85 lax för en målarassistent? Ett jobb som precis vem som helst på Gotland hade kunnat utföra.... Nä, bättre att ringa in en terrorist från huvudstaden för att riva ner lite tapet.
Özz verkar snacka skit.
"Upphandlingar" lär det knappast vara frågan om när man betalar ut pengarna svart. Vilken jävla tomte.
Man har onekligen sponsrat en kriminell som senare blev terrorist.
Stämmer fan inte, jobbade han där i ett halvår eller??
Blir bara mer och mer skumt detta.
85 lax svart är rätt mycket för att bära färgburkar och riva ner isolering. Jag tror som du. Akilov har fått betalt för något av klanen Nujen och det är inte bygghandräckning.
Özz verkar snacka skit. "Upphandlingar" lär det knappast vara frågan om när man betalar ut pengarna svart. Vilken jävla tomte.
Man har onekligen sponsrat en kriminell som senare blev terrorist.
Va?? Försöker han tala om svarta pengar och "upphandling" som om de hörde ihop?
Då är han dummare än vad trodde.
Han börjar antagligen bli desperat och har börjat svamla. Han vet att han kommer att åka dit i folkets ögon och att hans glansdagar är över från och med nu.
När jag googlar "özz buken familj" kommer inte namnet som nämns upp. Någon som kan bekräfta att dom är relaterade?
Edit:nvm såg att det stämde överens med ett av namnen som jag hade missat
Tillägg: Jag tror inte det är någon form av medveten terrorfinansiering på något vis, men är ändå intressant. Mycket pengar på 6 veckor, och jag undrar om det är svarta pengar. Hoppas flashbackdetektiverna kan hitta något smaskigt.
Om ni skulle vara på ett alldeles för gott humör någon dag och behöver lite nedmuntran. Då skall ni se när denna uzzling undervisar oss i Sveriges historia tillsammans med Måns Möller.
Ett strålande exempel på varför SvT bör läggas ned omedelbart.
Var har han fått alla sina pengar från kurden. Att ha stått på en scen och leka rolig om Sverige och svenskar. Låter inte sannolikt, men media är så okritiska dom kan vara när flyktingar gör karriär och detta lockar publik. Skratt på burk. Vari ligger Nujens begåvning. Men det gäller hans svenska kollegor också. Kanske har hans familj varit involverad i den lukrativa flyktingbranschen, spekulationer här, jag är inte alls insatt i Nujen annat än hans brist på humor och hans usla krönikor i Expressen. Men att göra karriär i Sverige och sitta gott till och ändå råskälla på svenskar (”Tvi” oss svenskar skrev han i dagens blaska angående klasskillnaderna). Han är kurd helt enkelt, såna är... ja.
Jag hoppas så att det gör ont i ryggslutet att det där luftslottet faller pladask, falska jävla råtta!
Spela godhjärtad och duktig på alla sätt och vis. Nu har han en skärbrännare fem cm från röven.
Såga den jäveln längs med fotknölarna!