Citat:
Ursprungligen postat av
Fizzlor
Med tanke på hur jävla klantiga och giriga USAs makthavare varit de senaste decennierna (Uranium One, mailservrarna mm.) så borde Ryssland sitta på en hel del känsligt material också.
Läste nånstans i samband med valet att Ryssland var beredda att droppa en jävla massa intel om Hillary vann. Skulle vara intressant att veta vad för slags skit de samlat på sig genom åren

Jag har läst runt en hel del på Twitter samt länkar därifrån, så kan inte ge mer exakta källor än så.
Det som framkommit där är bl.a att Hillary medvetet hade alla hemliga uppgifter på sin osäkra server just för att hon (och Obama) VILLE att andra stater skulle kunna se uppgifterna. Deras(Hillarys + Obamas) mål har varit att sänka USA både ekonomiskt och militärt.
Alla avtal som Obama slutit har varit till USAs nackdel. T.ex Parisavtalet (klimat) gick ut på att USA skulle betala enorma summor till U-länder, medan exempelvis Kina inte behövde göra ett skit.
Det är nu Trump som ifrågasätter varför alla dessa avtal slutits, eftersom de inte gynnar den amerikanska arbetaren.
Det finns hur mycket som helst att berätta om det jag läst. Om någon är intresserad kan jag göra en sammanfattning om det viktigaste.
Nu när jag studerat detta i flera dar känns det som att allt börjar falla på plats. En massa "false flags", mord, märkliga beslut etc får en förklaring. Samtidigt finns det hur mycket mer som helst. T.ex finns starka kopplingar till UK och säkert fler europeiska länder. (Vilket sammanträffande att Boris Johnson just idag avsagt sig sitt amerikanska medborgarskap. Han hade både am och brittiskt.)
Vi lever i en mycket intressant och händelserik tid.