Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Hur kan det vara bättre att man endast når några promille av befolkningen - dessutom till största delen vad som verkar vara desto populärt kallas foliehattar?
Nu dyker jag upp på tråden igjen.
Mig själv beträffar som jag skrev i ett tidigare inlägg, är att det är som en bra roman, spion triller där man är med på ett hörn.
Jag vet egentligen inte varför men jag har av någon outgrundlig anledning alltid tänkt i fel banor. Om man ser på min vänster familj.
Alla förutsättningar hat funnits för att passa in, men av någon anledning så finner jag bättre konversationer på just Flashback än i värkliga livet.
Lika mycket som jag gillar TS så gillar jag dig, som "tar ned oss på jorden" eller ger oss mark under fötterna.
Det är lätt att spinna iväg på dessa trådar och ofta underhållande Tack vare skribenterna (dig såklart inkluderat) som lägger ner tid för bevis, och du för din tid du lägger ner mot.
Som vanligt så är just tiden nyckeln. Det lovas att snart, om 2 dagar, det tar tid, etc innan men snart kommer det nu som skall.
Vi behöver alla någon som får dig att pressas, och lägga fram bevis, vare sig det är att springa runt på twitter, eller följa en kod av Q.