Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 11:36
  #109
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Han har väl hängt ut sig själv eller? Även andra "kändisars" sexfilmer- och bilder hade såklart uppmärksammats, oavsett läggning. Sex är inte allvarligt det har du rätt i, men det här är att ta det ett steg längre som offentlig person. Det intressanta blir att se hur man hanterar detta från SVTs sida.

Hur menar du att detta är att ta ett steg längre?
Citera
2018-01-24, 11:37
  #110
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Och nu är Jonas Twitter låst. Det var den inte igår kväll när jag tittade.

https://twitter.com/jonasberring

Jag tror att vi kan ta för givet att det inte är nån "random polack" som bögar loss på filmerna utan just Jonas Berring. Nu är han uppmärksammad på att kaninen är ute ur hatten.
Citera
2018-01-24, 11:40
  #111
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Hur menar du att detta är att ta ett steg längre?
Med ditt användarnamn borde du förstå det själv.
Mitt passar däremot bättre i sammanhanget.
Citera
2018-01-24, 11:56
  #112
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Ge honom support. En sann FB-hjälte
Eller hur! En unken socialkonservatism har spritt sig på FB de senaste åren. Berring representerar det jag ser som sann FB-anda. Keep it up!
Citera
2018-01-24, 11:57
  #113
Medlem
Inget fel att vara bög, heller inget fel att visa upp sig på nätet... Men det klingar JÄKLIGT illa när man arbetar på SVT samtidigt som man trycker in en hästkuk i arsle och stönar "Yeah yeah" medans man livestreamar

En del yrken där man har en slags auktoritär roll i sin yrkesutövning kräver lite mer av oss som civilister... Exempelvis av poliser, domare och i det här fallet, nyhetsankare

Blir helt klart intressant och följa denna utveckling
Citera
2018-01-24, 11:58
  #114
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Haha rubriken var en jävla underdrift må jag säga. Jag imponeras av kapaciteten av hans rövfitta, hoppas han inte lider av analinkontinens. Jävligt ofräscht att runka på offentliga gym men i övrigt ser jag inga problem med detta. Vore kul att se honom med en partner i stället för dildon.

Jag är inte bög/bi men tycker det är roande med riktiga freaks som inte skäms för sig, jag ger tummen upp åt detta!

Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Med ditt användarnamn borde du förstå det själv.
Mitt passar däremot bättre i sammanhanget.


Jo detta är definitivt det sjukaste jag sett på flashback sen Terje utan tvekan. Har nu skaffat en tumblr id och kollat igenom skiten det var inte nådigt. Ska faktiskt bli intressant att se hur SVT hanterar detta. För mig är det så sjukt att jag faktiskt respekterar mannen, han måste gjort detta med intentionen att de skulle komma ut, kanske siktar han efter en karriär som porrskådis?
Citera
2018-01-24, 11:59
  #115
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Och nu är Jonas Twitter låst. Det var den inte igår kväll när jag tittade.

https://twitter.com/jonasberring

Jag tror att vi kan ta för givet att det inte är nån "random polack" som bögar loss på filmerna utan just Jonas Berring. Nu är han uppmärksammad på att kaninen är ute ur hatten.

Förmodligen är det någon filur som lagt upp dessa bilder på hans Twitter och han kände sig tvungen att spärra. Inte 100% bevis på att det är han men det mesta tyder på det.

Återstår att se om det kommer spela någon roll för SVT. Möjligen kanske det kommer bryta mot deras "värdegrund" även om jag tror att han kommer undan med bögkortet. Annars skulle det vara kvinnofientligt och sexism att porra sig på nätet. Ren gissning blir att närmaste chefen kommer be honom åtminstone blurra sitt ansikte i fortsättningen men utöver det så kommer man aldrig mera att tala om saken.
Citera
2018-01-24, 12:01
  #116
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
En del yrken där man har en slags auktoritär roll i sin yrkesutövning kräver lite mer av oss som civilister... Exempelvis av poliser, domare och i det här fallet, nyhetsankare

Menar du att antyda att SVT kräver något av sina anställda?
Citera
2018-01-24, 12:03
  #117
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Hur menar du att detta är att ta ett steg längre?
Att själv slänga upp bilder och videos på nätet är att ta det ett steg längre. Är du en offentlig person så kommer det att uppmärksammas, oavsett läggning.
Citera
2018-01-24, 12:03
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Menar du att antyda att SVT kräver något av sina anställda?


Nej men är man ett TV ankare, så bör man ändå hålla sånt här privat då man har ett visst anseende i allmänhetens ögon
Citera
2018-01-24, 12:06
  #119
Medlem
Många här som tydligen tycker att det är helt okej att ett nyhetsankare på SVT sitter och stönar på internet...

https://xhamster.com/videos/cum-afte...erbart-7862481

Spola fram till 12:00... Jag bara känner respekten flöda genom skärmen när denna man stönar "Är det ingen som vill knulla farsan"
Att se honom i tv-rutan efter detta?!? Hahahah aldrig!
Citera
2018-01-24, 12:10
  #120
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Alternativt är allt planerat som ett socialt experiment. Han hatar sitt jobb och vill sluta och tänker flytta utomlands. I så fall är det stor respekt!

Tror att han tar igen sin "tappade ungdom". Han tænker leva resten utav livet i bæsta "Sodom och Gomorra" stil utan grænser !

Men hur ær det på SVT.., man skriver inte under någon form av "moral-klausul" ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback