Hahahha vilken jävla start alltså! Som en riktig gammal farmen-gam så blir man helt varm i själen. De är ju för fan BLÅGALNA hela bunten nästan

Hoppas skogsfolket håller samma nivå.
Måste ju bara säga mitt om några;
Gustav. Gillade honom först, verkade ärlig och halvreko. Men sen visade han sitt riktiga jag. Dåligt temprament, aggressiv, noll självinsikt, egocentrisk, översittare, narcissist och en riktig hycklare. Konflikten med JP var så jävla kul, JP som är en idiot framstod fan som helt ok i jämförelse med Gusavs dårskap. Han försvarar Dani, som uppenbarligen inte alls speciellt mkt problem med JP. Snackar om att man inte ska disrespecta kvinnor vad som än sker. Sen beter han sig själv som årets fitta mot Stella när Kirsi blir nominerad

Att han flinar varje gång han får en motgång, pratar i mun på andra och beter sig tyder på att hans sociala liv är ganska fattigt trots att han är 28. Vem pallar med en sån person liksom. Värdelöst uppfostrad och antagligen väldigt curlad. Skulle inte bli förvånad om han är arbetslös och bor hos morsan. Patetisk grottmännisko härskartaktik att flina hela tiden som han gör. Hade jag träffat tölpen hade jag först krossat honom verbalt och sen om tillfället vart bra så hade han även fått lite smisk på rumpan

Iaf jag tycker ändå om Gustav som deltagare för att han bjuder på en jävla show! Hoppas han stannar länge.
Rocco. Helt verklighetsfrånvarande även om han ville väl. Egocentrisk och enormt bekräftelsebehov. Kul hur han retade gallfeber på Gustav. Synd att han åkte!
Stella. Den jag uppfattar som mest reko just nu. Gillar att hon inte lät sig manipuleras av Kirsis bullshit fjesk. Grymt att hon sa det inför alla också, inge skitsnack bakom rygg där inte. Keep it up!
JP. Korkad, konfliktsökande och manipulativ. Sett han i Paradise också så vet lite vad han går för. Ljuger, snackar mkt skit, lat som fan å springer ändå runt och gnäller att andra inte jobbar. Och som sagt kul att se honom tappa hakan när Gustav gjorde ur sig

Vill att JP stannar så länge som möjligt!
Mulle. Skön på vissa vis men ändå full av skit. För stor tro till sig själv, borde landa lite. Verkar åka lite berg och dalbana humörmässigt också, ser svart ibland. Han är gammal pundare (nykter sägs de) så man kan ju tycka att han borde behärska ödmjukhet mer än vad han gör.
Kirsi. Vidrig människa. Helt blågalen. Extremt manipulativ även om hon är näst intill helt genomskinlig. Väldigt omogen (50 år kokobello), snackar skit som en 15-åring och blir så upprymd att hon börjar stamma

Verkar vara befriad från all slags självinsikt, har troligen stora problem med att känna empati, aspberger eller kanske psykopat. En ganska korkad sådan isåfall. Att Gustav tog hennes parti vid förstekämpevalet visade tydligt vilken jävla hycklare och lallare han är. Hoppas Kirsi blir kvar länge!
Minns inte vad alla heter. Dee, Dani, Masar, Balkansnubben, Alexandra. Tråkiga och får gärna åka först. Alexandra gillar jag lite iof efter att hon hustla balkanmannen.