2018-02-01, 13:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Nej, att föda barn är en naturlig del av livet. Men som med sex så ska det vara frivilligt.
2/ Oj, hur fungerar den medicinen? Har du källa på att medlet i sperma bara fungerar på kvinnor?
3/ Ingen aning. Ta det med någon som påstått något om just det fallet.

1) Att bli våldtagen är också en naturlig del av livet. Hur tror du att det gick till för 1000 år sen? Tror du att kvinnor fick säga nej?

2) Det har gjorts flera studier. Googla.

3) Du hävdar att kvinnor blir traumatiserade av våldtäkt. Gäller det för unga killar som blir våldtagna av sina kvinnliga lärare också?
Citera
2018-02-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är min faster brors fru. Och det är en hon. Jag ska ringa och fråga om jag är störd.

2) Och ni har kompetens att ställa en diagnos baserat på inlägg på ett forum?

1) Blir inte de kvinnorna våldtagna då?

2) Ja man har rätt att neka. Men om man blir tvingad kan det vara bra ändå, kanske bättre än vid frivilligt sex.
1/ Nej, det är inte våldtäkt att ha sex utan att känna attraktion. Våldtäkt har med samtycke att göra.
2/ Och kanske sämre.
Citera
2018-02-01, 13:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Varför ställer du idiot-frågor när du kan kolla upp statistik själv?

Mäns trauma är vid våldtäkt av andra män. Do your research dumbfuck. Det är ett fenomen som förekommer i fängelser bland annat.

Män som blivit våldtagna av andra män hanterar och reagerar i princip på samma sätt som kvinnor. Sen spelar även åldern en stor roll i det hela.

1) Jag talar om män som blir våldtagna av kvinnor. Menar du att den unge killen som blev våldtagen av 2 kvinnliga lärare fick trauma och men för livet?

2) Men hur är det med män som blir våldtagna av kvinnor? För vi diskuterar våldtäkt av det motsatta könet.

Citat:
Ja, precis den logiken. Om jag ger dig en käftsmäll och sprätter upp din läpp så kommer du bli kär i mig.

En smäll är inte fysiskt skönt vilket sex är.
Citera
2018-02-01, 13:21
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej, och det går lite emot det du påstod. Fast bara i mitt fall.
Tvärtom, detta var en tydlig kovändning från din sida från "att uttala sig geenerellt för andra" till att "jag kan åtminstone tala för mig själv".
Något du inte kunde låta babianen göra.
Citera
2018-02-01, 13:21
Medlem
Citat:
1) Det är min faster brors fru. Och det är en hon. Jag ska ringa och fråga om jag är störd.

2) Och ni har kompetens att ställa en diagnos baserat på inlägg på ett forum?

1) Blir inte de kvinnorna våldtagna då?

2) Ja man har rätt att neka. Men om man blir tvingad kan det vara bra ändå, kanske bättre än vid frivilligt sex.

Jag anser att det inte är någon ide att ringa din släkting.

Varför? Då hon blir lämnad i en sits där hon i princip måste säga att du är normal för att undvika eventuella familjekonflikter.

Om du vill ha ett ordentligt svar, så bör du ringa till vårdcentralen och få en remiss till en psykolog utan anknytning till dig.
Citera
2018-02-01, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Nej, det är inte våldtäkt att ha sex utan att känna attraktion. Våldtäkt har med samtycke att göra.
2/ Och kanske sämre.

1) Men vid våldtäkt har kvinnan sex utan att känna attraktion. Och vid sex med en Svensson har kvinnan sex utan att känna attraktion. Vad är skillnaden i praktiken? Att kvinnan ger samtycke ändrar inte hur det känns.

2) Ja det kan vara sämre också. Men då har man fått spänning i vardagen.

Citat:
Jag anser att det inte är någon ide att ringa din släkting.

Varför? Då hon blir lämnad i en sits där hon i princip måste säga att du är normal för att undvika eventuella familjekonflikter.

Om du vill ha ett ordentligt svar, så bör du ringa till vårdcentralen och få en remiss till en psykolog utan anknytning till dig.

Jag kan säkert få numret till en annan psykolog om hon tycker att det är ett problem.
Citera
2018-02-01, 13:28
Medlem
Citat:
1) Att bli våldtagen är också en naturlig del av livet. Hur tror du att det gick till för 1000 år sen? Tror du att kvinnor fick säga nej?

2) Det har gjorts flera studier. Googla.

3) Du hävdar att kvinnor blir traumatiserade av våldtäkt. Gäller det för unga killar som blir våldtagna av sina kvinnliga lärare också?
1/ Varför tror du jag lade till "frivilligt"?? Att ha sex med babbar är också en naturlig del av livet.
Hur det var för tusen år sedan vet jag ej. Jag kan tänka mig att kvinnors orgasm kom väldigt långt ner på mäns lista.
2/ Nej, säger du att det endast hjälper för kvinnor så litar jag på dig.
3/ Vet ej, och det kan du diskutera med någon som vill. Stämmer säkert på vissa. Särskilt unga pojkar.
Citera
2018-02-01, 13:28
Medlem
Citat:
1) Jag talar om män som blir våldtagna av kvinnor. Menar du att den unge killen som blev våldtagen av 2 kvinnliga lärare fick trauma och men för livet?

2) Men hur är det med män som blir våldtagna av kvinnor? För vi diskuterar våldtäkt av det motsatta könet.

En smäll är inte fysiskt skönt vilket sex är.

Kom inte här och kom. Sannolikheten att en man blir våldtagen av en kvinna är så minimal att det inte ens syns i statistik. Vi håller det på en realistisk nivå.

Män som blir våldtagna av män upplever trauma. Det ser vi i fängelser och i t e x militären.

Att du drar upp fall av kvinnor som våldtar män är skrattretande. Pedofili är en annan sak, men att antyda på att det ens är ett fenomen att en fullvuxen man blir våldtagen av en kvinna.. snälla, förolämpa inte din egen intelligens.

Återigen: lärarinna porr är inte en källa.
Citera
2018-02-01, 13:32
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ja självklart.

1) Betyder inte det att majoriteten av kvinnorna blir våldtagna?

2) Om mannen knullar dem bra då känner de attraktion.

3) Tänk om det är: sex -> oxytocin -> attraktion?

1) Jag menar att det krävs attraktion för att ha sex för sexets skull. Andra överenskommelser är ju möjliga. Majoriteten av kvinnor har sex genom överenskommelse/deal.

2) Ja.

3) Javisst, men jag tror fortfarande att det behövs attraktion från början för att en kvinna ska vilja ha sex för sexets skull.
Citera
2018-02-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Tvärtom, detta var en tydlig kovändning från din sida från "att uttala sig geenerellt för andra" till att "jag kan åtminstone tala för mig själv".
Något du inte kunde låta babianen göra.
Jo, jag anser att hon nästan hela tiden talar för sig själv. Det är därför jag ofta frågar hur hon kan veta så mycket om ALLA KVINNOR.
Jag svarar generellt när jag anser att jag kan backa upp det, eller så skriver jag att jag gissar.
Babianen hävdar saker, det är skillnad.
Och jag rättar mig gärna när jag påstått något jag inte kan backa upp eller om jag anser att mina argument inte håller. Med andra ord; jag blir gärna rättad, för det innebär att jag lärt mig något.
Det händer i vissa trådar, men jag tvivlar starkt på att det kommer hända här.
Citera
2018-02-01, 13:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Varför tror du jag lade till "frivilligt"?? Att ha sex med babbar är också en naturlig del av livet.
Hur det var för tusen år sedan vet jag ej. Jag kan tänka mig att kvinnors orgasm kom väldigt långt ner på mäns lista.
2/ Nej, säger du att det endast hjälper för kvinnor så litar jag på dig.
3/ Vet ej, och det kan du diskutera med någon som vill. Stämmer säkert på vissa. Särskilt unga pojkar.

1) Sex har inte varit frivilligt för kvinnor fram till nyligen. Och för de flesta kvinnor är det fortfarande inte frivilligt.

a) ja exakt. Så om kvinnor har blivit våldtagna de senaste typ 2000 åren har man blivit anpassad till det.

3) Så unga pojkar som blir våldtagna av kvinnliga lärare får trauma?

Citat:
Kom inte här och kom. Sannolikheten att en man blir våldtagen av en kvinna är så minimal att det inte ens syns i statistik. Vi håller det på en realistisk nivå.

Män som blir våldtagna av män upplever trauma. Det ser vi i fängelser och i t e x militären.

Att du drar upp fall av kvinnor som våldtar män är skrattretande. Pedofili är en annan sak, men att antyda på att det ens är ett fenomen att en fullvuxen man blir våldtagen av en kvinna.. snälla, förolämpa inte din egen intelligens.

Återigen: lärarinne porr är inte en källa.

1) Det finns massor med exempel från skolor i USA, och en del fall från Afrika. Det finns också ett mörkertal för att de flesta män vill inte rapportera våldtäkt av kvinnor.

2) Det finns ett antal fall från Afrika där vuxna kvinnor har grupp-våldtagit män. Menar du att de männen fick trauma av det?
Citera
2018-02-01, 13:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
1) Jag menar att det krävs attraktion för att ha sex för sexets skull. Andra överenskommelser är ju möjliga. Majoriteten av kvinnor har sex genom överenskommelse/deal.

2) Ja.

3) Javisst, men jag tror fortfarande att det behövs attraktion från början för att en kvinna ska vilja ha sex för sexets skull.

Ja okay. Jag menar att sex genom deal är samma sak som våldtäkt. Vad kvinnan säger ändrar inte på hur sexet är i praktiken. Till exempel en kvinna får en bättre upplevelse om hon blir våldtagen av Rocco än om hon har frivilligt sex med Svensson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in