2018-02-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men vid våldtäkt har kvinnan sex utan att känna attraktion. Och vid sex med en Svensson har kvinnan sex utan att känna attraktion. Vad är skillnaden i praktiken? Att kvinnan ger samtycke ändrar inte hur det känns.

2) Ja det kan vara sämre också. Men då har man fått spänning i vardagen.

Jag kan säkert få numret till en annan psykolog om hon tycker att det är ett problem.
1/ Varför får jag inte slå en boxare på käften om jag har boxhandskar på mig? Det ändrar ju inte hur det känns i en match för boxaren. Där har du svaret på din dumfråga. Att boxaren ger samtycke ändrar inte hur det känns.
2/ Eller så har man inte fått spänning i vardagen.
Citera
2018-02-01, 13:38
Medlem
Citat:
1) Sex har inte varit frivilligt för kvinnor fram till nyligen. Och för de flesta kvinnor är det fortfarande inte frivilligt.

a) ja exakt. Så om kvinnor har blivit våldtagna de senaste typ 2000 åren har man blivit anpassad till det.

3) Så unga pojkar som blir våldtagna av kvinnliga lärare får trauma?

1) Det finns massor med exempel från skolor i USA, och en del fall från Afrika. Det finns också ett mörkertal för att de flesta män vill inte rapportera våldtäkt av kvinnor.

2) Det finns ett antal fall från Afrika där vuxna kvinnor har grupp-våldtagit män. Menar du att de männen fick trauma av det?

K Ä L L A - T A C K.

Att häva att det finns ett mörkertal är väldigt snitsigt av dig, men såna detaljer skiter jag fullständigt i om det inte finns något som kan styrka ditt påstående.

ÅTERIGEN: Inga blogginlägg, kommentarer på reddit eller porrlänkar är PÅLITLIGA KÄLLOR.
Citera
2018-02-01, 13:40
Medlem
Citat:
Ja okay. Jag menar att sex genom deal är samma sak som våldtäkt. Vad kvinnan säger ändrar inte på hur sexet är i praktiken. Till exempel en kvinna får en bättre upplevelse om hon blir våldtagen av Rocco än om hon har frivilligt sex med Svensson.

Då är det ju samma sak för dig att knulla med din far eller en vanlig babbe? Kuk som kuk, eller?
Citera
2018-02-01, 13:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Varför får jag inte slå en boxare på käften om jag har boxhandskar på mig? Det ändrar ju inte hur det känns i en match för boxaren. Där har du svaret på din dumfråga. Att boxaren ger samtycke ändrar inte hur det känns.
2/ Eller så har man inte fått spänning i vardagen.

Ja exakt det som räknas är om sexet är bra inte om kvinnan gör det frivilligt eller blir tvingad.

Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
K Ä L L A - T A C K.

Att häva att det finns ett mörkertal är väldigt snitsigt av dig, men såna detaljer skiter jag fullständigt i om det inte finns något som kan styrka ditt påstående.

ÅTERIGEN: Inga blogginlägg, kommentarer på reddit eller porrlänkar är PÅLITLIGA KÄLLOR.

Källa på vad?

Citat:
Då är det ju samma sak för dig att knulla med din far eller en vanlig babbe? Kuk som kuk, eller?

Nej vissa saker är universellt äckliga.
Citera
2018-02-01, 13:42
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ja okay. Jag menar att sex genom deal är samma sak som våldtäkt. Vad kvinnan säger ändrar inte på hur sexet är i praktiken. Till exempel en kvinna får en bättre upplevelse om hon blir våldtagen av Rocco än om hon har frivilligt sex med Svensson.

Kalla det vad du vill. Man kan säga att arbete och slaveri är samma sak också.
Citera
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jo, jag anser att hon nästan hela tiden talar för sig själv. Det är därför jag ofta frågar hur hon kan veta så mycket om ALLA KVINNOR.
Jag svarar generellt när jag anser att jag kan backa upp det, eller så skriver jag att jag gissar.
Babianen hävdar saker, det är skillnad.
Och jag rättar mig gärna när jag påstått något jag inte kan backa upp eller om jag anser att mina argument inte håller. Med andra ord; jag blir gärna rättad, för det innebär att jag lärt mig något.
Det händer i vissa trådar, men jag tvivlar starkt på att det kommer hända här.
Jag har fortfarande inte sett hennes skriva att hon talar för alla tjejer.
Kan det vara att du övertolkat "kvinnor njuter av att bli våldtagna" till "alla kvinnor"?

Låt mig då lite ironiskt säga: "inte alla kvinnor..." och småle lite.
Citera
Medlem
Citat:
Ja exakt det som räknas är om sexet är bra inte om kvinnan gör det frivilligt eller blir tvingad.

Källa på vad?

Sluta slingra dig. Ge mig en källa på att en majoritet av män blir våldtagna av kvinnor. K Ä L L A på det.
Citera
Medlem
Citat:
1) Sex har inte varit frivilligt för kvinnor fram till nyligen. Och för de flesta kvinnor är det fortfarande inte frivilligt.

a) ja exakt. Så om kvinnor har blivit våldtagna de senaste typ 2000 åren har man blivit anpassad till det.

3) Så unga pojkar som blir våldtagna av kvinnliga lärare får trauma?

1) Det finns massor med exempel från skolor i USA, och en del fall från Afrika. Det finns också ett mörkertal för att de flesta män vill inte rapportera våldtäkt av kvinnor.

2) Det finns ett antal fall från Afrika där vuxna kvinnor har grupp-våldtagit män. Menar du att de männen fick trauma av det?
1/ Precis.
a) vilket inte gör det rätt. Att ha sex med babbar har pågått i tusentals år, men du anser dig ha rätt att säga nej. Incest har varit relativt vanligt i tusentals år, men du anser dig ha rätt att neka. Ser du vad lätt det är att motbevisa dig?
3/ För tredje gången; ingen aning. Men kanske vissa.
Citera
2018-02-01, 13:43
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Kalla det vad du vill. Man kan säga att arbete och slaveri är samma sak också.
Visst kan du det, om du inte begriper bättre.
Men varför avslöja sig på det viset?
Citera
2018-02-01, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har fortfarande inte sett hennes skriva att hon talar för alla tjejer.
Kan det vara att du övertolkat "kvinnor njuter av att bli våldtagna" till "alla kvinnor"?

Låt mig då lite ironiskt säga: "inte alla kvinnor..." och småle lite.

Hon har skrivit ”alla kvinnor” upprepande gånger. Gör om, gör rätt.
Citera
2018-02-01, 13:46
Medlem
Citat:

Källa på vad?

Nej vissa saker är universellt äckliga.

Men du har själv påstått att vid rätt summa pengar slutar det vara äckligt? När det gäller andra kvinnor?

Varför går du emot dina egna teorier? Du skjuter dig själv i foten.
Citera
2018-02-01, 13:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Sluta slingra dig. Ge mig en källa på att en majoritet av män blir våldtagna av kvinnor. K Ä L L A på det.

1) Jag har inte sagt att en majoritet av män blir våldtagna av kvinnor. Jag har sagt att det är vanligt med kvinnliga lärare som våldtar manliga elever. Här är en lista på 200 fall, https://canadiancrc.com/FEMALE_TEACHER_SEX_OFFENDERS-SEXUAL_ASSAULT_Female_Sexual_Predators-RAPE_MALES.aspx

2) Menar du att pojkarna i de här fallen fick trauma och PTSD av våldtäkterna?

Citat:
3/ För tredje gången; ingen aning. Men kanske vissa.

Hur kan du då veta att kvinnor som blir våldtagna av män får trauma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in