2018-01-18, 21:30
Medlem
kukflashs avatar
Saxat ifrån Mulles facebook:

Vän: Åh herrgud vilken drama😂😂Gustav största jävla pajasen 😂😂
Mulle: Ha ha ha alla säger lika dant typ men de kommer hända grejer me honom😁

Spännande!
Citera
2018-01-18, 21:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Visst, de är totala gruppmobbare. Skönt att det finns någon som Gustav, som vågar skälla ut dem. Sann hjälte och inget de räknade med.

Gustav ger uttrycket "tomma tunnor skramlar mest" ett ansikte.

Iron Maiden t-shirt och sleeves på de där groggpinnarna till armar ger ingen respekt och att han framstår som en idiot verbalt ,men är man mammas lilla gossegris så blir man väl en riksidiot som man.
Citera
2018-01-18, 21:32
Medlem
Jag har ingen tv - men förstår så mycket att dessa reality-såpor är förnedrande.

När dom letar efter deltagare, tar dom sådana som har instabilt psyke. Kanske sådana som har adhd elller liknande bokstavskombination. Därmed är tittarsuccen given. Dom medverkande gör bort sig. -
Förnedringsteven håvar hem.
Citera
2018-01-18, 21:32
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
En fet +1 det finns inte mycket mer att säga. VD för vad?

Fucking pajas tippar jag på
Citera
2018-01-18, 21:33
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Saxat ifrån Mulles facebook:

Vän: Åh herrgud vilken drama😂😂Gustav största jävla pajasen 😂😂
Mulle: Ha ha ha alla säger lika dant typ men de kommer hända grejer me honom😁

Spännande!

Fnittrar som en liten skolflicka och kan knappt vänta och se vad som ska hända.. *tihi*
Citera
2018-01-18, 21:34
Medlem
sappys avatar
Hahahha vilken jävla start alltså! Som en riktig gammal farmen-gam så blir man helt varm i själen. De är ju för fan BLÅGALNA hela bunten nästan Hoppas skogsfolket håller samma nivå.

Måste ju bara säga mitt om några;

Gustav
. Gillade honom först, verkade ärlig och halvreko. Men sen visade han sitt riktiga jag. Dåligt temprament, aggressiv, noll självinsikt, egocentrisk, översittare, narcissist och en riktig hycklare. Konflikten med JP var så jävla kul, JP som är en idiot framstod fan som helt ok i jämförelse med Gusavs dårskap. Han försvarar Dani, som uppenbarligen inte alls speciellt mkt problem med JP. Snackar om att man inte ska disrespecta kvinnor vad som än sker. Sen beter han sig själv som årets fitta mot Stella när Kirsi blir nominerad Att han flinar varje gång han får en motgång, pratar i mun på andra och beter sig tyder på att hans sociala liv är ganska fattigt trots att han är 28. Vem pallar med en sån person liksom. Värdelöst uppfostrad och antagligen väldigt curlad. Skulle inte bli förvånad om han är arbetslös och bor hos morsan. Patetisk grottmännisko härskartaktik att flina hela tiden som han gör. Hade jag träffat tölpen hade jag först krossat honom verbalt och sen om tillfället vart bra så hade han även fått lite smisk på rumpan Iaf jag tycker ändå om Gustav som deltagare för att han bjuder på en jävla show! Hoppas han stannar länge.

Rocco. Helt verklighetsfrånvarande även om han ville väl. Egocentrisk och enormt bekräftelsebehov. Kul hur han retade gallfeber på Gustav. Synd att han åkte!

Stella. Den jag uppfattar som mest reko just nu. Gillar att hon inte lät sig manipuleras av Kirsis bullshit fjesk. Grymt att hon sa det inför alla också, inge skitsnack bakom rygg där inte. Keep it up!

JP. Korkad, konfliktsökande och manipulativ. Sett han i Paradise också så vet lite vad han går för. Ljuger, snackar mkt skit, lat som fan å springer ändå runt och gnäller att andra inte jobbar. Och som sagt kul att se honom tappa hakan när Gustav gjorde ur sig Vill att JP stannar så länge som möjligt!

Mulle
. Skön på vissa vis men ändå full av skit. För stor tro till sig själv, borde landa lite. Verkar åka lite berg och dalbana humörmässigt också, ser svart ibland. Han är gammal pundare (nykter sägs de) så man kan ju tycka att han borde behärska ödmjukhet mer än vad han gör.

Kirsi. Vidrig människa. Helt blågalen. Extremt manipulativ även om hon är näst intill helt genomskinlig. Väldigt omogen (50 år kokobello), snackar skit som en 15-åring och blir så upprymd att hon börjar stamma Verkar vara befriad från all slags självinsikt, har troligen stora problem med att känna empati, aspberger eller kanske psykopat. En ganska korkad sådan isåfall. Att Gustav tog hennes parti vid förstekämpevalet visade tydligt vilken jävla hycklare och lallare han är. Hoppas Kirsi blir kvar länge!

Minns inte vad alla heter. Dee, Dani, Masar, Balkansnubben, Alexandra. Tråkiga och får gärna åka först. Alexandra gillar jag lite iof efter att hon hustla balkanmannen.
Senast redigerad av sappy 2018-01-18 kl. 21:57.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Säga någon är ful, dum och döv är då rättvisa enligt dig? Då måste Mulle vara en favorit? Ärlig kille.
Vem sade han det till!? Läppmonstret är ju ful, dum och till synes döv. Likaså JP. Likaså pundaren. Fel att ta upp, i normal miljö, men rätt när de är jävligaste mot andra.
Citera
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Jag har ingen tv - men förstår så mycket att dessa reality-såpor är förnedrande.

När dom letar efter deltagare, tar dom sådana som har instabilt psyke. Kanske sådana som har adhd elller liknande bokstavskombination. Därmed är tittarsuccen given. Dom medverkande gör bort sig. -
Förnedringsteven håvar hem.

TV4 play
Citera
2018-01-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
TV4 play

Nej tack!
Citera
2018-01-18, 21:39
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Vem sade han det till!? Läppmonstret är ju ful, dum och till synes döv. Likaså JP. Likaså pundaren. Fel att ta upp, i normal miljö, men rätt när de är jävligaste mot andra.
Du ogillar mobbning när det är på fel person men riktat mot rätt person så är det ok?
Citera
2018-01-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Du ogillar mobbning när det är på fel person men riktat mot rätt person så är det ok?
What? Han var elak mot mobbare, så det köper jag.
Citera
2018-01-18, 21:42
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
What? Han var elak mot mobbare, så det köper jag.
Då är han väl en mobbare själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in