempel på att kvinnor njutit och njuter av tanken på våldtäkt.
Hårt sex är dock det närmaste de vågar sig på att prova utan att det blir för läbbigt och det är väl kanske lika bra så.

Du blandar och ger hejvilt och det blir bara en soppa av allt.
Det blir lite "so your saying..." av allting.

Men om du vill, så kan vi ju ta om det från början med "vad jag har sagt", så vi riktigt gottar in oss i metadiskussioner utan nån ända alls.

Sök på varför fantiserar så många flickor om våldtäkt får du se.
Det ger över 25 000 träffar, trots att det troligen inte är det första man vill dela med sig av på nätet.
Citera
2018-02-02, 09:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Syftar du på alla kvinnor när du uttrycker dig?

Edit: Blev det jobbigt att svara nu?

1) När jag uttrycker mig om vad?

2) Alla kvinnor går igenom en fas när man tänder på våldtäkt. De flesta växer ur det (eller brukade växa ur det) en del stannar kvar i det stadiet och blir fixerade upp i vuxen ålder. Det är de som tjatar om våldtäkt i media.

3) Om man gillar att bli våldtagen beror på hur mannen presterar. Om han presterar bra är det skönt, om han presterar dåligt är det meh.

4) Att kvinnor skulle tycka att våldtäkt är hemskt, att det gör ont, att man får trauma för livet, and so on, är bullshit.

5) De flesta kvinnor, speciellt de som tjatar om att våldtäkt är hemskt, skulle välja att bli våldtagna om det kunde. Det är kvinnors version av att typ bli förförd av en MILF eller ha en 3kant med teens.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 09:59.
Citera
2018-02-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Alla kvinnor går igenom en fas när man tänder på våldtäkt. De flesta växer ur det (eller brukade växa ur det) en del stannar kvar i det stadiet och blir fixerade upp i vuxen ålder. Det är de som tjatar om våldtäkt i media.

3) Om man gillar att bli våldtagen beror på hur mannen presterar. Om han presterar bra är det skönt, om ha presterar dåligt är det meh.

4) Att kvinnor skulle tycka att våldtätk är hemskt, att det gör ont, att man får trauma för livet, and so on, är bullshit.

5) De flesta kvinnor, speciellt de som tjatar om att våldtäkt är hemskt, skulle välja att bli våldtagna om det kunde. Det är kvinnors version av att typ bli förförd av en MILF eller ha en 3kant med teens.

Du tycker alltså att det är helt ok att vi har våldtäkter som fenomen?
Jättebra att kvinnor utsätts för sexuellt våld, för kvinnor tycker det är "skönt"?

Känns det tillfredställande för dig att x antal idioter nu läser dig och kanske tänker..hmmm? han kanske ha rätt? Det är kanske ok att jag tvingar mig på kvinnor som säger nej, när jag vill ha sex...

Kära kära moderatorer på flashback...snälla släng denna tråd, eller stäng av babianen åtminstone...
detta är de facto: kvinnohat...hets mot folkgrupp...uppvigling till brott...värsta sortens trollning...och är ett av huvudskälen till att kvinnor/ feminister fan inte vill vistas på detta forum, inte KAN vistas på detta forum utan att kräkas.
Det är under all jävla värdighet att ni tillåter detta på ett forum som ska avhandla FEMINISM...
inte perverterade idioters sexfantasier/ trollning kring våldtäkt.

Nu lägger jag ner mitt flashback-skrivande, inte pga någon inläggare/ inlägg på detta forum utan i protest att FB inte går efter sina egna regler.
Citera
2018-02-02, 10:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Nåväl, det grundade sig i att du ansåg att babianen inte syftade på _alla_ kvinnor i sina uttalande, vilket hon gör. Det var alltså essensen i det hela.

1) Våldtäkt är en generell turn on för kvinnor som stora bröst eller teens är för män.

2) Om jag säger "alla män tänder på teens" betyder det att 100% av männen tänder på teens? Nej det finns alltid undantag som gillar feta håriga tanter. Det finns folk till allt.

3) Men den normala kvinnan på gatan tänder på våldtäkt eller har inget emot det.
Citera
2018-02-02, 10:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du tycker alltså att det är helt ok att vi har våldtäkter som fenomen?
Jättebra att kvinnor utsätts för sexuellt våld, för kvinnor tycker det är "skönt"?

1) Ja självklart. Är det nån som har problem med att kvinnliga lärare våldtar sina elever i USA?

2) Om män utsattes för "sexuellt våld" (aka fick gratis sex) från kvinnor skulle nån tycka att det var ett problem?

3) Det handlar om moral-panik från kvinnor som har problem med sex.

Citat:
Känns det tillfredställande för dig att x antal idioter nu läser dig och kanske tänker..hmmm? han kanske ha rätt? Det är kanske ok att jag tvingar mig på kvinnor som säger nej, när jag vill ha sex...

1) Här har jag postat en video som visar att jag är kvinna, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
Here you go, http://sendvid.com/v6xpjv48

2) Jag tycker inte att män ska göra det för jag tycker inte att kvinnor förtjänar sex med män.

3) Det jag tycker att män bör göra är att call out the bullshit när kvinnor klagar på våldtäkt.

Citat:
Kära kära moderatorer på flashback...snälla släng denna tråd, eller stäng av babianen åtminstone...
detta är de facto: kvinnohat...hets mot folkgrupp...uppvigling till brott...värsta sortens trollning...och är ett av huvudskälen till att kvinnor/ feminister fan inte vill vistas på detta forum, inte KAN vistas på detta forum utan att kräkas.
Det är under all jävla värdighet att ni tillåter detta på ett forum som ska avhandla FEMINISM...
inte perverterade idioters sexfantasier/ trollning kring våldtäkt.

1) Jag uppviglar inte nån att begå brott. Jag säger att kvinnor som klagar på våldtäkt ljuger. Precis som män skulle ljuga om de klagade på våldtäkt av kvinnor.

2) Den här tråden avhandlar (bland annat) kvinnors sexfantasier om att bli våldtagna de finns bevisade i massor av vetenskapliga studier.

3) Det är svårt att hävda att våldtäkt är hemskt när man samtidigt sitter hemma och runkar till våldtäks-porr.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-02 kl. 10:32.
Citera
2018-02-02, 10:55
Medlem
Babianens avatar
1) Låt mig ta Fittja-målet som exempel, Männen åtalade för Fittjavåldtäkt frias

Citat:
De fem männen som åtalats för grov våldtäkt och medhjälp till grov våldtäkt i Fittja frias.

I dag kom domen från Södertörns tingsrätt.

– Den bevisning som åklagaren lagt fram vid huvudförhandling räcker helt enkelt inte för att någon ska kunna dömas, säger domaren Erica Hemtke.

om en man hade fått sex med 5 kvinnor och sen sagt att han blev våldtagen hade nån gått på det? Hade vi haft demonstrationer till stöd för den "våldtagna mannen"?

2) Alla förstår att 5on1 skulle vara awesome för män. Men vi ska låtsas att det är hemskt för kvinnor? Att kvinnor absolut inte vill vara med om det? "Nej, nej kvinnor vill dricka te och mysa framför Disney-dags."

3) Trots att männen blev friade (alltså kvinnan ljuger) ska vi låtsas att hon inte tyckte om det? Och att det inte finns 1000 tals kvinnor som blir kåta när de läser detaljerna?
Citera
2018-02-02, 11:01
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
4-5% får orgasm enligt första artikeln.

Varför?

Och du får det till att de njuter...

Du var alltså ett sådant barn som BB-avdelningen spelade basket med som nyfödd, och du fick vara bollen...

Vilket jävla stolpskott du är.

Jag håller med. Våldtäkt är hemskt.

Men du vet att sjukt många kvinnor tänder på sjuka grejer va? De gillar hårda tag och bli uppfostrade och att man bestämmer över dem och håller fast dem och så vidare. Konstigt va?
Citera
2018-02-02, 12:45
Medlem
Citat:

3) Om man gillar att bli våldtagen beror på hur mannen presterar. Om han presterar bra är det skönt, om han presterar dåligt är det meh.

4) Att kvinnor skulle tycka att våldtäkt är hemskt, att det gör ont, att man får trauma för livet, and so on, är bullshit.

Citat:
1) Våldtäkt är en generell turn on för kvinnor som stora bröst eller teens är för män.

2) Om jag säger "alla män tänder på teens" betyder det att 100% av männen tänder på teens? Nej det finns alltid undantag som gillar feta håriga tanter. Det finns folk till allt.

3) Men den normala kvinnan på gatan tänder på våldtäkt eller har inget emot det.

Nä, alltså det räcker. Beskriv det inte som en psykoanalytiskt teori. Du är inte Freud, ditt jävla pucko. Sluta förolämpa oss andra med att tro att du är nån sorts frälsare. Du är samhällets leftovers.

Kvinnor tycker inte det är skönt att bli våldtagna, och kvinnor vill inte bli våldtagna, ditt fanskap. Inte i tidig ålder eller i en sen sådan. Du har blivit traumatiserad som barn, och det har resulterat i ditt empatilösa beteende och oförstånd.

Att du ens försöker ursäkta ett brott för att du har en teori. En teori som du själv inte ens har ”prövat” för att det inte är ”din grej” men samtidigt hävdar att alla våldtäkter är bra. Vem fan är du ens?

Att du ens använder en siffra där 100 miljoner (?) köpt en bok med främst bdsm erotik, betyder INTE att det endast är kvinnor som köpt den och det betyder INTE att kvinnor tänder på våldtäkt. Alltså parallellerna du drar är så jävla ihåliga att femtio negerkukar säkerligen får plats där. Så jävla vidrig är du.

Jag hoppas verkligen du berättar dina tankar till fel (rätt) person och jag hoppas dina barn beroende på ålder blir tagna ifrån dig och säkert din ännu sjukare man, och att vi slipper få tre nya våldtäktsmän i världen som du uppfostrat. Ditt störda psykfall.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-02 kl. 13:17.
Citera
2018-02-02, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo-Kris.
Jag håller med. Våldtäkt är hemskt.

Men du vet att sjukt många kvinnor tänder på sjuka grejer va? De gillar hårda tag och bli uppfostrade och att man bestämmer över dem och håller fast dem och så vidare. Konstigt va?

Det är inget konstigt alls? Det är en fetisch i samtycke? Jag menar om du är sugen på glass så går du ju och hämtar glass. Men hur hade det känts för dig om jag hade tvingat i dig glass när du inte vill ha?

Det är en rätt stor skillnad.
Citera
2018-02-02, 13:02
Medlem
Citat:
1) Låt mig ta Fittja-målet som exempel, Männen åtalade för Fittjavåldtäkt frias

om en man hade fått sex med 5 kvinnor och sen sagt att han blev våldtagen hade nån gått på det? Hade vi haft demonstrationer till stöd för den "våldtagna mannen"?

2) Alla förstår att 5on1 skulle vara awesome för män. Men vi ska låtsas att det är hemskt för kvinnor? Att kvinnor absolut inte vill vara med om det? "Nej, nej kvinnor vill dricka te och mysa framför Disney-dags."

3) Trots att männen blev friade (alltså kvinnan ljuger) ska vi låtsas att hon inte tyckte om det? Och att det inte finns 1000 tals kvinnor som blir kåta när de läser detaljerna?

Nu talar du både för män och för kvinnor? Vem fan är du?!

Att männen blev friade innebär inte att kvinnan ljög, ditt dumma fanskap. Det betyder att polisen fuckade upp hela utredningen då dom först ett år efter våldtäkten började sköta sitt jävla jobb men dessvärre hade för lite att gå på.

Försök dig inte på det här med att läsa domar. Du är inkompetent och formar grejer till din fördel.
Citera
2018-02-02, 13:35
Avslutad
Haha, kul tråd. Är övertygad om att majoriteten av tokfeministerna här går igång på våldtäktsfantasier när de läser om att ett gäng unga virila brunögda gruppvåldtäktssportare gått lös på någon tjej..

..samtidigt ser man hur tonen höjs exceptionellt mycket här i tråden. Givetvis vill man ha kvar offerrollen intakt. Viktigt det där. Jag menar, bara det faktum med att man ska kalla allt från antastad till våldtäkt för "..-överlevare":
Metoo-överlevare, våldtäkts-överlevare, rape-survivor.. Allt ska in i samma korg och det är precis så att man 'överlevde'. Trauma trauma, bidrag bidrag.

Självklart ska en sexuellt 'antastad-överlevare' ha samma status som en bilkrash-överlevare eller flygkrash-överlevare! Självklart.

..vidriga kärringjävlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in