2018-01-24, 16:35
Medlem
Har Jonas barn????

Dom måste skämmas deluxe när farsan är bögjävel.

Varför tar han inte bort klippen?
Citera
2018-01-24, 16:37
Medlem
godhetsapostelns avatar
Det verkligt sjuka i detta drama är ju att alla svenskar förutsätts tycka att sådant här beteende är "normalt".
Citera
2018-01-24, 16:37
Medlem
Är det någon som vet hur familjebilden ser ut? Fru? barn? man? singel?
Citera
2018-01-24, 16:38
Medlem
Le-Hericons avatar
Egentligen bryr jag mig inte så värst om hans sexuella läggning eller drift. Att han är anställd på ett publikt företag är ju egentligen lite kul...

Men, hans gym borde ju rimligen vara SATS och inget annat...

Det som stör mig; är att han onanerar på offentliga platser där folk kan bli kränkta eller rädda för honom och hans beteende.

Mina personliga åsikter är inte påverkade av att han jobbar på SVT egentligen. Det enda som i min bok är illa, är det offentliga där folk kan ta illa vid sig.

Det jag egentligen undrar mest över; är hur sjutton han får in den gigantiska dildon i tvåan?!?

Han måste ju vara slappare i fisringen än en elefant...
Citera
2018-01-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Har Jonas barn????

Dom måste skämmas deluxe när farsan är bögjävel.

Varför tar han inte bort klippen?
Det är kanske något dumpat ex som lagt ut bilderna och filmerna. Han kanske inte ens visste om att de var utlagda innan han såg sig själv i tidningen.
Citera
2018-01-24, 16:41
Han ser ju bra ut åtminstone, blev jäkligt sugen på honom.
Citera
2018-01-24, 16:42
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Det verkligt sjuka i detta drama är ju att alla svenskar förutsätts tycka att sådant här beteende är "normalt".

Exakt vad är det som är onormalt? Bara pingstvänner höjer ett ögonbryn över det här.
Citera
2018-01-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Var går gränsen för moralpaniken?

Jag förstår mig inte på hans agerande. Jag fattar det inte helt enkelt. Men jag hatar moralpanik och moraltanter. Är det brottsligt är det en sak, om inte är det en annan sak.

Jag har nyss samtalat med en person som berättat om tjänstemän anställda inom stat och kommun. Både heterosexuella och homosexuella män som inte kan hålla Petter Niklas i styr och som har lagt upp bilder i sociala medier av olika slag. När vaknar moraltanterna där månntro? Nästa mediegrej? De tar ju beslut om vår vardag och fläskar ändå på nätet.
Gränsen är väl passerad för länge sen när man svinar ner andras lokaler och ofredar andra personer. Detta har dock inget med moralpanik att göra utan handlar om vanligt sunt förnuft och respekt för andra människor. Hade han hållt till i sitt eget sovrum och enbart delat sitt intresse med likasinnade hade jag brytt mig mindre.
Citera
2018-01-24, 16:43
Medlem
Haubits77Bs avatar
Han har ju ett rätt ovanligt namn.
Trots detta faktum finns det enligt Ratsit.se ironiskt nog ytterligare en man i Sverige med samma kombination av tilltalsnamn samt efternamn som också är 52 år.

Undrar hur denne man känner sig idag? Förväxlingsrisken känns ju exceptionell, och detta är knappast den PR en oskyldig person vill ha.
Citera
2018-01-24, 16:44
Medlem
Sqrbankens avatar
Nu är det lite onödigt att begå otukt på offentliga platser men tycker nånstans det är rätt befriande att en makrill på SVT knullar som inåt bara helvete framför kameran. Som heterosexuell man skulle jag inte klaga om Tilde de Paula hade samma hobby. Trist han fick kicken.
Citera
2018-01-24, 16:44
Medlem
Det här handlar om att bli påkommen. Naivt att tro att det inte tas bilder och runkas av alla sorters män på säkert de flesta gym i hela Sverige. Det är bara att kolla på internet och höra med tjejer så vet man att det sker fan överallt.
Citera
2018-01-24, 16:45
Medlem
outback4s avatar
Vidrig äckelgubbe
Tänk om tant Ingrid 78 i Ersboda som tittar på västerbottensnytt med sin favoritprogramledare Jonas B får vetskap om detta?
Homosexgubbar är värre än värst,helt sjuka i sin vedervärdiga sexualitet.Snusk är deras mål och mening i den sorglösa tillvaron de lever i. Helt klart pedofilvibbar av denna man.
Så sjuk JB måste vara i huvet som har så snedvriden sexualitet. Usch igen,Runkbulle där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in