2018-01-25, 16:54
Medlem
No den fanns på sidan innan ändringen...
Citat:
Ursprungligen postat av brainbow
Men för i helvete! Är det där aktuellt på riktigt?
Citera
2018-01-26, 01:32
Medlem
Schnyggves avatar
Det jag inte kan få in i min skalle är att på vissa bilder på Instagram så är det typ 100 kommentarer som lyder typ: Andy-Pandy, vi saknar dig i radion! Tjeeeena! du är grym! Är väl i och för sig bara WT som lyssnar på kommersiell radio...men vad är det för fel??

Detta har ju tagit upp tidigare, men kan heller inte fatta varför han inte bara kryper till korset och kommer med en genomtänkt jävla superursäkt, istället för att sitta på Mellqvist och ensamfika och låtsas som om inget har hänt? Undrar vad som rör sig i hans huvud just nu? Har vi ett -Ensamtar mitt liv nu, innan 2018 är över?
Citera
2018-01-26, 05:22
Medlem
Han sitter och trycker, tänker att det snart blåser över.. hoppas att ingen ska minnas #meetoo.

Underskattar hur det ändrade samhället, och framförallt underskattade Flashbacks förmåga att aldrig glömma.

Tråden för Chen-fallet rullar på fortfarande, inne på nionde året.. så det är pension för honom innan vi glömmer..

En ny generation uppväxt efter meetoo kommer sitta o läsa och förundras över vilka pervon vi hade lösa i samhället
Citera
2018-01-27, 02:50
Medlem
Har han gått omkring och sagt Andy Pandy i flera år också? Trodde bara det var "tjenare". Måste vara nåt fel i roten på karln.
Citera
2018-01-27, 13:23
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Har han gått omkring och sagt Andy Pandy i flera år också? Trodde bara det var "tjenare". Måste vara nåt fel i roten på karln.

Enligt personal som kommit i kontakt med Anders brukar de summera honom.som.en korkad, gränslös och allmänt störig person.
Citera
2018-01-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Enligt personal som kommit i kontakt med Anders brukar de summera honom.som.en korkad, gränslös och allmänt störig person.
Han får väl slänga in det i sitt CV. Meriter, Kan säga Andy Pandy och tjeeeenare. Impulsiv, tar gärna på folk för att dom ska ha det lite skönt. Är duktig på att väga olika föremål som genitalier, löjrom bl.a
Senast redigerad av gurkelurkan 2018-01-27 kl. 13:36.
Citera
2018-01-27, 21:12
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Borde väl snarare vara Andy Pundo.
Citera
2018-01-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Borde väl snarare vara Andy Pundo.
Förmodligen har han haft en psykos och fastnat i Andy Pandy när han rökt på.
Senast redigerad av gurkelurkan 2018-01-27 kl. 22:16.
Citera
2018-01-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forkatten
Upp som en sol och ner som en pannkaka.

Om AT nu hade haft en sådan stake som han pratar om och tydligen så ofta visar, varför visar han den inte nu???

Hade han haft riktig stake så skulle han gått ut och bett om ursäkt. En personlig ursäkt till alla som han tagit på f1ttan m.m, samt en offentlig ursäkt.

Hade AT gjort detta så skulle han varit på banan igen efter sommaren.

Hade han gjort detta hade han kunnat sitta i TV sofforna och prata om sitt dysfunktionella umgänge. Nu kan han inte syns i något sammanhang alls. Nu är han en som smiter undan och en sådan kan man inte ha till någonting alls. Tror också ursäkternas väg hade varit bäst för honom.
Citera
2018-01-29, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Hade han gjort detta hade han kunnat sitta i TV sofforna och prata om sitt dysfunktionella umgänge. Nu kan han inte syns i något sammanhang alls. Nu är han en som smiter undan och en sådan kan man inte ha till någonting alls. Tror också ursäkternas väg hade varit bäst för honom.

Det kräver visserligen att han tycker att han gjort fel, vilket han kanske inte gör?
Citera
2018-01-30, 00:28
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99

Citat:
Ursprungligen postat av onkens
Det kräver visserligen att han tycker att han gjort fel, vilket han kanske inte gör?

Det kan också finnas en annan förklaring;

När det började storma kring hans brorsa, så försökte han sig omedelbart på krishanteringslektion ”1A”, nämligen att gå ut (i en intervju) och totalpudla. Tyvärr hade krishanteringskonsulten helt fel, och det enda som hände var att det blev jättevärre.

Har man sett detta ske på nära håll, så väljer man förmodligen ett annat sätt.

Sen fattar jag iofs att det finns skillnader i nyanser i de två fallen, men det krävs lite högre IQ än en fiskpinne att göra det (vilket jag, lite självgott, menar att jag har!) och det är jag inte helt säker på att föremålet för denna tråd har...

Tillägg 1: Eller finns det inga skillnader? Ovälkommen hand på fitta i bägge fallen. Hmmm... Osäker...

Tillägg 2: Frågan är om inte AT gjort rätt? (Inte moraliskt alltså, utan ur ett egoistiskt vinstmaximerings-/skadereminimeringsperspektiv). Känns som han kommit betydligt lindrigare undan än MT...
Senast redigerad av ua571c 2018-01-30 kl. 00:39.
Citera
2018-01-30, 05:52
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Det jag inte kan få in i min skalle är att på vissa bilder på Instagram så är det typ 100 kommentarer som lyder typ: Andy-Pandy, vi saknar dig i radion! Tjeeeena! du är grym! Är väl i och för sig bara WT som lyssnar på kommersiell radio...men vad är det för fel??

Detta har ju tagit upp tidigare, men kan heller inte fatta varför han inte bara kryper till korset och kommer med en genomtänkt jävla superursäkt, istället för att sitta på Mellqvist och ensamfika och låtsas som om inget har hänt? Undrar vad som rör sig i hans huvud just nu? Har vi ett -Ensamtar mitt liv nu, innan 2018 är över?

De flesta av de där gamla tanterna vet förmodligen inte varför han har fått sparken. Något man kan göra är ju att DM:a dem och förklara vilket kräk han är - kommentera deras kommentarer är lönlöst för då är ju Anders där direkt och raderar. Hans popularitet kommer säkerligen sjunka sakta men säkert ändå, men det skadar ju inte att påskynda det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in