Jag har egentligen ingen direkt personlig uppfattning om det här, inklusive hur SVT borde reagera på det hela, men däremot finns det verkligen märklig damage control i tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av
Nfl
Snälla nån! Folk som såg hans live på cam4 kände till att han var nyhetsnkare han pratade även om det där. Han har därför inte försökt dölja något!
Den här tråden fyller noll syfte förutom att hänga ut en oskyldig person.
Han har rimligtvis själv valt att hänga ut sig på nätet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nfl
Nej han har lagt ut sina klipp men sen har flashback hängt ut han som någon snuskgubbe.
Idiot!
Klart denna tråd drar sånt intresse då 99% av de som skriver i tråden förmodligen själva har samma fritidshobby och ni är glada att det inte drabbat er!
Nej, bara för att du är sådan, så innebär det inte att alla vi andra är det. Behöver jag mer ingående förklara vad som är tankefelet i det du framför? Jag skulle inte onanera och göra annat liknande i gemensamma utrymmen och samtidigt fota och filma det för att sedan lägga upp det på nätet. Och nej, jag har inte heller skickat penisbilder till kvinnor, ett beteende som för mig framstår som högst märkligt, speciellt när ingen har efterfrågat dem.
Rimligtvis hade jag ännu mindre kommit på idén att göra något liknande om jag hade en anställning där jag är en offentlig person. Det finns bra värre personer på SVT, men tror du verkligen att Bajs-Elvis hade fått hålla på som han har gjort, med att sexuellt trakassera kvinnor och allt det andra, om han dessutom samtidigt hade fotat och filmat det och sedan släppt det offentligt?
Och kom inte med dina pinsamma inlägg om att vi som inte sysslar sådant inte skulle ha något sexliv. Ska man tro enkäter, så har jag haft sex med mångfaldigt fler kvinnor än andra män har haft i genomsnitt, samt befinner mig idag i ett fast parförhållande. Det finns inget som helst samband mellan existensen av ett sexliv å ena sidan och att släppa liknande material på sig själv å andra sidan. Behöver jag även förklara att onanibilder på en själv inte heller i sig talar för att man har mycket till sexliv? Jag vet att inte alla har lika lätt för att hålla en viss nivå på sina inlägg, men rimligtvis bör man då kanske anstränga sig lite extra?
Sedan innebär det inte automatiskt att jag anser att allt beteende som jag själv är främmande för skulle vara något oacceptabelt. Jag kan inte ens leva mig in i att vara homosexuell, men det innebär inte att jag anser att homosexualitet inte ska accepteras. Men allt snack om att alla andra skulle ha samma böjelser är bara skitsnack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle81
Jag har bott där nere under ett år och sett både det ena och det andra. Men det var inte min poäng, jag menade att det kan vara en utlänning från vilket land som helst. En slovak kanske.
Men herregud vad ni två kämpar...
Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
Jonas Berring är moderat. Han avgudar Fredrik Reinfeldt.
Okej, om det verkligen är hans inställning till Reinfeldt, så är det mer objektiva bevis på att han faktiskt är sjuk och pervers.