Citat:
Ursprungligen postat av
JuanFlores
Jag får påminna om Mods ord
"trollanklagelser, allmänt tjafs och annat OT kommer att raderas och ni riskerar varningar"
Jag får ochså påminna om Åkessons ord
I talet på landsdagarna säger Åkesson att han känner större samhörighet med Stefan Löfven än med Annie Lööf, som anklagas för att vara nyliberal. Om Centerpartiet får för stort inflytande på migrationspolitiken är Åkesson beredd att stödja en fortsatt socialdemokratisk regering i stället för en alliansregering.
Så varför fortsätter ni kalla Strandhäll för en massa hemska saker. Det är ju Åkesson som vill ingå i en koalition med hennes regering.
Det är Åkesson som inte vill ha med kostnader för hyrläkare i sin skuggbudget för 2016-2018
och sen kallar han strandhäll för lögnare
Min största fråga är: Vad vill egentligen SD? Det enda jag vet om är vad de inte vill .
Vad vill ni SD-väljare av ert parti?
Varför kan ni inte ta distans ifrån personangrepp på nätet?
Vi vill väl samma sak som SD, alltså minska pengarna som läggs på invandringen och flytta över de pengarna till sjukvård och skola, sen blir det ju en del pengar över så skatten kan sänkas
Om Åkesson vill dra in pengar till hyrläkare så tycker jag det är bra, det är ju liksom, som att typ driva ebberöds bank ungefär - ju fler dyra hyrläkare ju mindre pengar till ordinarie personal.