2018-01-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Vad motiverar NEOs kursutveckling sista månaden? 36% upp senaste veckan. Rör sig stadigt upp mot ATH medan många andra har långt upp tillbaka dit. Tänkt att dubbla mitt innehav men känns som en rekyl ned borde komma snart.
Vad tror ni?

Om vi ser till långtgående så har NEO legat topp 10 rätt mycket av förra året. När en hel del andra helt plötsligt exploderade gjorde inte NEO det. Jag vet inte varför, men jag tror att det var en stor osäkerhet kring Kina. Nu har NEO visat att de fortsätter oavsett vad regeringen i Kina gör, så de har vunnit tillbaka stort förtroende och ska därför upp på topp 10 igen.

I slutet av sommaren fanns det en stor optimism att topp 3 valutor skulle vara Bitcoin, Ethereum och NEO. Efter BCH's otroliga stabilitet så tror jag det är lite att hoppas för mycket, men det är inte omöjligt att det är dit NEO kommer förr eller senare. Så länge inte kryptomarknaden går helt åt helvete vill säga
Citera
2018-01-30, 15:53
Medlem
Nästa Coin som kommer göra samma resa som NEO är troligtvis Lisk, om de lyckas med sin Relaunch. Själv ser jag positivt på deras Relaunch och tror starkt på teamet bakom.

Buy the rumour, sell the news.

(Ang. LISK så låg de under en stor del av förra året runt samma värde som NEO. NEO har rusat efter att ha visat att de är att lita på, om LISK är att lita på kommer de rusa något liknande)

EDIT: Missade att säga att deras Relaunch är 20 Feb, vilket bara ger dig ca 20 dagar att ackumulera dina Lisk!
Citera
2018-01-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ompet

EDIT: Missade att säga att deras Relaunch är 20 Feb, vilket bara ger dig ca 20 dagar att ackumulera dina Lisk!

Vad innebär relaunchen? Några nyheter/förändringar eller mer ett "hallå vi finns fortfarande kvar" till kryptomarknaden?
Citera
2018-01-30, 17:53
Medlem
Zizis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sado
WTF? Jag som fyllde på XRB igår. Kanske skulle ha väntat en dag

Beror delvis på problemen med BitGrail.
Citera
2018-01-30, 18:18
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizi
Beror delvis på problemen med BitGrail.

Mmm, och det märkte jag inte förrän jag skulle skicka hem coinsen.
Citera
2018-01-30, 18:20
Medlem
WAVES har planat ut fint och det känns som en tidsfråga innan den tokstiger.
Mkt på gång med detta coin.
Samma sak med LEND.
ENJ ser ut a toppa sin all time high inom några veckor.

Men som vanligt, läs på innan ni kastar in cash.
Citera
2018-01-30, 19:39
Medlem
"Free falling" känns det som nu...

https://coinmarketcap.com/

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-30/crypto-exchange-bitfinex-tether-said-to-get-subpoenaed-by-cftc

https://www.zerohedge.com/news/2018-01-30/dow-dumps-400-points-biggest-drop-brexit-vix-tops-15
Citera
2018-01-30, 20:11
Medlem
Känns som en tidsfråga innan BTC går upp till 65.000$

Den ska ner till noll först sen smäller det!
Citera
2018-01-30, 20:14
Medlem
Fancyfruits avatar
Jag har stängt av den sista veckan, i och med alla nedförsbackar.
Om vad många säger stämmer ser vi nog att kryptomarknaden stiger efter det här raset.
Citera
2018-01-30, 22:15
Medlem
Om vi utgår att detta kan bli en enorm krasch , vilka exchanges tror ni kommer falla ? Jag använder Binance är det säkert tro ? Vad blir det for effekt på marknaden kommer alla coins som kostar mellan 1-100$ gå ner till 0 i princip ?
Citera
2018-01-31, 03:00
Medlem
NEO har betett sig bra på kurvan och företag.
VEN samma sak!
IOTA, ICX, OMG, osv jag har hittat väldigt många alt coins med potential!
Citera
2018-01-31, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Om vi utgår att detta kan bli en enorm krasch , vilka exchanges tror ni kommer falla ? Jag använder Binance är det säkert tro ? Vad blir det for effekt på marknaden kommer alla coins som kostar mellan 1-100$ gå ner till 0 i princip ?

Marknaden är för stark för att krascha. Vi hade en identisk ”krasch” för två veckor sedan. Bitcoin rasade då till 76k kr, idag nådde den precis 76k kr innan det nu har börjat vända långsamt uppåt igen. Väldigt lika, känns som det ligger ett väldigt stabilt motstånd vid den kursen.

Men i teorin skulle nog inte exchanges havera, varför skulle dom det? Men visst skulle priset skulle falla markant men långt över noll. I synnerhet inte under en kort period. Men detta händer inte.

Passa på och köp nu istället, köpte nyss för 50k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in