2018-01-31, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Okej, där ramlade du i den djupa ändan ja...
Nja, babianen är ett extremt exempel, därför tog jag upp nunna. Båda dessa verka vara väldigt orepresentativ för kvinnors sexliv.
Citera
2018-01-31, 19:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Nja, babianen är ett extremt exempel, därför tog jag upp nunna. Båda dessa verka vara väldigt orepresentativ för kvinnors sexliv.
Okej, så vi har två kommunister här som inte erkänner individualism?
Alla ska vara genomsnittliga, mellanmjölk och lite lagom?
Ni är sannerligen hjärntvättade.
Citera
2018-01-31, 19:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Det är farligt i olika grader. Är det så farligt om någon tar 10 kr av dig? 100 kr? 1000 kr?
Dock är ju det "farligaste" att man bestämmer över sitt sexliv. Fast du kanske är radikal muslim? Du har den synen.
2/ Oj, spännande.

1) Svara på argumentet: är det så farligt att bli påsatt fast man inte vill?

2) Det gör man inte. Alla ställer upp på saker som de inte vill ibland. Det är helt normalt.

3) Titta på porr-böcker som handlar om kvinnor som blir våldtagna av monster eller aliens.
Citera
2018-01-31, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är same-same. Sexet är inte annorlunda för att för att man säger nej.

1) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna. De allra flesta skulle inte ha något emot det.

2) Ingen får sitt liv förstört av att få en kuk i sig. Det är en lögn.

En av mina släktingar är psykolog. Om det skulle krävas kan jag säkert få nåt intyg på att jag är normal.

Helt klart en psykotisk aspergare. Du kan inte tala för hur andra känner. Sånt ger man bara fan i. Tala för dig själv för jag delar en helt annan åsikt än dig, likt många andra.

Nej, sök hjälp hos en psykolog du inte är besläktad med eller känner. Får nämligen en känsla av att ditt släktträd är aningen inavlat och inte fungerar som det ska.
Citera
2018-01-31, 19:27
Medlem
Citat:

Om man letar efter fall där kor har flugit över småland på google kommer det alltid finnas ett fall.

Men att det sitter en störd individ och för min talan åt mig är fan ta mig inte individualism. Så ta och kamma dig gubbfan.
Citera
2018-01-31, 19:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Helt klart en psykotisk aspergare. Du kan inte tala för hur andra känner. Sånt ger man bara fan i. Tala för dig själv för jag delar en helt annan åsikt än dig, likt många andra.

Nej, sök hjälp hos en psykolog du inte är besläktad med eller känner. Får nämligen en känsla av att ditt släktträd är aningen inavlat och inte fungerar som det ska.

1) Självklart vet jag vad andra kvinnor tänder på. Det skulle vara konstigt annars.

2) Du kan också titta alla studier som visar att våldtäkt och tvång är vanliga turn ons för kvinnor.

3) Det är en ingift släkting. Så jag kan alltid ringa och fråga om det är något fel på mig.
Citera
2018-01-31, 19:41
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det försvarar jag inte. Jag värjer mig däremot å det bestämdaste mot dessa "whitenights" som ska försvara kvinnor från en kvinna pga "feltänk".
Om hon säger att det finns kvinnor som tänder på "våldtäkt" i någon mening eller form, så utgår jag ifrån att hon kan ha rätt.

För att hon är kvinna.

En man som påstår motsatsen är ute och fiskar.

Tror jag att en majoritet av kvinnor fantiserar om våldtäkt?
Efter att ha läst denna verkar det kunna vara jämnt skägg:
http://metro.co.uk/2017/11/29/why-do-half-of-women-have-fantasies-about-being-raped-7099630/
Återigen, menar du att fantasi och verklighet är samma sak?
Citera
2018-01-31, 20:22
Medlem
Citat:
1) Självklart vet jag vad andra kvinnor tänder på. Det skulle vara konstigt annars.

2) Du kan också titta alla studier som visar att våldtäkt och tvång är vanliga turn ons för kvinnor.

3) Det är en ingift släkting. Så jag kan alltid ringa och fråga om det är något fel på mig.

ÅTERIGEN: 1. Tala för dig själv. Du vet INTE vad vi andra vill eller inte vill. 2. Blogginlägg och porrlänkar är INTE PÅLITLIGA KÄLLOR.
Citera
2018-01-31, 20:27
Medlem
Citat:
Hur tänker du nu? Jag har hela tiden sagt att kvinnor själv ska avgöra när de vill ha sex. Och med vem.
Det har inget med att "vara lagom" att göra.
Citera
2018-01-31, 20:31
Medlem
Citat:
1) Svara på argumentet: är det så farligt att bli påsatt fast man inte vill?

2) Det gör man inte. Alla ställer upp på saker som de inte vill ibland. Det är helt normalt.

3) Titta på porr-böcker som handlar om kvinnor som blir våldtagna av monster eller aliens.
1/ Så farligt som vad? Beskriv exakt vad som händer, annars kan jag inte svara. Är det så farligt att bli rånad?
2/ Så då är det ok att du ställer upp på vad jag än ber dig om?
3/ Varför ska jag titta på dessa böcker?
Citera
2018-01-31, 20:31
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Återigen, menar du att fantasi och verklighet är samma sak?
Det ena exkluderar väl inte det andra?
Om mer än hälften fantiserar om det, så kommer en del vilja prova också.
Citera
2018-01-31, 20:33
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Hur tänker du nu? Jag har hela tiden sagt att kvinnor själv ska avgöra när de vill ha sex. Och med vem.
Det har inget med att "vara lagom" att göra.
Men du sitter ju här som en allsmäktig domare över vad som är representativt?
Berätta för mig med vilken rätt du uttalar dig om sånt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in