2018-01-25, 01:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Med tanke på hur jävla klantiga och giriga USAs makthavare varit de senaste decennierna (Uranium One, mailservrarna mm.) så borde Ryssland sitta på en hel del känsligt material också.
Läste nånstans i samband med valet att Ryssland var beredda att droppa en jävla massa intel om Hillary vann. Skulle vara intressant att veta vad för slags skit de samlat på sig genom åren
Jag har läst runt en hel del på Twitter samt länkar därifrån, så kan inte ge mer exakta källor än så.

Det som framkommit där är bl.a att Hillary medvetet hade alla hemliga uppgifter på sin osäkra server just för att hon (och Obama) VILLE att andra stater skulle kunna se uppgifterna. Deras(Hillarys + Obamas) mål har varit att sänka USA både ekonomiskt och militärt.

Alla avtal som Obama slutit har varit till USAs nackdel. T.ex Parisavtalet (klimat) gick ut på att USA skulle betala enorma summor till U-länder, medan exempelvis Kina inte behövde göra ett skit.

Det är nu Trump som ifrågasätter varför alla dessa avtal slutits, eftersom de inte gynnar den amerikanska arbetaren.

Det finns hur mycket som helst att berätta om det jag läst. Om någon är intresserad kan jag göra en sammanfattning om det viktigaste.

Nu när jag studerat detta i flera dar känns det som att allt börjar falla på plats. En massa "false flags", mord, märkliga beslut etc får en förklaring. Samtidigt finns det hur mycket mer som helst. T.ex finns starka kopplingar till UK och säkert fler europeiska länder. (Vilket sammanträffande att Boris Johnson just idag avsagt sig sitt amerikanska medborgarskap. Han hade både am och brittiskt.)

Vi lever i en mycket intressant och händelserik tid.
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-01-25 kl. 02:28.
Citera
2018-01-25, 11:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Rykande färsk krönika från Lars Bern om vad HRC haft för sig och vad åtal mot henne kan komma att handla om. Även BHO nämns. Förstärker trovärdigheten hos Q.

https://anthropocene.live/2018/01/25/den-nakna-kejsarinnan/
Citera
2018-01-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabloast
Har dom kunnat dölja en hemlig regering i årtionden kan dom nog få offentliga handlingar att gå upp i rök också 😁
Det är ju ett av grundproblemen för frågeställningar likt denna. Koinspirationen är skitmäktig och kan till synes trolla men kan samtidigt inte ta bort sanningsvideor från youtube eller sopa undan spår efter sig etc. Till och med scientologerna och moderaterna har varit bättre på att sopa undan spår även efter information kommit ut.
Citera
2018-01-25, 12:18
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Det är ju ett av grundproblemen för frågeställningar likt denna. Koinspirationen är skitmäktig och kan till synes trolla men kan samtidigt inte ta bort sanningsvideor från youtube eller sopa undan spår efter sig etc. Till och med scientologerna och moderaterna har varit bättre på att sopa undan spår även efter information kommit ut.

Officiella handlingar har väl alla ett löpnummer eller motsvarande så det går inte bara att plocka bort material utan att det syns. Jag är dock övertygad om att man har plockat bort saker och att det gapar tomt på sina ställen. Ungefär som våra Tsunamiband eller Eliasson som raderade alla e-posthistorik på FK när han avgick.

Är det inte så att de tar bort sanningsvideor på löpande band på youtube men att de läggs upp på nytt igen? Jag vet flera klipp jag sett som är borttagna.

Finns det någon annan kanal där man kan lägga upp kontroversiella filmer som inte plockas bort av PK-skäl? Om det inte gör det så vore det ett guldläge att starta ett sådant nu. Jag skulle lätt betala 10-100 kronor i månaden för att alltid ha tillgång till allt kontroversiellt som raderas eller riskerar att raderas från YT.

Dessutom så har ju förstörandet av västvärlden gått som på räls för dem. De har berikat sig själva bortom all sans och vi de förtryckta har bara fortsatt vara tysta i decennier. Inget större motstånd och det kanske gör dem oförsiktiga. Om nu Trump är på riktigt och han håller på att krossa Deep State så förklarar ju det den panikartade hetsjakten på honom. Förtal om prostituerade som kissar på honom på ett hotellrum i Moskva, anklagelser i kongressen och MSM att han är sinnessjuk osv.
Citera
2018-01-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja vi får väl vänta då innan vi får veta något antar jag..

Lyssna här plisken, du bör snarast ploppa ur illuminati buttpluggen som du har uppstoppad jävligt långt upp i röven och sluta vara så jävla naiv. Det är klart och tydligt vad globalisternas agenda är och det är inget att försvara i sin rena allmänhet. Om du är hypnotiserad av massmedia så kan du behålla det för dig. Tills dess kan du nöja dig med att barack obama rustar upp sig med 9 advokater världen runt inför vad som håller på att ske. Se nedan

https://twitter.com/55true4u/status/956259102325293056

Samt donald som har skrivit under #releasethememo

Jag hoppas att inom dom närmaste dagarna att det fortfarande finns hopp för dig att dra ut illuminati pluggen eller om den är alldeles för långt uppkörd in i dig.

https://twitter.com/QAnonPatriot/status/956280572682235906
Senast redigerad av sthlms-undre 2018-01-25 kl. 13:21.
Citera
2018-01-25, 15:17
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har läst runt en hel del på Twitter samt länkar därifrån, så kan inte ge mer exakta källor än så.

Det som framkommit där är bl.a att Hillary medvetet hade alla hemliga uppgifter på sin osäkra server just för att hon (och Obama) VILLE att andra stater skulle kunna se uppgifterna. Deras(Hillarys + Obamas) mål har varit att sänka USA både ekonomiskt och militärt.

Alla avtal som Obama slutit har varit till USAs nackdel. T.ex Parisavtalet (klimat) gick ut på att USA skulle betala enorma summor till U-länder, medan exempelvis Kina inte behövde göra ett skit.

Det är nu Trump som ifrågasätter varför alla dessa avtal slutits, eftersom de inte gynnar den amerikanska arbetaren.

Det finns hur mycket som helst att berätta om det jag läst. Om någon är intresserad kan jag göra en sammanfattning om det viktigaste.

Nu när jag studerat detta i flera dar känns det som att allt börjar falla på plats. En massa "false flags", mord, märkliga beslut etc får en förklaring. Samtidigt finns det hur mycket mer som helst. T.ex finns starka kopplingar till UK och säkert fler europeiska länder. (Vilket sammanträffande att Boris Johnson just idag avsagt sig sitt amerikanska medborgarskap. Han hade både am och brittiskt.)

Vi lever i en mycket intressant och händelserik tid.

Sjukt. Har alltid tänkt att USAs förfall varit en biprodukt av politikernas girighet, men att syftet från början var att sänka landet var faktiskt en intressant tanke. Det låter jävligt rimligt om man ser på utvecklingen under Obama och Hillary.

Ser gärna att du skriver en sammanfattning om du har lust.
Citera
2018-01-25, 15:19
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms-undre
Lyssna här plisken, du bör snarast ploppa ur illuminati buttpluggen som du har uppstoppad jävligt långt upp i röven och sluta vara så jävla naiv. Det är klart och tydligt vad globalisternas agenda är och det är inget att försvara i sin rena allmänhet. Om du är hypnotiserad av massmedia så kan du behålla det för dig. Tills dess kan du nöja dig med att barack obama rustar upp sig med 9 advokater världen runt inför vad som håller på att ske. Se nedan

Jag hoppas att inom dom närmaste dagarna att det fortfarande finns hopp för dig att dra ut illuminati pluggen eller om den är alldeles för långt uppkörd in i dig.

Är det där med Obamas advokater bekräftat?
Citera
2018-01-25, 15:23
Medlem
Citat:
Sjukt. Har alltid tänkt att USAs förfall varit en biprodukt av politikernas girighet, men att syftet från början var att sänka landet var faktiskt en intressant tanke. Det låter jävligt rimligt om man ser på utvecklingen under Obama och Hillary.

Ser gärna att du skriver en sammanfattning om du har lust.

Finns dom som menar att den judiska revolutionen i Ryssland för 100 år sedan var steg 1 och att sänka USA och resten av Västeuropa steg 2 - och att arrangörerna är judar som ligger bakom allt detta.
Citera
2018-01-25, 18:11
Medlem
Det här verkar ha fått genomslag därborta för här är ett klipp där msm i princip vädjar till folk att sluta tro på dessa ’konspirationsteorier’.

I mina ögon verkar dom livrädda nu. Här från morning Joe.

https://mobile.twitter.com/Morning_Joe/status/956501857018490880

"Just stop with your conspiracy theories because you are making America less safe." – @JoeNBC #MorningJoe
Citera
2018-01-25, 18:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms-undre

Att Obama skulle "rustat upp med 9 advokater världen runt" är förstås rent trams.
Han har givetvis redan en advokatbyrå eller två som jobbar åt honom och hans team..
Men några av dem kan han förstås ha delegerat ett case.

Fast bevisen lyser med sin frånvaro som vanligt, det var därför jag skrev att vi får vänta och se. De flesta betraktar inte ett inlägg på 8chan med en parentes och lite "kodord" som en femåring kunde gjort som bevis..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-25 kl. 18:16.
Citera
2018-01-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att Obama skulle "rustat upp med 9 advokater världen runt" är förstås rent trams.
Han har givetvis redan en advokatbyrå eller två som jobbar åt honom och hans team..
Men några av dem kan han förstås ha delegerat ett case.

Fast bevisen lyser med sin frånvaro som vanligt, det var därför jag skrev att vi får vänta och se. De flesta betraktar inte ett inlägg på 8chan med en parentes och lite "kodord" som en femåring kunde gjort som bevis..

Varför skulle Obama ens behöva advokar? Han är ju inlåst på Gitmo, advokater lär ju inte få komma dit eller ens få någon information.
Citera
2018-01-25, 19:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Läst 2 teorier:

Ena är att man ställer frågor för att undvika specifika crawlers (Q nämner något om det i en av sina tidigare posts)

Andra är att frågor är ett juridiskt knep för att undvika stämningar. Varför det skulle användas i detta sammanhang vet jag dock inte.
En tredje teori:

Man ställer frågor för att folk ska börja tänka själva. Att lägga ihop ett och ett , och se den ofattbara sanningen.

Hade man bara presenterat en (för gemene man totalt skruvad) sanning, hade det varit lätt att avfärda som lögner. Likaså hade MSM skrikit lögn, och vänt det emot DJT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in