2018-01-25, 20:18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En tredje teori:

Man ställer frågor för att folk ska börja tänka själva. Att lägga ihop ett och ett , och se den ofattbara sanningen.

Hade man bara presenterat en (för gemene man totalt skruvad) sanning, hade det varit lätt att avfärda som lögner. Likaså hade MSM skrikit lögn, och vänt det emot DJT.

Hur kan det vara bättre att man endast når några promille av befolkningen - dessutom till största delen vad som verkar vara desto populärt kallas foliehattar?
Citera
2018-01-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur kan det vara bättre att man endast når några promille av befolkningen - dessutom till största delen vad som verkar vara desto populärt kallas foliehattar?

Strategi. Som någon skrev - kan avfärdas som lögn vid klar text.
Citera
2018-01-25, 20:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Strategi. Som någon skrev - kan avfärdas som lögn vid klar text.

Jag kan avfärda rätt många tolkningar av de här påstådda koderna som lögner också - vad spelar det för roll? Folk som tror kommer ju ändå tro, åtminstone tills något mer spännande dyker upp, allt rinner ut i sanden eller det visar sig vara sant.
Citera
2018-01-25, 20:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Jag kan avfärda rätt många tolkningar av de här påstådda koderna som lögner också - vad spelar det för roll? Folk som tror kommer ju ändå tro, åtminstone tills något mer spännande dyker upp, allt rinner ut i sanden eller det visar sig vara sant.

Aha, du kör det vanliga "jag vet och korkskallarna tror". Lika slipat som originellt.
Citera
2018-01-25, 20:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Aha, du kör det vanliga "jag vet och korkskallarna tror". Lika slipat som originellt.

Trams, du behöver ju inte tolka in dina egna förutfattade meningar bara för att du inte håller med mig eller tycker illa om mig. Jag skrev att jag kan avfärda vissa tolkningar vilket jag kan - det är ju dock inget bevis för att Q inte är äkta, vi vet ju att folk tolkat honom olika så alla kan ju inte gärna vara rätt ens om han är äkta.
Citera
2018-01-25, 20:56
Medlem
Citat:

Men du har helt enkelt fel, man når ut till större och större delar av befolkningen: https://media.8ch.net/file_store/637ee0d3372c8b4eb8c33feba8cc5e0ae78e4ff64cb9af3d08 3a539d5a104315.jpg

Du förstår inte för du vill inte förstå, så enkelt är det.
Citera
2018-01-25, 21:22
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En tredje teori:

Man ställer frågor för att folk ska börja tänka själva. Att lägga ihop ett och ett , och se den ofattbara sanningen.

Hade man bara presenterat en (för gemene man totalt skruvad) sanning, hade det varit lätt att avfärda som lögner. Likaså hade MSM skrikit lögn, och vänt det emot DJT.

Ligger något i vad du säger faktiskt.

Trots att jag är rätt insnöad i konspirationer hade jag innan Q ingen aning om att flera starka motståndare till FED befann sig på Titanic när hon sjönk.
Citera
2018-01-25, 21:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Men du har helt enkelt fel, man når ut till större och större delar av befolkningen: https://media.8ch.net/file_store/637ee0d3372c8b4eb8c33feba8cc5e0ae78e4ff64cb9af3d08 3a539d5a104315.jpg

Du förstår inte för du vill inte förstå, så enkelt är det.

Hur menar du att det där skulle bevisa din tes om att Q når ut till fler genom att skriva konstiga koder på diverseChan? TS själv tippade på att nån tiondels promille av befolkningen ens hört talas om Q när jag frågade.. (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Att memot ifråga nått ut till allmänhetens kännedom är ju knappast Q's förtjänst - han hade ju uppenbarligen inte ens tillräcklig inside information för att kunna nämna det innan det redan var allmängods...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-25 kl. 21:26.
Citera
2018-01-25, 21:27
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Finns dom som menar att den judiska revolutionen i Ryssland för 100 år sedan var steg 1 och att sänka USA och resten av Västeuropa steg 2 - och att arrangörerna är judar som ligger bakom allt detta.

Ja, man undrar nästan hur mycket av alla större globala händelser de senaste 2-300 åren som faktiskt är genuina och inte nån jävla konspiration.

Det är rätt lustigt hur samma personer, grupper och intressen alltid tycks gynnas.
Citera
2018-01-25, 21:59
Medlem
GS är i Davos. Inte Gitmo. Det var ändå en viktig grej för Q att GS, en löpare, var fast och utblottad. Men nej. Allt är nys. Sonen verkar också helt oberörd och flyger internationellt in och ut ur USA utan minsta bekymmer.

Jag hade hoppats få veta något på tisdag på Trumps State of the union men nu undrar jag bara om Q kommer avslöjas som hittepåpajsare eller bara försvinna.
Citera
2018-01-25, 22:48
Medlem
Citat:

Nu dyker jag upp på tråden igjen.
Mig själv beträffar som jag skrev i ett tidigare inlägg, är att det är som en bra roman, spion triller där man är med på ett hörn.
Jag vet egentligen inte varför men jag har av någon outgrundlig anledning alltid tänkt i fel banor. Om man ser på min vänster familj.

Alla förutsättningar hat funnits för att passa in, men av någon anledning så finner jag bättre konversationer på just Flashback än i värkliga livet.

Lika mycket som jag gillar TS så gillar jag dig, som "tar ned oss på jorden" eller ger oss mark under fötterna.

Det är lätt att spinna iväg på dessa trådar och ofta underhållande Tack vare skribenterna (dig såklart inkluderat) som lägger ner tid för bevis, och du för din tid du lägger ner mot.

Som vanligt så är just tiden nyckeln. Det lovas att snart, om 2 dagar, det tar tid, etc innan men snart kommer det nu som skall.

Vi behöver alla någon som får dig att pressas, och lägga fram bevis, vare sig det är att springa runt på twitter, eller följa en kod av Q.
Citera
2018-01-25, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Ligger något i vad du säger faktiskt.

Trots att jag är rätt insnöad i konspirationer hade jag innan Q ingen aning om att flera starka motståndare till FED befann sig på Titanic när hon sjönk.
Samma här! Väldigt intressant.

Och att alla amerikanska presidenter utom DJT och Reagan härstammar från tre blodslinjer.

De enda tre som inte företrätt NWO är DJT, JFK (mördad) och Reagan (två mordförsök).

JFK visste allt om NWO, men tänkte avslöja och motarbeta dem. Han höll ett tal om just detta en vecka innan han sköts. Finns på Youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in