2018-01-31, 13:19
Medlem
Dollmens avatar
[quote=DixieD|62980688]Locho!

Jag har alltid gillat dina inlägg och tyckt att du är en riktigt gentlemen men också en väldigt fin människa.

Jag har inte läst alla inlägg här då Tinder är inget jag hänger på men jag har läst ditt inlägg. Det här specifika inlägget.

Du letar efter en seriös tjej. Ett ärligt förhållande där en kvinna kan erbjuda dig kärlek och omtanke om jag inte missförstår. Det kommer du inte finna på Tinder.

Folk som inte kan vara sig själva/ oseriösa kommer att vara på Tinder.Den typ av tjej du letar efter kommer inte vara på Tinder

En snygg och bra tjej som du beskriveri ditt inlägg kommer inte att leta på Tinder. Jag har hört att Tinder är bara en plats för oseriösa människor.

Om du vill ha enligt din beskrivning så ska du leta utanför teknikens värld.

Man ska träffas på det gamla sättet och endast då kan man känna känslorna du beskriver

Leta inte bland falska människor

Gonatt bästa du[/QUOT
Stämmer ej. I Sthlm så träffas många via nätet. Min dotter träffa sin kille sedan ett år där. Vet många som fått ihop det där
Citera
2018-01-31, 22:44
Medlem
Hejsan,

Jag har nu haft Tinder i en vecka men jag får inte några matchningar? Jag tror att appen är trasig men jag har ominstallerat den utan resultat, kan någon hjälpa mig fixa appen? Jag har även kontaktat Tinder för att se om de kan hjälpa mig fixa den.

Mvh Björn
Citera
2018-01-31, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bubbbles
Hejsan,

Jag har nu haft Tinder i en vecka men jag får inte några matchningar? Jag tror att appen är trasig men jag har ominstallerat den utan resultat, kan någon hjälpa mig fixa appen? Jag har även kontaktat Tinder för att se om de kan hjälpa mig fixa den.

Mvh Björn

Du är tyvärr för ful eller har tråkiga bilder. Tindertjejer är extremt kräsen idag och du måste ha allt för att få till det.
Citera
2018-01-31, 22:54
Medlem
Citat:
Hejsan,

Mvh Björn

Du måste se tuff ut på bilderna, visa din inre björn i grodperspektiv :P (sarkasm)
Citera
2018-01-31, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Du är tyvärr för ful eller har tråkiga bilder. Tindertjejer är extremt kräsen idag och du måste ha allt för att få till det.

Vaa? Nämen jag tror att appen är trasig. Jag väntar på ett svar från Tinder och hoppas att de kan hjälpa mig fixa denna besvärlighet.

Mvh Björn
Citera
2018-01-31, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Du måste se tuff ut på bilderna, visa din inre björn i grodperspektiv :P (sarkasm)

Hejsan Locho,

Nämen det ska jag minsann göra, måste bara vänta tills Tinder support har svarat.

Mvh Björn
Citera
2018-01-31, 23:06
Medlem
Citat:
Hejsan Locho,

Nämen det ska jag minsann göra, måste bara vänta tills Tinder support har svarat.

Mvh Björn

Jag var skämtsam med det.. Låt bli med sådant dejtande, du kommer bara att bli besviken

Ett hett tips är att snacka med olika personer, se de för vad de är. Låt dina relationer vara berikade med kunskap istället för fåfänglighet och sådant (fåfänglighet) kan man börja med när man får klart för sig vad det har för betydelse i verkliga fall.
Alla blir vi äldre, det yttre rinner ner från ansiktet och kvar har du vadå?

Men testa på det där, men ta det inte så hårt för det är inte så viktigt i grunden egentligen.
Citera
2018-01-31, 23:08
Bannlyst
Citat:
Vaa? Nämen jag tror att appen är trasig. Jag väntar på ett svar från Tinder och hoppas att de kan hjälpa mig fixa denna besvärlighet.

Mvh Björn

Ledsen att göra dig besviken Björn men det är inte fel på appen
Citera
2018-02-01, 10:20
Medlem
mmmoookkks avatar
Jag superlikade en tjej nu på morgonen och det var en "match" (HALLELUJAH!) men när jag går in bland mina matches så är hon inte där. (även om vår matchning skedde bara för en stund sen)

Hänt någon annan?

Som jag ser det måste hon tagit bort appen. Fast då borde jag väl inte sett henne från första början?

(Min teori är i sånna fall att hon var i mitt Tinder flöde från igår och appen reloaded inte imorse...varvid hon tog bort appen någon gång under gårdagskvällen/natten/morgonen)

Alternativet är att det blev något knasigt då jag "super-likade" henne som redan likat mig tidigare.

Tankar?

Vet att man bara ska gå vidare. Men känns faktiskt rätt surt. Hon var den första jag superlikade och genuint var nyfiken på under min Tinder-karriär.

EDIT: Hon dök upp igen i mitt flöde. Jag gjorde samma sak. Och samma utfall den här gången också. Vi "matchade". Men hon syns inte bland mina "matchningar". Fan va knasigt det här är...
Senast redigerad av mmmoookkk 2018-02-01 kl. 10:48.
Citera
2018-02-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmoookkk
Jag superlikade en tjej nu på morgonen och det var en "match" (HALLELUJAH!) men när jag går in bland mina matches så är hon inte där. (även om vår matchning skedde bara för en stund sen)

Hänt någon annan?

Som jag ser det måste hon tagit bort appen. Fast då borde jag väl inte sett henne från första början?

(Min teori är i sånna fall att hon var i mitt Tinder flöde från igår och appen reloaded inte imorse...varvid hon tog bort appen någon gång under gårdagskvällen/natten/morgonen)

Alternativet är att det blev något knasigt då jag "super-likade" henne som redan likat mig tidigare.

Tankar?

Vet att man bara ska gå vidare. Men känns faktiskt rätt surt. Hon var den första jag superlikade och genuint var nyfiken på under min Tinder-karriär.

EDIT: Hon dök upp igen i mitt flöde. Jag gjorde samma sak. Och samma utfall den här gången också. Vi "matchade". Men hon syns inte bland mina "matchningar". Fan va knasigt det här är...
Fick exakt samma upplevelse i typ exakt samma scenario igår kväll... Måste vara en bugg på nått sätt. Kanske tom var samma tjej? Minns du vad hon hade för namn?
Citera
2018-02-01, 12:10
Medlem
mmmoookkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Fick exakt samma upplevelse i typ exakt samma scenario igår kväll... Måste vara en bugg på nått sätt. Kanske tom var samma tjej? Minns du vad hon hade för namn?

Japp. Började på Y.
Citera
2018-02-01, 12:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmoookkk

Hänt någon annan?

Tankar?

Troligen nåt av följande:

1) Felsvep, hon svepte höger, men ångrade sig direkt och tog bort den på nån sekund
2) Fejkaccount som reggat multipla likadana profiler, dessa kan tas bort väldigt snabbt pga algoritm och om dom anmäls.
3) Tinder-bugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in