2018-01-31, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Men du sitter ju här som en allsmäktig domare över vad som är representativt?
Berätta för mig med vilken rätt du uttalar dig om sånt?
Jag använder mig av det jag tror mig veta om omvärlden, och min uppfattning är att varken babianen eller en nunnas sexliv/syn på sex är representativt för kvinnor överlag. Att anse att alla kvinnor vill bli våldtagna kontra avhållsamhet. Men jag kan ha fel, och ändrar mig om jag får bra belägg.
Att du ser mig som domare är konstigt.
Citera
2018-01-31, 20:41
Medlem
Citat:
Det ena exkluderar väl inte det andra?
Om mer än hälften fantiserar om det, så kommer en del vilja prova också.

Styrka dina påståenden. För annars är det bara en dåres sanning.
Citera
2018-01-31, 20:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Hur tänker du nu? Jag har hela tiden sagt att kvinnor själv ska avgöra när de vill ha sex. Och med vem.
Det har inget med att "vara lagom" att göra.
Varför läser du ingen av länkarna som postats?
Kan du tänka dig, förlåt, du gick ju redan i cringemode av frågan...
Du lider av ett stigma här och jag förmodar att det har med din perpetuella offerroll att göra.
Du är livrädd för våldtäkt. Jag förstår det och har inga problem med det.
Du behöver inte komma ut med det heller. Det känns ganska normalt.

För dig kan det dock vara helt ofattbart att det finns tjejer som fantiserar om att bli våldtagna, men en sökning på svenska gav över 30 000 träffar på google.

Kan du tänka dig hur stort ett mörkertal skulle kunna vara i ett ämne som är så hårt stigmatiserat?
Kan du inte bara medge att det finns människor som har både läskiga och märka tankar?
En del till och med morbida, eller bara väldigt snuskiga?

Alla går inte igång på vanilj och 50 Shades lockar för att den bryter igenom gränser för vad som anses "normalt".
Citera
2018-01-31, 20:45
Medlem
Citat:
Du lider av ett stigma här och jag förmodar att det har med din perpetuella offerroll att göra.

För dig kan det dock vara helt ofattbart att det finns tjejer som fantiserar om att bli våldtagna, men en sökning på svenska gav över 30 000 träffar på google.

Kan du tänka dig hur stort ett mörkertal skulle kunna vara i ett ämne som är så hårt stigmatiserat?
Kan du inte bara medge att det finns människor som har både läskiga och märka tankar?

Alla går inte igång på vanilj och 50 Shades lockar för att den bryter igenom gränser för vad som anses "normalt".
Jag är väldigt medveten om att kvinnor fantiserar om våldtäkt. Så då blir frågan; läser du verkligen vad jag skriver? Jag behöver inte läsa länkarna. Det du tar upp är saker jag inte sagt något om öht.
Så vad är det jag ska medge egentligen?
Citera
2018-01-31, 20:47
Medlem
Citat:

30 000 träffar kring ämnet innebär inte 30 000 enskilda kvinnor som medger att dom tänder på våldtäkt? Är du tungt efterbliven?

Det handlar om att din vän hävdar att ALLA kvinnor tänder på våldtäkt. Lär dig att läsa för i helvete.
Citera
2018-01-31, 20:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det ena exkluderar väl inte det andra?
Om mer än hälften fantiserar om det, så kommer en del vilja prova också.
fast prova i sig gör sig ju inte med våldtäkt då det i sig är något som sker när vederbörande inte är beredd, vad tror du själv är troligast. Att vederbörande har en fantasi om hur våldtäkten i fantasin ska se ut och fantiserar om just det scenariot, eller att vederbörande de facto vill bli överfallen av random människa som dessutom kan få för sig att köra upp en flaska som en del av "förspelet". en våldtäkt gå inte att kontrollera, det är ju själva essensen.

problemet med den här sortens trådar bland andra, är att det förutom är en jävla skymf för oss som blivit utsatta, också en del av en våldtäktskultur, sida upp och sida ner.
Citera
2018-01-31, 20:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
ÅTERIGEN: 1. Tala för dig själv. Du vet INTE vad vi andra vill eller inte vill. 2. Blogginlägg och porrlänkar är INTE PÅLITLIGA KÄLLOR.

1) Det är klart att jag vet. Jag har pratat med kvinnliga vänner om vad de gillar till exempel.

2) Jag har postat andra källor i den här tråden. Sök bland mina inlägg.

Citat:
1/ Så farligt som vad? Beskriv exakt vad som händer, annars kan jag inte svara. Är det så farligt att bli rånad?
2/ Så då är det ok att du ställer upp på vad jag än ber dig om?
3/ Varför ska jag titta på dessa böcker?

1) Till exempel att man blir fasthållen och påsatt av en man som man inte gillar. Det är mycket bättre än att sitta hemma och inte få ligga alls.

2) Det beror på vad du är villig att göra i utbyte.

3) Det är ett exempel på att kvinnor tänder på mycket mer perversa saker än våldtäkt.
Citera
2018-01-31, 20:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är väldigt medveten om att kvinnor fantiserar om våldtäkt. Så då blir frågan; läser du verkligen vad jag skriver? Jag behöver inte läsa länkarna. Det du tar upp är saker jag inte sagt något om öht.
Så vad är det jag ska medge egentligen?

1) Så varför skulle de inte vilja göra det IRL?

2) Ingen ifrågasätter att män vill ha sex med teens eller MILFs varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?
Citera
2018-01-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är klart att jag vet. Jag har pratat med kvinnliga vänner om vad de gillar till exempel.

1) Till exempel att man blir fasthållen och påsatt av en man som man inte gillar. Det är mycket bättre än att sitta hemma och inte få ligga alls.

3) Det är ett exempel på att kvinnor tänder på mycket mer perversa saker än våldtäkt.
1/ Ja, du tycker det är bättre. Och?
2/ Varför det? Jag lovar att du kanske kommer att vänja dig.
3/ Det visste jag redan.
Citera
2018-01-31, 20:58
Medlem
Citat:

2) Ingen ifrågasätter att män vill ha sex med teens eller MILFs varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?
1/ För att de inte kan bestämma vad som händer, det kan de i fantasin. Och många fantaserar om saker de aldrig gör, eller ens vill göra.
2/ Har du källa på att INGEN ifrågasätter det? Och kvinnor får också ha sex med teens och DILFS.
Citera
2018-01-31, 21:01
Medlem
Citat:

Varken du eller dina idiotvänner förstår vad det innebär att bli våldtagen eller ens vad en våldtäkt innebär. Och att tre andra psykfall likt dig själv sitter och nickar betyder inte, och jag upprepar - INTE att ALLA kvinnor tänder på det. Inte ens en minoritet. Bdsm osv är något annat. DÄR kan du välja att din partner inte ska vara babbe som du påpekade så fint.

Men en våldtäkt har du ingen kontroll över. Om du blir mördad och styckad i efterhand har du ingen kontroll över det. Tvi fan för dig, ditt störda vider. Att du kan sitta och häva ur dig sånt här utan någon som helst respekt för verkliga offer får mig verkligen att se rött. Och jag är inte direkt en vänlig person i verkligheten heller.
Citera
2018-01-31, 21:03
Medlem
Citat:

Jag har fantasier rätt frekvent om att mörda folk. Det är nog rätt vanligt. Men än har jag inte gjort det. För att det är just det; FANTASIER.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in