2018-01-24, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Då är jag med! Så på binance kan du inte sälja någon valuta för mindre än 0.002 BTC?

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115000594711-Trading-Rule

Där finns infon!
Citera
2018-01-24, 20:01
Medlem
Kanske fånigt sagt men det känns för sent att börja nu :/. Alla lyckade som NEO är för dyrt att investera i nu
Citera
2018-01-24, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Kanske fånigt sagt men det känns för sent att börja nu :/. Alla lyckade som NEO är för dyrt att investera i nu

Skulle säga att LISK, om än dyr, kan vara värd att slänga in några dollar i, speciellt nu när marknaden står så lågt som den gör!
Citera
2018-01-24, 21:20
Medlem
Inte så kul om ni har XRB kvar på BitGrail...

Withdrawals stängdes idag utan förvarning (vilket bryter mot ToS) om du inte är verifierad. Tidigare har det varit 0.5 BTC limit. Problemet är att personer som skickat in för verifiering för tre veckor sedan ännu inte blivit verifierade.

Jag har visserligen bara 22 XRB som nu hålls gisslan, men det är fortfarande surt att bli lurad. Varför jag inte bekommit mig att flytta dem är för att det är en jävligt undermål desktop wallet just nu.
Senast redigerad av Helvetica 2018-01-24 kl. 21:23.
Citera
2018-01-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helvetica

Withdrawals stängdes idag utan förvarning (vilket bryter mot ToS) om du inte är verifierad. Tidigare har det varit 0.5 BTC limit. Problemet är att personer som skickat in för verifiering för tre veckor sedan ännu inte blivit verifierade.

Jag har visserligen bara 22 XRB som nu hålls gisslan, men det är fortfarande surt att bli lurad. Varför jag inte bekommit mig att flytta dem är för att det är en jävligt undermål desktop wallet just nu.

Är det withdrawals med specifikt XRB det gäller eller är det i allmänhet? Hur som helst antar jag att det kommer öppna igen med tiden?
Citera
2018-01-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Är det withdrawals med specifikt XRB det gäller eller är det i allmänhet? Hur som helst antar jag att det kommer öppna igen med tiden?

Nej det gäller alla withdrawals. Ja, eller inte.. vi får se hur det här fortlöper antar jag. Känns inte bra i alla fall.

https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/7sooap/bitgrail_owner_threatens_users_on_social_media/
Citera
2018-01-24, 21:39
Medlem
Citat:
Nej det gäller alla withdrawals. Ja, eller inte.. vi får se hur det här fortlöper antar jag. Känns inte bra i alla fall.

Bör nog reda ut sig när Raiblocks släpps på biance och trycket på bitgrail lägger sig om någon månad eller möjligtvis ett par. Kan inte tänka mig att de har för avsikt att blåsa så oerhört många människor. Dåligt och tråkigt oavsett.
Citera
2018-01-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muck12
Bör nog reda ut sig när Raiblocks släpps på biance och trycket på bitgrail lägger sig om någon månad eller möjligtvis ett par. Kan inte tänka mig att de har för avsikt att blåsa så oerhört många människor. Dåligt och tråkigt oavsett.

Mja, det är iofs en anledning till varför man skulle vilja blåsa alla nu - just för att det snart listas på Binance, med vetskap om att inte en käft kommer använda BitGrail därefter. Jaja, vi ser väl, ägarens namn är publikt och exchangen är reggad i Italien.
Citera
2018-01-24, 21:48
Medlem
Citat:

Känns inte som en slump att det sker efter att nyheten om binance kommit.

Bitgrail existerar för en sak, XRB. När XRB listas på Binance är det inte en käft som kommer använda Bitgrail.

Lyckligtvis hann jag dra undan 80% av min stack (IGÅR!!!) efter lite daytrading.
Citera
2018-01-24, 21:55
Medlem
Citat:
Mja, det är iofs en anledning till varför man skulle vilja blåsa alla nu - just för att det snart listas på Binance, med vetskap om att inte en käft kommer använda BitGrail därefter. Jaja, vi ser väl, ägarens namn är publikt och exchangen är reggad i Italien.

Inser nu efter att ha läst tråden på reddit du länkade till att sidan verkar vara mindre seriös och pålitlig än jag tidigare anat. Det paradoxala är väl att ju mer folk drar ner Bitgrail i skitenoffentligt desto större chans att ägaren tappar det och fuckar oss alla. Han verkar minst sagt labil.
Citera
2018-01-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
+Decentraliserad

-De verkar inte alls gjort en analys pre-launch på hur mycket trafik de skulle få, så när jag testade den för ett tag sedan så var den extrem seg och jobbig att använda.

Den är definitivt bra, snygg designad och vi behöver fler helt decentraliserade exchanges, men de måste verkligen öka på styrkan om de ska bli en riktig exchange som kan slåss mot de stora namnen.

Har du provat att handla i den också? Jag tycker den verkade ganska rask, men jag har bara kollat runt i den.

Får nästan prova ett par trades!
Citera
2018-01-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdogonlytosatan
Har du provat att handla i den också? Jag tycker den verkade ganska rask, men jag har bara kollat runt i den.

Får nästan prova ett par trades!

Ja alltså den fungerar och så. Var inne och kikade lite nu och den verkar helt klart snabbare. Antar att det bara var problem i början. Rekommenderar att testa iaf eftersom de har en hel del trading par.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in