2018-01-24, 14:34
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jasså, då tränar du inte på SATS antar jag?

här har de nyss fått stänga bastun pga för mycket sats och söl.

https://www.expressen.se/nyheter/sto...eta-traffarna/

Nej SATS är ju knappast ett ställe för toxisk maskulinitet som de lyftarmiljöer jag varit på utan mer typiskt ett metro- och homosexuellt fjolligt ställe med PT:s och smoothie-bar och sådant så det kan jag tänka mig.
Citera
2018-01-24, 14:35
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
*NSFW*Gif*NSFW* bild när han sprutar på ett ryggstöd på något gymredskap
Det där är genuint sinnessjukt. Alltså på en nivå där man ska vara inlåst. Hade inte förvånat mig om han är farlig. Hade hållit barn på behörigt avstånd. Det är inget fel på att böga i skogen om det handlar om vuxna som samtycker, men att spruta ner saker andra ska använda är psykiskt sjukt.
Citera
Medlem
AX64s avatar
Om inte killen är helt bakom flötet så måste han ju ha sett det här komma långväga och ignorerat det. En teori är att han började jobbet på SVT, vilket i sin tur konverterade honom till vad han nu är idag, och på viss sikt kom han sedan på idén att han egentligen helst vill visa upp sin töjda slemring i rutan hellre. Istället för att orka byta jobb direkt så fortsätter han på SVT som ändå förser honom med mat och husrum. Det andra sysslar han med på fritiden till en början, men sakta börjar det flyta ihop och analtänjandet tar över vardagen mer och mer. Nu när porrkarriären är igång på riktigt gör det inte så mycket att hans vanliga jobb skiter sig så att säga. No shit given.
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det där är något som väldigt många heterosexuella män sysslar med. Mycket kukbilder till tjejer tas på gym. Det sprutas hej vilt av just heterokillar.

Och om de sen lägger ut detta i sociala medier ska inte heller de försörjas av påtvingade licenspengar, tycker jag. Bögeri har inte riktigt med saken att göra här. Det är offentligt spermasölande och möjligen blotteri som är kärnpunkterna.

En kvinnlig reporter som saglade ner hantlar med fittan och filmade det och lade upp det på nätet skulle heller inte få ha kvar sitt jobb på licensfiansierade SVT (även om jag tyckt det var klart underhållande om det skedde!).
Citera
2018-01-24, 14:40
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Det är bara att kolla på twitter och Instagram, men framförallt fråga dina tjejkompisar. Många av dem sitter på bevisen.

Du har trampar runt i geggan. Du har bara inte märkt det. Jag skulle aldrig sätta mig i en steambastu.

Tro mig. Någon steambastu finns inte på de ställen jag frekventerar. Jag tror att du missuppfattar vad som är ett heterogym och vad som är ett metrosex/gay-gym.
Steambastu, Selfies, PT, smoothiebar, spinningpass och liknande är inte ett gym hannar tränar på utan där hittar du avarter som SVT-profilen i fråga.

Du slipper vältra dig i sagge och bög-svett om du väljer gym med omsorg.
Citera
2018-01-24, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Och om de sen lägger ut detta i sociala medier ska inte heller de försörjas av påtvingade licenspengar, tycker jag. Bögeri har inte riktigt med saken att göra här. Det är offentligt spermasölande och möjligen blotteri som är kärnpunkterna.

En kvinnlig reporter som saglade ner hantlar med fittan och filmade det och lade upp det på nätet skulle heller inte få ha kvar sitt jobb på licensfiansierade SVT (även om jag tyckt det var klart underhållande om det skedde!).

Enligt mig så ska arbetsgivaren skita i vad folk gör på sin fritid, om det inte är något olagligt. Om han har blottat sig för någon antar jag att det blir förargelseväckande beteende och det är en annan sak. Jag tror väl ändå att folk tar bilder på gym när det är rätt så folktomt. Om folk har sex i naturen med andra som är med på det så ska väl ändå arbetsgivaren skita i det.

Sedan tycker jag ändå att han får skylla sig själv. Bor man i det här landet så vet man att många människor lider av moralpanik. Då kan det bli konsekvenser även av saker och ting som arbetsgivaren ska skita i.

Sedan fattar jag inte varför folk tar foton av sig själva på det här viset men min begränsning ska inte vara begränssnade för andra. Fy fan för moraltanter.
Citera
2018-01-24, 14:44
Medlem
Majeztics avatar
Ser inga problem med detta. Har han inte utsatt medarbetare på sin arbetsplats eller liknande med bilder eller sexuella trakasserier så måste han få göra vad han själv vill på sin privata tid. Arbetsgivaren behöver knappast göra något då jag har svårt att se att det står i sina stadgar att man inte får visa könet eller ha en gigantisk dildo i rumpan. Gymmet kan självklart stänga av han då han gör det i deras lokaler.

Tror dock han själv väljer bort sin tid i TV rutan pga att han troligtvis skäms men arbeta bakom i kulisserna borde funka.
Citera
2018-01-24, 14:45
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Och nu är Jonas Twitter låst. Det var den inte igår kväll när jag tittade.

https://twitter.com/jonasberring

Jag tror att vi kan ta för givet att det inte är nån "random polack" som bögar loss på filmerna utan just Jonas Berring. Nu är han uppmärksammad på att kaninen är ute ur hatten.

Om han skrattar av det, typ:

- Jonas, vi måste prata om något som vi fått nyss om.
- Jahaaa, du menar mina bögbilder? Jag håller på med sånt på fritiden, har gjort det sen jag var tonåring. Funkar skit bra som booster på raggningslivet så man slippar cruisa i parken på natten.
- Jaså... ja, det var det vi ville prata om.
- Har ni kollat eller? Va' tycker ni då? Vettefan om min rumpa håller på att bli lite mjuk...
- Nej, det var inget, gå till din plats och få gjort klart ditt manus.

Asså då kommer det gå bra. Om han puddlar blir han lynchad. Det handlar om att gå ned med sitt skepp utan att gnälla, då sköljs man i land oskatt och är fortfarande en jävla kapten.
Citera
2018-01-24, 14:45
Medlem
mespingvins avatar
Han är skriven på en adress som ligger vid en förskola. Trevligt....
Citera
2018-01-24, 14:46
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Det där är något som väldigt många heterosexuella män sysslar med. Mycket kukbilder till tjejer tas på gym. Det sprutas hej vilt av just heterokillar.
Helt sant, har dock väldigt svårt att tro att ett konto med sådan extrem pervers framtoning skulle skapas av en heterosexuell person. Den mannen är besatt på ett sätt som jag aldrig sett tidigare, utanför Prideparaden.

Och jag är inte direkt heterosexuell själv, så det kortet fungerar inte. Ser bara den här sjuka översexualiteten som något som bara skulle förekomma i ett Pridetåg, ā la läderdräkter, piskor, dildos och koppel.
Citera
2018-01-24, 14:46
Medlem
Flashback ska ju vara någon sorts utpost för fritt tal, fria tankar och yttrandefrihet.

Men när jag läser här blir jag mörkrädd. Varför skulle han få repressalier för sina nakenbilder. Det är ju så det är i en demokrati. Folk kan hålla på med mest vad de vill. Så länge det inte skadar en annan människa.

Om han skulle bli dömd för det här. Då blir fängelserna överfyllda. Och alla vi andra, hela, rena, välrakade, heterosexuella och med ett jobb att gå till på dagarna skulle gå runt och tro att vi mår bra - ständigt produktiva och rädda för att vi ska begå minsta misstag.

Nej, lite mer tolerans tack! Låt folk vara lite knäppa. Om inte annars för att du själv säkert är ganska knäpp lbland.
Citera
2018-01-24, 14:47
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag vet inte, jag kollar inte på hans degenererade skit, men de skriver i Expressen att han gör det:

https://www.expressen.se/noje/svt-pr...nanera-pa-gym/

Intressant att Expressen publicerar det under rubriken "Nöje".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in