2018-01-31, 20:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Jag menade "original-Farmarna", inte skogstomtarna eller dom två nya brudarna. Något allvarligt fel är det ju på dom. Det gäller nog dom flesta dokusåpadeltagare, men Farmen tar nog priset i år.
Vad ä dä för fel på Povel då? bara för å nämna den mest intetsägande
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-01-31 kl. 20:25.
Citera
2018-01-31, 20:19
Medlem
pedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Pundarattityden sitter kvar hos Mulle, just hur han bemöter andra och inte kan föra en normal diskussion med normala argument som normala människor. Han är helt klart sönderkoksad i huvudet.
Visst kan Dee tyckas överdriven ibland men hon är iallafall snäll och varmhjärtad och det finns ingen anledning att bemöta henne som Mulle gör.

Alexandra och JPs spökrunda var förövrigt supercringe.

Dees sprudlande personlighet är generande och töntig men hon är ingen idiot. Mulle är på en obstinat fjortonårings nivå när han kallar henne det hela tiden. Hon gör det bra när hon bemöter honom med lugn medan han skämmer ut sig. Förstår inte att Alexandra kan vara bästis med honom.
Citera
2018-01-31, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedren
Dees sprudlande personlighet är generande och töntig men hon är ingen idiot. Mulle är på en obstinat fjortonårings nivå när han kallar henne det hela tiden. Hon gör det bra när hon bemöter honom med lugn medan han skämmer ut sig. Förstår inte att Alexandra kan vara bästis med honom.

Tror faktiskt att Mulle kan bli vald som förstakämpe. Även Linda verkar lite trött på hans attityd. Tror det just nu står mellan Mulle och Gustav.
Citera
2018-01-31, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum
Är det Tuula som spökar på farmen mån tro? De borde ringa Dawkins för att prata med andar.

https://m.youtube.com/watch?v=bNziLRF8woI
Citera
2018-01-31, 20:51
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tror faktiskt att Mulle kan bli vald som förstakämpe. Även Linda verkar lite trött på hans attityd. Tror det just nu står mellan Mulle och Gustav.

Satsar 5 paket kaffe på att det blir Tourettes-jesus.
Citera
2018-01-31, 20:55
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackemyra
Satsar 5 paket kaffe på att det blir Tourettes-jesus.
Hoppas inte det, Gustav är inte direkt aggressiv mot andra som Mulle är. Gustav har även backat upp andra när alla andra suttit tyst, vilket man får ge honom eloge för oavsett vad man tycker om honom.

Mulle är ordentligt otäck med sitt uppförande, hade det handlat om knarkaffärer där vid matbordet hade han fan stuckit en kniv i Dee för länge sen.
Senast redigerad av Hyrkoon 2018-01-31 kl. 21:00.
Citera
2018-01-31, 21:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Hoppas inte det, Gustav är inte direkt aggressiv mot andra som Mulle är. Gustav har även backat upp andra när alla andra suttit tyst, vilket man får ge honom eloge för oavsett vad man tycker om honom.

Mulle är ordentligt otäck med sitt uppförande, hade det handlat om knarkaffärer där vid matbordet hade han fan stuckit en kniv i Dee för länge sen.

Blir det Mulle så tar han kanske Gustav men troligast är väl Manne+
Citera
2018-01-31, 21:09
Medlem
Lodarleifs avatar
Den där skiten på loftet asså..*asgarv*
The båtten is nådd.

JP är lustig, stoltserar över sitt flickebarn beteénde! Inge farm utan den charmören, kul att han ogillar Linda
Citera
2018-01-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
https://m.youtube.com/watch?v=bNziLRF8woI
Där har vi det!!!
Kirsi är besatt av Tuula....därav hennes charmiga beteende.
Citera
2018-01-31, 21:37
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Dum fråga: Kan en kvinna som storbonde enbart välja en kvinna som förstekämpe?

Kan en kvinna som är förstekämpe enbart välja en kvinna som andrekämpe?

Anledningen till att jag frågar är att kvinnorna aldrig nämner männen som alternativ när de spånar över vem de ska välja.
Citera
2018-01-31, 21:38
Medlem
dialektikers avatar
Även om jag också tyckt att Mulle är lite pundarkorkad så kan jag faktiskt förstå hans irritation på Dee. Jag tror faktiskt bara han letar efter fel hos henne för att kunna skälla lite på henne. Jag tycker det blir klädsamt hos henne när hon blir lite sur och allvarlig. Då är hon nere på jorden igen.
Hennes påklistrade energi är påfrestande. I det här fallet förstår jag Mulle.

Det är kul när personer synkar varandra och bättre sidor kommer fram. Så tyckte jag om JP ihop med Linda idag. De gjorde varandra bättre.
Och JP blir ganska skön när han får slåss med djuren. De tar fram bra sidor hos honom.
När folk utmanas lite i konfrontation med andra så kan deras bättre sidor tas fram.
Jag tror faktiskt farmen är nyttig för JP för att kollra bort hans sliskiga attityd. Nu såg jag inte Paradise Hotel, men där var han en slisk va?
Citera
2018-01-31, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Dum fråga: Kan en kvinna som storbonde enbart välja en kvinna som förstekämpe?

Kan en kvinna som är förstekämpe enbart välja en kvinna som andrekämpe?

Anledningen till att jag frågar är att kvinnorna aldrig nämner männen som alternativ när de spånar över vem de ska välja.

Nej vem som helst kan bli vald men de brukar ju välja samma kön av "taktiska skäl" (hur pass taktiskt det nu är när två av samma kön kan stå i final, det kan fyllas på med jokrar när som helst osv).

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Även om jag också tyckt att Mulle är lite pundarkorkad så kan jag faktiskt förstå hans irritation på Dee. Jag tror faktiskt bara han letar efter fel hos henne för att kunna skälla lite på henne. Jag tycker det blir klädsamt hos henne när hon blir lite sur och allvarlig. Då är hon nere på jorden igen.
Hennes påklistrade energi är påfrestande. I det här fallet förstår jag Mulle.

Tänk att gå och slita en hel dag också kommer du in till en dabbande kock som gjort korngröt och som dessutom flinar, dabbar och slänger sig med fånig engelska. Klart det brister till slut. Sedan tror jag hon är riktigt falsk och inte så dum som hon framstår. Det är PR för internetkarriären som riktar sig mot småbarn.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-31 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in