2018-01-24, 14:48
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Intressant att Expressen publicerar det under rubriken "Nöje".

Ja, inte fan är det politik inte.
Citera
2018-01-24, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Helt sant, har dock väldigt svårt att tro att ett konto med sådan extrem pervers framtoning skulle skapas av en heterosexuell person.

Ett väldigt oskuldsfullt sätt att se på världen. Det är ok det också.
Citera
2018-01-24, 14:49
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx

En kvinnlig reporter som saglade ner hantlar med fittan och filmade det och lade upp det på nätet skulle heller inte få ha kvar sitt jobb på licensfiansierade SVT (även om jag tyckt det var klart underhållande om det skedde!).

Jag tror du har fel. Om kladdandet gjordes i feministisk anda, särskilt om man använde mensblod, skulle SVT gjort ett hyllande reportage om detta feministgym med vaginasmoothies, handskar virkade av pubeshår och annat.
Att reportern får gå handlar bara om att han är något slags man.
Citera
2018-01-24, 14:49
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mespingvin
Han är skriven på en adress som ligger vid en förskola. Trevligt....

Med tanke på storlek på dildo så söker han inga små barn
Citera
2018-01-24, 14:50
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majeztic
Ser inga problem med detta. Har han inte utsatt medarbetare på sin arbetsplats eller liknande med bilder eller sexuella trakasserier så måste han få göra vad han själv vill på sin privata tid. Arbetsgivaren behöver knappast göra något då jag har svårt att se att det står i sina stadgar att man inte får visa könet eller ha en gigantisk dildo i rumpan. Gymmet kan självklart stänga av han då han gör det i deras lokaler.

Tror dock han själv väljer bort sin tid i TV rutan pga att han troligtvis skäms men arbeta bakom i kulisserna borde funka.

Nja, om man är så pervers att man runkar på redskapen i ett gym kan man nog tänka sig att han gör samma sak på sitt jobb. Killen är uppenbart riktigt obehaglig. Han lär säkert sluta frivilligt nu när alls inser vilken gök han är.
Citera
2018-01-24, 14:56
Medlem
Skapligt raketer han mosar upp i skruven! Undrar lite hur han tänkte med tanke på det jobb han har ?
Citera
2018-01-24, 14:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Om inte killen är helt bakom flötet så måste han ju ha sett det här komma långväga och ignorerat det. En teori är att han började jobbet på SVT, vilket i sin tur konverterade honom till vad han nu är idag, och på viss sikt kom han sedan på idén att han egentligen helst vill visa upp sin töjda slemring i rutan hellre. Istället för att orka byta jobb direkt så fortsätter han på SVT som ändå förser honom med mat och husrum. Det andra sysslar han med på fritiden till en början, men sakta börjar det flyta ihop och analtänjandet tar över vardagen mer och mer. Nu när porrkarriären är igång på riktigt gör det inte så mycket att hans vanliga jobb skiter sig så att säga. No shit given.

Det skulle vara så jävla intressant att följa hans mentala resa och inställning till sitt arbete. Även en sociopat begriper att arbetsgivaren kan ha något att tycka till om en vuxen karl som runkar ner gymgrejer och tajar i omklädningsutrymmena på film. Någonstans på vägen måste hjärnan tyckt "Nu räcker det med blomodling och att vara försynt och artig. Nu bara kör jag, fan ta dem allihop!"

Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Och om de sen lägger ut detta i sociala medier ska inte heller de försörjas av påtvingade licenspengar, tycker jag. Bögeri har inte riktigt med saken att göra här. Det är offentligt spermasölande och möjligen blotteri som är kärnpunkterna.

En kvinnlig reporter som saglade ner hantlar med fittan och filmade det och lade upp det på nätet skulle heller inte få ha kvar sitt jobb på licensfiansierade SVT (även om jag tyckt det var klart underhållande om det skedde!).

Precis. De som försvarar honom i tråden drar tröttsamt upp gamla klassiska offerkort som "men ni då?", sexualfientliga, nojiga böghatare och motståndare till personlig frihet.

Jag tror inte Jonas skulle uppskatta att brunstiga fruntimmer klittrade fittsaft över gymgrejerna. Inte heller ifall han skulle komma på den lokala NMR-bossen knullandes en tjej i hans strövområde eller gymdusch trots att de bara gör precis som han gör.

Det bästa vore kanske om en psykolog med inriktning på sexuellt beteende kunde beskriva vad som klassas som normal sexuell mognad i tråden.

Tips från coachen: Jonas har det inte eller så lyssnar han lite för ofta på rösterna i huvudet.
Senast redigerad av Ratad 2018-01-24 kl. 15:07.
Citera
2018-01-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Herregud! Är detta på riktigt? Är det SVT-profilen i Umeå? ”Knulla farsan” skriker han flera gånger. Galning.

Någon som vet vilka offentliga ställen han runkat på? Känns som om man vill undvika dessa😅

Är detta fejk?

Ja det är fan surrealistiskt att se ett nyhetsankare stöna ut "Ingen som vill knulla farsan" samtidigt som han sniffat poppers, har en dinosuarie kuk i röven och runkar frenetiskt... Hahahahah...
Detta är fan GULD
Man kanske borde betala sin tv-licens ändå?!

https://xhamster.com/videos/cum-afte...erbart-7862481
Spola fram till 12:00 i klippet... Enjoy!
Senast redigerad av The Butcher 2018-01-24 kl. 15:02.
Citera
2018-01-24, 14:57
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Jag tror du har fel. Om kladdandet gjordes i feministisk anda, särskilt om man använde mensblod, skulle SVT gjort ett hyllande reportage om detta feministgym med vaginasmoothies, handskar virkade av pubeshår och annat.
Att reportern får gå handlar bara om att han är något slags man.

Fullt möjligt. Jag borde nog använt ordet "borde" och inte "skulle" i mitt inlägg, för att göra det tydligare.
Citera
2018-01-24, 15:01
Medlem
Europes avatar
Jag har egentligen ingen direkt personlig uppfattning om det här, inklusive hur SVT borde reagera på det hela, men däremot finns det verkligen märklig damage control i tråden:

Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Snälla nån! Folk som såg hans live på cam4 kände till att han var nyhetsnkare han pratade även om det där. Han har därför inte försökt dölja något!
Den här tråden fyller noll syfte förutom att hänga ut en oskyldig person.

Han har rimligtvis själv valt att hänga ut sig på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Nej han har lagt ut sina klipp men sen har flashback hängt ut han som någon snuskgubbe.
Idiot!

Klart denna tråd drar sånt intresse då 99% av de som skriver i tråden förmodligen själva har samma fritidshobby och ni är glada att det inte drabbat er!

Nej, bara för att du är sådan, så innebär det inte att alla vi andra är det. Behöver jag mer ingående förklara vad som är tankefelet i det du framför? Jag skulle inte onanera och göra annat liknande i gemensamma utrymmen och samtidigt fota och filma det för att sedan lägga upp det på nätet. Och nej, jag har inte heller skickat penisbilder till kvinnor, ett beteende som för mig framstår som högst märkligt, speciellt när ingen har efterfrågat dem.

Rimligtvis hade jag ännu mindre kommit på idén att göra något liknande om jag hade en anställning där jag är en offentlig person. Det finns bra värre personer på SVT, men tror du verkligen att Bajs-Elvis hade fått hålla på som han har gjort, med att sexuellt trakassera kvinnor och allt det andra, om han dessutom samtidigt hade fotat och filmat det och sedan släppt det offentligt?

Och kom inte med dina pinsamma inlägg om att vi som inte sysslar sådant inte skulle ha något sexliv. Ska man tro enkäter, så har jag haft sex med mångfaldigt fler kvinnor än andra män har haft i genomsnitt, samt befinner mig idag i ett fast parförhållande. Det finns inget som helst samband mellan existensen av ett sexliv å ena sidan och att släppa liknande material på sig själv å andra sidan. Behöver jag även förklara att onanibilder på en själv inte heller i sig talar för att man har mycket till sexliv? Jag vet att inte alla har lika lätt för att hålla en viss nivå på sina inlägg, men rimligtvis bör man då kanske anstränga sig lite extra?

Sedan innebär det inte automatiskt att jag anser att allt beteende som jag själv är främmande för skulle vara något oacceptabelt. Jag kan inte ens leva mig in i att vara homosexuell, men det innebär inte att jag anser att homosexualitet inte ska accepteras. Men allt snack om att alla andra skulle ha samma böjelser är bara skitsnack.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jag har bott där nere under ett år och sett både det ena och det andra. Men det var inte min poäng, jag menade att det kan vara en utlänning från vilket land som helst. En slovak kanske.

Men herregud vad ni två kämpar...

Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Jonas Berring är moderat. Han avgudar Fredrik Reinfeldt.

Okej, om det verkligen är hans inställning till Reinfeldt, så är det mer objektiva bevis på att han faktiskt är sjuk och pervers.
Senast redigerad av Europe 2018-01-24 kl. 15:11.
Citera
2018-01-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Helt sant, har dock väldigt svårt att tro att ett konto med sådan extrem pervers framtoning skulle skapas av en heterosexuell person.

Jag hade en diskussion med en väldigt extrem feminist som ibland dyker upp i min bekantskapskrets. Hon arbetar för att stoppa den nya tidens prostitution som hon uttryckte det: Live Cam Shower. Det hon berättade om var helt nytt för mig. Att tjejer och killar live camar och ber om "dricks". Enligt henne är det prostitution. Då berättade hon att många svenska killar och tjejer sysslar med just det. Men många svenskar är omedvetna om att det pågår då man kan Geo blocka Sverige, så att bara människor utanför Sverige kan se camsändningen. Enligt henne finns det en mängd heterosexuella killar som visar upp allt och runkar på cam och hoppas på "dricks" för att förbättra sin ekonomi. För henne är det prostitution.

Heterokillar är inte oskuldsfulla. Vill man se så finns de i överflöd och det på alla sociala plattformar som finns.
Citera
2018-01-24, 15:05
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortmenfel
Flashback ska ju vara någon sorts utpost för fritt tal, fria tankar och yttrandefrihet.

Men när jag läser här blir jag mörkrädd. Varför skulle han få repressalier för sina nakenbilder. Det är ju så det är i en demokrati. Folk kan hålla på med mest vad de vill. Så länge det inte skadar en annan människa.

Om han skulle bli dömd för det här. Då blir fängelserna överfyllda. Och alla vi andra, hela, rena, välrakade, heterosexuella och med ett jobb att gå till på dagarna skulle gå runt och tro att vi mår bra - ständigt produktiva och rädda för att vi ska begå minsta misstag.

Nej, lite mer tolerans tack! Låt folk vara lite knäppa. Om inte annars för att du själv säkert är ganska knäpp lbland.
Du har missat poängen totalt.
Här har han ju fått massor av tolerant respons, helt klart mer än jag önskar. Pudelns kärna är dels att han är att betrakta som offentlig person som uppbär lön via skattemedel och har betalt för att vara trovärdig, dels att han har ett minst sagt udda fritidsintresse som han dessutom lägger upp på nätet, helt omaskad.
Det rimmar illa med Svt:s policy att anställda beter sig så.
Att det sedan är en olaglig handling som utförs gör inte saken bättre. I detta fallet kan man inte skilja på arbete och fritid, så enkelt är det.
Det finns en anledning till att han blev bortplockad omgående, och märk väl, han fick inte sparken.
Han har definitivt varit medveten om att det skulle komma fram förr eller senare och har säkert varit förberedd på detta länge.
Som jag ser det så har han bett om det, och det kanske till och med triggade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in