2018-01-24, 15:06
Medlem
Inte utan att man ler lite för sig själv när man läser första meningen.

"Äntligen har jag hittat nåt underbart att göra av min egen squash. Ugnsgrillad med div annat, paprika, champinjoner, tomat, lök, vitlök, vad en haver! Och olja av något slag och kryddor om man vill, tex basilika, chili eller timjan. Sjukt gott, Mediterranean style, lite pysssligt men lätt att göra! My own grilled zucchini and more veggies in oil, super yum!"

http://www.pictame.com/user/landsort...6021_314182830
Citera
2018-01-24, 15:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Jag tror du har fel. Om kladdandet gjordes i feministisk anda, särskilt om man använde mensblod, skulle SVT gjort ett hyllande reportage om detta feministgym med vaginasmoothies, handskar virkade av pubeshår och annat.
Att reportern får gå handlar bara om att han är något slags man.

I praktiken så skulle hon med mycket större säkerhet kunna komma undan, skylla på något vagt stressrelaterat eller rent av via kontakter och tyckare sätta spinn på det till ett statement.

Men det hindrar ju inte oss dödsknarkarnazister att mer cyniskt jämföra fall X med Y och undra varför de som är X så ofta kommer undan då likvärdiga handlingar gjorts. Alla djur är jämlika men vissa är mer Nour El Refai än andra.

Oavsett vad arbetsgivare, gymägare och facket säger tror jag Jonas kommer spela ut sitt sinnesförvirringskort. Men eftersom all hans porr verkar vara så genomtänkt så tror jag att han har något medfött problem och att det började tidigt. Han verkar inte förstå eller ens bry sig eller så är det ett medvetet val att vara jävlig och jobbig för att han tänder på just det.

Vad kan vi få fram om eventuella "frihetliga bus" från skoltiden och ungdomen? Var han typen som skulle visa hur man gör en pissbomb efter gympan men istället började runka framför klasskompisarna?
Citera
2018-01-24, 15:08
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Någonstans på vägen måste hjärnan tyckt "Nu räcker det med blomodling och att vara försynt och artig. Nu bara kör jag, fan ta dem allihop!"

Haha, ja, det är precis det jag tror också. Han bara bestämde sig för direkttåget till dontgiveashitville och det var det.

Det enda som pekar på att han gjorde detta ogenomtänkt är hans helt efterblivna användarnamn. Det antyder nästan att han antingen har lite humor, eller att han inte kunde förstå vad sociala medier är för något och utgick ifrån att allt han laddade upp skulle förbli hundra procent privat.
Citera
2018-01-24, 15:11
Medlem
Sturmgeweihts avatar
https://www.vk.se/2212338/medieprofi...-pa-lokala-gym

Nu har VK vaknat, konstigt mycket mörkande känns det som, att inte gå ut med att det är en profil på SVT och vilka gym det rör sig om
Citera
2018-01-24, 15:12
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortmenfel
Men när jag läser här blir jag mörkrädd. Varför skulle han få repressalier för sina nakenbilder. Det är ju så det är i en demokrati. Folk kan hålla på med mest vad de vill. Så länge det inte skadar en annan människa.

Det skulle skada mig mentalt om jag tränade på gym och tänkte köra med ett visst träningsredskap bara för att råka lägga handen i en spermapöl. Det skulle skada mig mentalt redan om jag tränade på ett specifikt gym och det kom upp bilder i sociala medier på snubbar som sprutar sperma på träningsredskapen där jag normalt tränar. Det skulle föranleda att jag tvingades sluta träna där.

Nu gäller detta kanske inte dig, du kanske tycker offentligt spermasölande är helt OK, men jag skulle ändå förmoda att mina åsikter i denna fråga delas av en majoritet.
Citera
2018-01-24, 15:12
Medlem
Dofternas avatar
Varför kallar han sig farsan hela tiden?
Jävla björnen Baloo-fasoner!
Citera
2018-01-24, 15:15
Medlem
Den som är programledare på SVT ska väl ha en trovärdig aora?

Den här gubben tappar den i rask fart när tråden tar fart här på FB.

Jag hittade en filmsnutt på det där XHAMSTER (bredvid ett där han knullar någon annan snubbe i North Bend-kalsonger i en skog) där Jonas Berring står och tokrunkar och visar rövhålet vid en dörr vid ett typiskt offentligt omklädningsrum i offentlig miljö. Han väser ”tänk om någon kommer genom den dörren nu” och runkar frenetiskt.

Det måste väl ändå vara försök till brottslighet
Citera
2018-01-24, 15:16
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Det skulle skada mig mentalt om jag tränade på gym och tänkte köra med ett visst träningsredskap bara för att råka lägga handen i en spermapöl. Det skulle skada mig mentalt redan om jag tränade på ett specifikt gym och det kom upp bilder i sociala medier på snubbar som sprutar sperma på träningsredskapen där jag normalt tränar. Det skulle föranleda att jag tvingades sluta träna där.

Nu gäller detta kanske inte dig, du kanske tycker offentligt spermasölande är helt OK, men jag skulle ändå förmoda att mina åsikter i denna fråga delas av en majoritet.

Jag instämmer.

Kan man kräva att gymmet i fråga säger upp personens medlemskap eller kan man använda händelserna som grund i att säga upp sitt eget oavsett uppsägnigstid eller bindningstid?

Som nyinflyttad i Umeå så vet jag hursomhelst vart jag inte ska gå för att träna.
Citera
2018-01-24, 15:18
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den som är programledare på SVT ska väl ha en trovärdig aora?

Icke då! Gå gärna igenom de personer du vet jobbar på SVT och gör en liten inventering utifrån ditt egna tycke så ska du se vad du kommer fram till.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det måste väl ändå vara försök till brottslighet

Att tokrunka på allmän plats? Nej, annars hade man behövt spärra in alla apor på Skansen omedelbums, men för människor anses det vara rätt osnyggt.
Senast redigerad av AX64 2018-01-24 kl. 15:22.
Citera
2018-01-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx

Det har med största säkerhet hänt. Du är bara inte medveten om det. På samma sätt som du antagligen får skit och piss på händerna när du tar i något som finns på en publik plats som ett gym. Gubben bredvid dig går på dass och sedan ut i gymmet utan att tvätta sig. När publika platser undersökts så har det visat sig att man verkligen kan bli mörkrädd för vad testerna visat. Så du har geggat i allt möjligt. Det är så det är. Tyvärr.
Citera
2018-01-24, 15:27
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivial
Wow, klart lågbegåvad. Grattis.

Spoiler: Vilken tur att alla människor i världen inte är eller kan bli homosexuella, pga naturens lagar.

Pajas. Move on.

Svårt Att svara på frågan märker ja särskilt svår va den inte heller!

Du är helt klart efterbliven skäms över att du är min landsman gör oss alla en tjänst och köp ett stabilt rep!
Citera
2018-01-24, 15:29
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det har med största säkerhet hänt. Du är bara inte medveten om det. På samma sätt som du antagligen får skit och piss på händerna när du tar i något som finns på en publik plats som ett gym. Gubben bredvid dig går på dass och sedan ut i gymmet utan att tvätta sig. När publika platser undersökts så har det visat sig att man verkligen kan bli mörkrädd för vad testerna visat. Så du har geggat i allt möjligt. Det är så det är. Tyvärr.
Nog för att du har rätt i sak, men detta är INTE jämförbart med en gubbe som runkar skoningslöst i ett offentligt gym för att avsiktligt spruta ner redskap. Ditt argument om bakterispridning går inte att använda i försvar för detta pervo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in