Citat:
Se där, det var väl inte så svårt?
Påstår man någonting får man ha lite på fötterna, men du gör fortfarande ett fel.
Jag saknar belägg för påståendet "alla tjejer njuter av att bli våldtagna", men jag ska inte bli för mycket av en AIDSPIG, så jag ger dig den här fast du inte har helt och exakt rätt.
Du behöver inte kalla mig dum, det är du som påstår något du inte kunde styrka (förrän nu och det knappt).
Jag har inte påstått nånting och det är inget jag sagt som diskuterats, så du kan sluta va så kränkt för min skull.
Håller du inte med babianen, ta det med henne.
Påstår man någonting får man ha lite på fötterna, men du gör fortfarande ett fel.
Jag saknar belägg för påståendet "alla tjejer njuter av att bli våldtagna", men jag ska inte bli för mycket av en AIDSPIG, så jag ger dig den här fast du inte har helt och exakt rätt.
Du behöver inte kalla mig dum, det är du som påstår något du inte kunde styrka (förrän nu och det knappt).
Jag har inte påstått nånting och det är inget jag sagt som diskuterats, så du kan sluta va så kränkt för min skull.
Håller du inte med babianen, ta det med henne.
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Tvärtom, detta var en tydlig kovändning från din sida från "att uttala sig geenerellt för andra" till att "jag kan åtminstone tala för mig själv".
Något du inte kunde låta babianen göra.
Kiss74
Jo, jag anser att hon nästan hela tiden talar för sig själv. Det är därför jag ofta frågar hur hon kan veta så mycket om ALLA KVINNOR.
Jag svarar generellt när jag anser att jag kan backa upp det, eller så skriver jag att jag gissar.
Babianen hävdar saker, det är skillnad.
Och jag rättar mig gärna när jag påstått något jag inte kan backa upp eller om jag anser att mina argument inte håller. Med andra ord; jag blir gärna rättad, för det innebär att jag lärt mig något.
Det händer i vissa trådar, men jag tvivlar starkt på att det kommer hända här.
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har fortfarande inte sett hennes skriva att hon talar för alla tjejer.
Kan det vara att du övertolkat "kvinnor njuter av att bli våldtagna" till "alla kvinnor"?
Låt mig då lite ironiskt säga: "inte alla kvinnor..." och småle lite.
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Hon har skrivit ”alla kvinnor” upprepande gånger. Gör om, gör rätt.
Pansarvecket
Jaha, vilket inlägg då?
Först och främst skrev jag inte ”hon har skrivit att alla kvinnor njuter av våldtäkt upprepande gånger” och har alltså endast styrkat att hon har nämnt ”alla kvinnor” vid upprepande tillfällen. Du var den enda som drog parallellen till just ”njuter av våldtäkt” när du besvarade en annan.
Nåväl, det grundade sig i att du ansåg att babianen inte syftade på _alla_ kvinnor i sina uttalande, vilket hon gör. Det var alltså essensen i det hela.
Att _du_ sedan tog ett exemplar gällande just ordet njutning och alla som du ordagrant snöat in dig på vilket hon även har bevisat med synonyma ord (t e x skönt) och menar på att kvinnor njuter vid våldtäkter - upprepande gånger. Att hon skriver kvinnor i många fall kan vi även dra slutsatsen till att hon syftar på just alla kvinnor, då hon inte skriver direkt procentuellt antal, eller ens säger ”majoriteten.” Att säga ”kvinnor njuter av det” innefattar alla tills dess att motsatsen har bevisats och hon börjar skriva specifikt antal. På samma sätt som om jag hade skrivit ”män är idioter.” Det innefattar alltså alla män, till skillnad från om jag hade skrivit ”majoriteten av män.”
Det är rätt simpelt faktiskt.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-02 kl. 00:44.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-02 kl. 00:44.