2014-11-16, 08:27
Medlem
Personer som hatar kvinnor tror att de njuter av att bli våldtagna. Ni som hatar kvinnor sluta med det så kommer ni dessutom att kunna tänka mer logiskt och jag menar logiskt i riktning mot något bra. Är logik nu är inriktad mot att göra det sämre för kvinnor.
Citera
2014-11-16, 08:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L195
Personer som hatar kvinnor tror att de njuter av att bli våldtagna. Ni som hatar kvinnor sluta med det så kommer ni dessutom att kunna tänka mer logiskt och jag menar logiskt i riktning mot något bra. Är logik nu är inriktad mot att göra det sämre för kvinnor.

Alla kvinnor vet att kvinnor njuter av att bli våldtagna betyder det att alla kvinnor hatar kvinnor? Nej det är fakta. Våldtäkts-porr är en industri med minst 30 miljoner regelbundna kvinnliga kunder. Det är fakta.
Senast redigerad av Babianen 2014-11-16 kl. 08:37.
Citera
2014-11-16, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Den enda skillnaden är att en längre kuk lättare kan slå i livmodertappen annars är det ingen skillnad. När mannen är inne i dig känns en stor och en liten kuk exakt likadant.
Logiskt sett töjer en tjockare penis ut fittan mycket mer än en som bara är säg 10 cm i omkrets. Antar vi att längden är lika känner kvinnan av den tjockare mycket mer. Hur kan de kännas lika vid ingången?
Insidan har du sagt är okänslig. Däremot känner hon det vid öppningen.
Citera
2014-11-16, 09:58
Medlem
Citat:
Alla kvinnor vet att kvinnor njuter av att bli våldtagna betyder det att alla kvinnor hatar kvinnor? Nej det är fakta. Våldtäkts-porr är en industri med minst 30 miljoner regelbundna kvinnliga kunder. Det är fakta.

JA !!!!! Det betyder att dessa kvinnor som gillar bli våldtagna hatar sig själva.
Citera
2014-11-16, 10:10
Medlem
Citat:

Nej men vad skriver du nu?

Exakt vad har det ena med det andra att göra?? Nu får du skärpa dig!

Att titta på film, i jämförelse med att det händer i verkligheten är två HELT skilda saker och kan du inte skilja på det har du inget i något läsbart forum att göra.
Om din hjärna inte kan fatta en sån sak så hoppas jag att alla som läser dina snedvridna inlägg förstår att du inte har logik nog att kunna förstå vad du själv skriver!

Det du skriver innebär att om man ser en skräckfilm, låt oss säga: SAW-filmerna, så vill man vara med om det?!?

Jag har läst dina inlägg och det gör mig mer och mer förbannad.
Min dotter blev våldtagen för flera år sedan då hon var 15 år gammal. Hon BLÖDDE under underlivet då hon hittades och det var rena penetreringar av kuk!

Det är rent av skrämmande att du kan så lite om ditt eget kön. Troligtvis är du ett fett jävla troll som avskyr kvinnor. Fy fan vad du förstör för kvinnan.
Citera
2014-11-16, 10:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Logiskt sett töjer en tjockare penis ut fittan mycket mer än en som bara är säg 10 cm i omkrets. Antar vi att längden är lika känner kvinnan av den tjockare mycket mer. Hur kan de kännas lika vid ingången?
Insidan har du sagt är okänslig. Däremot känner hon det vid öppningen.

Nej, ett tjockare objekt töjer inte ut någonting därför att insidan anpassar sig efter storleken. Är det ett mindre objekt så sluter sig väggarna runt det, är det ett större objekt så slappnar väggarna av och insidan gör sig automatiskt större. Det är alltså inte ett statiskt hål, inte heller är det lika känsligt som ett anus där ett tjockare objekt kommer att kännas mer än ett tunnare objekt (åtminstone tills musklerna anpassar sig). Där kan vi tala om att man känner sig mer uttöjd om det är ett större objekt vs ett mindre. Även om musklerna är helt avslappnade och man endast känner lite skillnad på ett större och ett mindre objekt så kommer man att känna mer där än i vaginan.

Det enda som kvinnan känner vid öppningen är att något penetrerar henne. Hon kan inte känna om det är ett större eller ett mindre objekt. Det enda hon kan känna är om det är någonting vasst eller kantigt, som naglar på fingrar.
Citera
2014-11-16, 10:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten50
Nej men vad skriver du nu?

Exakt vad har det ena med det andra att göra?? Nu får du skärpa dig!

Att titta på film, i jämförelse med att det händer i verkligheten är två HELT skilda saker och kan du inte skilja på det har du inget i något läsbart forum att göra.
Om din hjärna inte kan fatta en sån sak så hoppas jag att alla som läser dina snedvridna inlägg förstår att du inte har logik nog att kunna förstå vad du själv skriver!

Det du skriver innebär att om man ser en skräckfilm, låt oss säga: SAW-filmerna, så vill man vara med om det?!?

Jag har läst dina inlägg och det gör mig mer och mer förbannad.
Min dotter blev våldtagen för flera år sedan då hon var 15 år gammal. Hon BLÖDDE under underlivet då hon hittades och det var rena penetreringar av kuk!

Det är rent av skrämmande att du kan så lite om ditt eget kön. Troligtvis är du ett fett jävla troll som avskyr kvinnor. Fy fan vad du förstör för kvinnan.

1) Kvinnor njuter fysiskt av våldtäkt. De blir också mentalt upphetsade.

2) Att kvinnor konsumerar stora mängder våldtäkts-porr bevisar att kvinnor är besatta av våldtäkt.

3) Nej du hittar på. En kvinna kan inte börja blöda av penetration med en kuk. Det är kuken som kommer att gå sönder innan vaginan gör det.
Citera
2014-11-16, 10:36
Medlem
nebulosans avatar
Citat:
Hur känner man skillnad?

Det är lika upphetsande i båda fallen för det som är upphetsande är att man tappar kontrollen.

- Alla kvinnors vaginor fungerar på samma sätt.

- Jag vill inte ha sex med alla män däremot skulle det vara (lite) skönt att bli påsatt av vilken man som helst. Sexet är inte mindre skönt för att man blir våldtagen.

När mannen är inne i dig känns en stor och en liten kuk exakt likadant.

Okej, vi kan konstatera en sak. Du är inte gynekolog.
Vi kan även konstatera ditt provocerande sätt.

Du vet inte hur man känner skillnad på en stor och liten?
Du kan alltså inte känna skillnad på om ett finger eller två fingrar är i dig?
Okej. Du måste, Måste verkligen lösa ditt problem med din stackars höna. Hon mår INTE bra!

Alla kvinnors vaginor fungerar INTE på samma sätt. INTE!!!!
Har du hört talas om en sjukdom som heter endometrios? Där mannen, ALLTID måste vara försiktig för att det gör så jävla ont i underlivet på kvinnan?
Har du hört talas om att en del kvinnor är mer grunda, mer bakåtriktade, framåtriktade, mer djup?
Har du hört talas om det ens?

En domina vill INTE bli våldtagen.

Det Ä R enorm skillnad på en stor och liten kuk, om du menar något annat så har du alltså aldrig legat med någon man.
Här kan faktiskt även män förstå skillnaden.
Citera
2014-11-16, 10:45
Medlem
nebulosans avatar
Citat:

2) Att kvinnor konsumerar stora mängder våldtäkts-porr bevisar att kvinnor är besatta av våldtäkt.

3) Nej du hittar på. En kvinna kan inte börja blöda av penetration med en kuk. Det är kuken som kommer att gå sönder innan vaginan gör det.

Du hittar på när du skriver att kvinnor njuter av våldtäkt och att kvinnor blir mentalt upphetsade

Du hittar på att en kvinna inte kan börja blöda av penetration. Du borde kanske börja jobba med sånt här på riktigt så att du på RIKTIGT VET.

Du kan absolut ingenting. Ingenting. Ändå får du lov att sitta här och skriva om saker du inte vet.
Citera
2014-11-16, 11:07
Medlem
Citat:

1. En våldtäkt är något som sker mot någons vilja. Våld= innebär att en eller flera personer avsiktligt tillfogar en annan person eller personer fysiskt trauma.

2. Det ena innebär inte det andra.

3. Nej, jag hittar inte på. Jag har ingen anledning att hitta på något så avskyvärt. Att du ens kan skriva så till mig är helt ofattbart och säger en del om dig.
Citera
2014-11-16, 11:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebulosan
Okej, vi kan konstatera en sak. Du är inte gynekolog.
Vi kan även konstatera ditt provocerande sätt.

Du vet inte hur man känner skillnad på en stor och liten?
Du kan alltså inte känna skillnad på om ett finger eller två fingrar är i dig?
Okej. Du måste, Måste verkligen lösa ditt problem med din stackars höna. Hon mår INTE bra!

Alla kvinnors vaginor fungerar INTE på samma sätt. INTE!!!!
Har du hört talas om en sjukdom som heter endometrios? Där mannen, ALLTID måste vara försiktig för att det gör så jävla ont i underlivet på kvinnan?
Har du hört talas om att en del kvinnor är mer grunda, mer bakåtriktade, framåtriktade, mer djup?
Har du hört talas om det ens?

En domina vill INTE bli våldtagen.

Det Ä R enorm skillnad på en stor och liten kuk, om du menar något annat så har du alltså aldrig legat med någon man.
Här kan faktiskt även män förstå skillnaden.

1) Nej man känner ingen skillnad på en stor och liten kuk.

2) 1 finger känns inte som att man något i sig. 2 fingrar känns som att man har något i sig.

3) Alla vaginor fungerar likadant när det handlar om penetration alltså att det är automatiskt skönt om man blir påsatt hårt det gäller även vid våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av nebulosan
Du hittar på när du skriver att kvinnor njuter av våldtäkt och att kvinnor blir mentalt upphetsade

Du hittar på att en kvinna inte kan börja blöda av penetration. Du borde kanske börja jobba med sånt här på riktigt så att du på RIKTIGT VET.

Du kan absolut ingenting. Ingenting. Ändå får du lov att sitta här och skriva om saker du inte vet.

Nej man kan inte börja blöda av penetration med en kuk.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulten50
1. En våldtäkt är något som sker mot någons vilja. Våld= innebär att en eller flera personer avsiktligt tillfogar en annan person eller personer fysiskt trauma.

2. Det ena innebär inte det andra.

3. Nej, jag hittar inte på. Jag har ingen anledning att hitta på något så avskyvärt. Att du ens kan skriva så till mig är helt ofattbart och säger en del om dig.

1) Det spelar ingen roll om det sker mot kvinnans vilja det är fysiskt skönt ändå. Det är också mentalt upphetsande för kvinnor att bli påsatt mot sin vilja.

2) Det visar att kvinnor tänder på våldtäkt.

3) Länka till domen om du inte hittar på.
Citera
2014-11-16, 11:40
Medlem
avmans avatar
Nej, Kvinnor njuter absolut inte av att bli våldtagna. Att vara 100% maktlös i en situation gillar ingen vare sig män eller kvinnor. Att bli skadad, misshandlad eller mördad gillar ingen vare sig män eller kvinnor.

Kvinnor njuter däremot av att bli dominerade. Kvinnor är inte sexuellt attraherade till jämställda män. Den nuvarande situationen i Sverige med tokfeminismen gör att både den manliga och den kvinnliga sexualiteten missgynnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in