Jag vet inte om jag är helt ute o cyklar nu.
Men på Wikipedia över rollistan på säsong 4 så står både Smilla Bak & Holly Bjarke som “Hemlös flicka i Köpenhamn”.
Och Henriks döttrar Julia & Ida står inget på mer än deras riktiga namn. Borde ju stått som Henriks barn eller nåt.
Nu kan det ju vara någon som skrivit fel. Men kollar du upp den "felskrivningaren" så……?
Om det är någon på wiki som skrivit fel så är det bara GÖR OM GÖR RÄTT.
Något som jag har tänkt, kanske är en ren inbillning, men under avsnitt när Saga visar upp skylten med männen som Henriks fru hade jobbat med så tycker jag att en person är väldigt lik Frank. Andra fotografiet från vänster på undre raden. Är det, eller är det min fantasi som intalar sig för att man försöker känna igen någon?
Han påminner om hans,
Han som vart av med handen i sösong 3 & och gick bort Sagas chef ?,
Citat:
Ursprungligen postat av saerstin
Något som jag har tänkt, kanske är en ren inbillning, men under avsnitt när Saga visar upp skylten med männen som Henriks fru hade jobbat med så tycker jag att en person är väldigt lik Frank. Andra fotografiet från vänster på undre raden. Är det, eller är det min fantasi som intalar sig för att man försöker känna igen någon?
På barnkalaset säger de något om y-namn. Som man kan tolka som de syftar på hon med bröstens ex. Troligen pappa till hennes äldsta son, han i rullstol. Och Tommy är ett y-namn.
Men hur vet Henrik vem det är?