Citat:
Ursprungligen postat av
Mextreme
Jag tror du har fel. Om kladdandet gjordes i feministisk anda, särskilt om man använde mensblod, skulle SVT gjort ett hyllande reportage om detta feministgym med vaginasmoothies, handskar virkade av pubeshår och annat.
Att reportern får gå handlar bara om att han är något slags man.
I praktiken så skulle hon med mycket större säkerhet kunna komma undan, skylla på något vagt stressrelaterat eller rent av via kontakter och tyckare sätta spinn på det till ett statement.
Men det hindrar ju inte oss dödsknarkarnazister att mer cyniskt jämföra fall X med Y och undra varför de som är X så ofta kommer undan då likvärdiga handlingar gjorts. Alla djur är jämlika men vissa är mer Nour El Refai än andra.
Oavsett vad arbetsgivare, gymägare och facket säger tror jag Jonas kommer spela ut sitt sinnesförvirringskort. Men eftersom all hans porr verkar vara så genomtänkt så tror jag att han har något medfött problem och att det började tidigt. Han verkar inte förstå eller ens bry sig eller så är det ett medvetet val att vara jävlig och jobbig för att han tänder på just det.
Vad kan vi få fram om eventuella "frihetliga bus" från skoltiden och ungdomen? Var han typen som skulle visa hur man gör en pissbomb efter gympan men istället började runka framför klasskompisarna?