• 34 532 online
  • 1 198 055 medlemmar
  • 62 071 609 inlägg
2005-11-22, 07:52
Medlem
mrharakiris avatar
Såg hundra höjdare igår och där var bröderna Timell gäst dvs. Martin och hans mindre kända bror Anders. Anders var en riktig loose cannon och kändes som en mörk variant av Martin Timell bla. berättade han att han vägt kuk med Pontus Gårdinger. Måste finnnas mycket att skvallra om den här mannen! Vad jobbar han med? Är han bög osv.?
Citera
2005-11-22, 08:22
Medlem
Mashtars avatar
Är (var) inte han programledare på en reklamradiokanal...? Och visst var han programledare för dokusåpan "Radio" (eller vad det nu hette) som gick på Kanal 5 för ett par år sedan?

Tycker han är... obehaglig på något sätt.
Citera
2005-11-22, 08:23
Medlem
Heaven/Hells avatar
Det lilla jag vet är att han är bla sport-reporter, åt tex Mix Megapol.
Citera
2005-11-22, 08:34
Medlem
Synthetics avatar
Timpan

Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Såg hundra höjdare igår och där var bröderna Timell gäst dvs. Martin och hans mindre kända bror Anders. Anders var en riktig loose cannon och kändes som en mörk variant av Martin Timell bla. berättade han att han vägt kuk med Pontus Gårdinger. Måste finnnas mycket att skvallra om den här mannen! Vad jobbar han med? Är han bög osv.?

Tidigare hovmästare på Tranan vid Odenplan numer:

RICHE

Profil: Franske hovmästaren Felipe och Anders Timell. Timell är källarmästare för både Teatergrillen och Riche och Stureplans allra starkaste restaurang- och nattklubbsprofil. (Plats 7 på Top 100*).
Citera
2005-11-22, 08:38
Medlem
rolig jävel e han iaf...lyssna på mix megapol's morgonshow med adam o gry..
Citera
2005-11-22, 08:44
Medlem
MrNoOnes avatar
Han var ju helt klart analfixerad.

"Har ingen av er pillat er i stjärten och sedan luktat på fingret?" O varför i hela helvete spände han upp röven i kameran? O drog i skjortan så den inte skulle hänga i vägen????
Citera
2005-11-22, 09:20
Medlem
Tänkte starta tråden: Hur sjuk är Anders Timell?
Det var något av det mest bedrövliga jag sett. När hans bror framstår som sofistikerad och kultiverad... Så helt otroligt jobbig. Carolas stridsbön framstår som normalt beteende.
Citera
2005-11-22, 09:22
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicken Hocken
Tänkte starta tråden: Hur sjuk är Anders Timell?
Det var något av det mest bedrövliga jag sett. När hans bror framstår som sofistikerad och kultiverad... Så helt otroligt jobbig.

Jag tyckte han var riktigt rolig.

Söt röv hade han med.

Det bästa vara annars Siwert Öholm. Wasp!
Citera
2005-11-22, 09:37
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNoOne
Han var ju helt klart analfixerad.

"Har ingen av er pillat er i stjärten och sedan luktat på fingret?" O varför i hela helvete spände han upp röven i kameran? O drog i skjortan så den inte skulle hänga i vägen????
Det första han klcäskte ur sig var väl nått röv skämt om Tarzan och hans apa. Han la nivån direkt.
Citera
2005-11-22, 09:51
Medlem
Squash

Han är riktigt trevlig och rolig, få slår anders i Squash det kan ni skriva upp som en bonus,
Citera
2005-11-22, 09:55
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Jag tyckte han var riktigt rolig.

Söt röv hade han med.

Det bästa vara annars Siwert Öholm. Wasp!

"Wiii Aaar Saaaaatans Pipple!"
Citera
2005-11-22, 09:58
Medlem
Synthetics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racing-swe
Han är riktigt trevlig och rolig, få slår anders i Squash det kan ni skriva upp som en bonus,

Kör han fortfarande med dubbelfattning på backhand?
Citera