2018-03-19, 22:10
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Ja Folke Bernadotte. Han blev fort en belastning för israelerna när han började prata om hur palestinierna hade det efter kriget. Det fick han inga bonuspoäng för direkt.
https://www.youtube.com/watch?v=48K-5fQGicw

Vår kommande drottning Estelle är döpt efter Folke Bernadottes kvinna. Undrar vad frimurarsläkten och Rothschildarna Bernadotte vill säga med det namnvalet?
Citera
2018-03-19, 22:17
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Vår kommande drottning Estelle är döpt efter Folke Bernadottes kvinna. Undrar vad frimurarsläkten och Rothschildarna Bernadotte vill säga med det namnvalet?
Kan ju vara ett svar att man inte vill vara med mer?
Citera
2018-03-19, 22:22
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Kan ju vara ett svar att man inte vill vara med mer?

Jag vet inte. Men tolkar namnvalet som en signal om nånting.
Citera
2018-03-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jag vet inte. Men tolkar namnvalet som en signal om nånting.

Why are trips allowed?
Whitelist.
Q

Till länder med utlämningsavtal ?
Citera
2018-03-19, 22:40
Medlem
BushwickBills avatar
Precis som i den här tråden, är de Amerikaner som inte förstår att det finns en "deep state" som utövar mer eller nindre makt i USA en minoritet(https://www.zerohedge.com/news/2018-03-19/74-americans-believe-deep-state-running-country).

Eftersom kontrahenterna i den här gudsförgätna tråden inte duger till något och än mindre till att fylla den roll de skulle behöva får jag kliva in som djävulens advokat. Eftersom Q:s popularitet är odiskutabel tycker jag det finns all anledning att undersöka vilka motiv vi kan tänkas finna bakom operationen. Det första är det uppenbara och det är att Q:s motiv stämmer överens med vad han påstår, detta är delvis det tråden handlar om vilket gör att vi kan lämna det därhän. Det andra motivet jag vill nämna är att detta skulle kunna vara en psyop av någon organisation eller land för att sprida oreda i världen, jag har svårt att se vem som skulle ha nytta av Q:s framfart då han i princip slagit mot alla maktsfärer, utom Trump då men då är vi tillbaka på alternativ ett. Det tredje motivet jag skulle vilja lyfta fram är att det är ett ensamt troll som helt enkelt vill se hur hårt han kan LARPa. Det sista anser jag vara orimligt, det är oöverträffat att en LARP pågått så här länge, producerat denna mängs text och samtidigt inte smulats i tusen bitar en enda gång. Ni som är nyfikna på hur unikt detta är kan läsa vilken annan bevisad LARP som helst på internet, om de klarat sig dagar innan de imploderat har ni hittat ett särskilt lyckat exempel. Någon som har något mer att tillåga vad gäller motivfrågan och vem som kan tänkas ligga bakom?
Citera
2018-03-19, 22:45
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Why are trips allowed?
Whitelist.
Q

Hillary Clinton och Huma Abedin var nyligen i Indien. Se vad jag hittade?
https://www.indianembassy.org/archives_details.php?nid=173
Citera
2018-03-19, 22:48
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Why are trips allowed?
Whitelist.
Q

Såg en förklaring till det som jag inte vet om den stämmer men trips refererar till numret som står ovanför, se det fetade under. Är för att man ska se vilka Anonposter som är äkta om man använder som i det här fallet yye1fxo på 8cn. Fråga mig inte hur, bara.

Mar 18 2018 02:17:42
Q !UW.yye1fxo
705264
Why are trips allowed?
Whitelist.
Q
Citera
2018-03-19, 23:16
Medlem
Lugnochros avatar
Från det ena till det andra. Vad tror ni om Trumps senaste angående drogförsäljningen där han tycker att man ska överväga dödsstraff?
Följer man Q så har det ju hintats att CIA är de största opiumförsäljarna i USA, där opiumet hämtas från Afganistan. Om de som jobbar på CIA hör att det pratas om dödsstraff och de är ju naturligtvis medvetna om vad som händer. Är det en hint till dem att ge upp självmant så de kan påstå att de handlade bara efter order? Då samtidigt ange sina chefer som anger sina chefer osv.
Citera
2018-03-19, 23:29
Medlem
Citat:
Från det ena till det andra. Vad tror ni om Trumps senaste angående drogförsäljningen där han tycker att man ska överväga dödsstraff?
Följer man Q så har det ju hintats att CIA är de största opiumförsäljarna i USA, där opiumet hämtas från Afganistan. Om de som jobbar på CIA hör att det pratas om dödsstraff och de är ju naturligtvis medvetna om vad som händer. Är det en hint till dem att ge upp självmant så de kan påstå att de handlade bara efter order? Då samtidigt ange sina chefer som anger sina chefer osv.

D Trump har ju vart lite positiv till Filippinernas president Rodrigo Dutertes hur han hanterar droghandlare så han vill nog få dom o börja SJUNGA !
Citera
2018-03-20, 00:03
Medlem
Lugnochros avatar
Den här var intressant. 74% av den amerikanska befolkningen tror det finns en Deep State. Nu vet jag inte vad siffran innan Q drog igång, men ändå.

http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/379065-majority-in-new-poll-deep-state-manipulating-policy
Citera
2018-03-20, 00:18
Medlem
Lugnochros avatar
Nästa intressanta ( enligt mig varje fall) iakttagelse. AfS vill söka goda diplomatiska relationer med just de länder som enligt Q ska ha en gemensam valuta som inte är bunden till FED.
Tillfällighet? Troligtvis, men ändå intressant.

Sverige måste lägga om sin utrikespolitik och söka goda diplomatiska relationer med världens stormakter USA, Ryssland och Kina

https://alternativforsverige.se/forsvar-och-sakerhet/
Citera
2018-03-20, 02:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Den här var intressant. 74% av den amerikanska befolkningen tror det finns en Deep State. Nu vet jag inte vad siffran innan Q drog igång, men ändå.

http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/379065-majority-in-new-poll-deep-state-manipulating-policy

Eftersom 63% av de tillfrågade aldrig ens hade hört begreppet ”deep state” när de tillfrågades så verkar ju Q i alla fall inte nåt ut till någon större majoritet ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in