2018-01-30, 08:30
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Det kan också finnas en annan förklaring;

När det började storma kring hans brorsa, så försökte han sig omedelbart på krishanteringslektion ”1A”, nämligen att gå ut (i en intervju) och totalpudla. Tyvärr hade krishanteringskonsulten helt fel, och det enda som hände var att det blev jättevärre.

Har man sett detta ske på nära håll, så väljer man förmodligen ett annat sätt.

Sen fattar jag iofs att det finns skillnader i nyanser i de två fallen, men det krävs lite högre IQ än en fiskpinne att göra det (vilket jag, lite självgott, menar att jag har!) och det är jag inte helt säker på att föremålet för denna tråd har...

Tillägg 1: Eller finns det inga skillnader? Ovälkommen hand på fitta i bägge fallen. Hmmm... Osäker...

Tillägg 2: Frågan är om inte AT gjort rätt? (Inte moraliskt alltså, utan ur ett egoistiskt vinstmaximerings-/skadereminimeringsperspektiv). Känns som han kommit betydligt lindrigare undan än MT...
Ja hans taktik kanske inte är så dum. Svårt att gå ut och pudla om man betett sig som han har gjort.
Han hoppas väl att det ska blåsa över och han kan smyga sig tillbaka bakvägen nånstans. Vad jag sett så har ju inte inte gjort något grovt typ våldtäkt som kan tänkas bli polissak.
Jag har doch svårt att tro att han kan få nåt nytt jobb inom krog eller mediabranschen. Där är han nog rökt länge....
Citera
2018-02-02, 07:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ja hans taktik kanske inte är så dum. Svårt att gå ut och pudla om man betett sig som han har gjort.
Han hoppas väl att det ska blåsa över och han kan smyga sig tillbaka bakvägen nånstans. Vad jag sett så har ju inte inte gjort något grovt typ våldtäkt som kan tänkas bli polissak.
Jag har doch svårt att tro att han kan få nåt nytt jobb inom krog eller mediabranschen. Där är han nog rökt länge....

Varför polisanmäls han inte om Martin blev polisanmäld för nästan samma sak?
Citera
2018-02-03, 10:58
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför polisanmäls han inte om Martin blev polisanmäld för nästan samma sak?
Hade inte Martin tryckt in några fingar i fittan på kvinnan? Det räknas ju i dag som våldtäkt.
Att köra ner handen i trosan på någon kan väl klassas som ofredande.
Citera
2018-02-03, 13:11
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Hade inte Martin tryckt in några fingar i fittan på kvinnan? Det räknas ju i dag som våldtäkt.

Och sexuellt ofredande har preskriptionstid på 5 år.
Våldtäkt däremot har 10 år men tveksamt om det kan ansees som det då ingen har nämnt prenetration
Citera
2018-02-03, 14:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Sexuellt ofredande ska också polisanmälas eftersom det också är ett brott. Båda ska alltså polisanmälas och ställas inför rätta tillsammans med de andra anklagade medieprofilerna som gömmer sig runt om i landet i samband med #Meetoo-kampanjen.
Citera
2018-02-03, 17:28
Medlem
Varför finns det så många lågbegåvade människor som promt ska prata i radio? Jag förstår inte att någon vill lyssna på den skit de vräker ur sig. Fler borde rensas ut från radion...
Varför ska det vara ok att vara okunnig och en elak jävel i radion och bland kollegor och gäster.
Vad är det med Timellbröderna?
Felknullade båda två. - typ
Citera
2018-02-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
De flesta av de där gamla tanterna vet förmodligen inte varför han har fått sparken. Något man kan göra är ju att DM:a dem och förklara vilket kräk han är - kommentera deras kommentarer är lönlöst för då är ju Anders där direkt och raderar. Hans popularitet kommer säkerligen sjunka sakta men säkert ändå, men det skadar ju inte att påskynda det.

Du får väl lägga in länken till den här tråden på deras sidor.
Citera
2018-02-04, 20:52
Bannlyst
Tänker på AT o MTs föräldrar o eventuella släkt. Som i en massa år varit så förtjusta i att vara släkt och alla vet om att dom är släkt och över ett par veckor så är dom persona non grata.
Citera
2018-02-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Tänker på AT o MTs föräldrar o eventuella släkt. Som i en massa år varit så förtjusta i att vara släkt och alla vet om att dom är släkt och över ett par veckor så är dom persona non grata.
Har man två söner som betett sig så här,så ligger det nog många skelett i föräldrarnas garderob...
Citera
2018-02-05, 10:58
Medlem
Skulle tro det. Rota i pappa Timells garderob...
Citera
2018-02-05, 17:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
De har väl en syster också? Hur är det med henne? Har hon hållit sig borta från brödernas bravader?
Citera
2018-02-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De har väl en syster också? Hur är det med henne? Har hon hållit sig borta från brödernas bravader?

De ska ha två systrar. Har för mig att AT har sagt i radion att en bor på Kanarieöarna och en i Frankrike.

De har säkert bott halva sina liv utomlands, varför??

Kan det vara pappa Timell som är boven??

Att två bröder nådde sådan "kändisnivå" på egentligen ingenting kändes lite för bra för att vara sant. Så här efteråt så lurade dem ett helt land.

Att strunta i att be om ursäkt, gör att de tappade sista promillen till någon form av avslut. Så länge de förnekar eller inte tar tag i detta offentligt så är de helt körda.

MT lär aldrig komma tillbaka dit han en gång var. För AT fanns det en liten liten chans, men om ingen ursäkt kommer närmsta veckorna är han också helt körd. Men jag gissar att sista tåget redan gått...

Deras enda chans till inkomst är att köpa bolag och hålla sig i bakgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in