Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 10:51
  #97
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Är inte poppers någon form av narkotika?

Nej poppers kan inte räknas som knark. Effekten varar typ 30 sekunder. Det är inte narkotikaklassat i lagen.
Citera
2018-01-24, 10:58
  #98
Medlem
Jag förstår inte uppståndelsen kring det här. Jag menar är det inte bara SVT helt enkelt?
De har ju en väldigt speciell profil, alla som anställs där har antingen invandrarbakgrund eller är HBTQ eller nån annan minoritet. De är väldigt inkluderande. De enda som stängs ute är personer som cementerar normer, alla andra är välkommna. Och personen som tråden handlar om passar ju in väldigt bra i det konceptet.
Det är klart att de har känt till det, han har ju varit helt öppen och publik med det han gör.
Citera
2018-01-24, 11:13
  #99
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Jag förstår inte uppståndelsen kring det här. Jag menar är det inte bara SVT helt enkelt?
De har ju en väldigt speciell profil, alla som anställs där har antingen invandrarbakgrund eller är HBTQ eller nån annan minoritet. De är väldigt inkluderande. De enda som stängs ute är personer som cementerar normer, alla andra är välkommna. Och personen som tråden handlar om passar ju in väldigt bra i det konceptet.
Det är klart att de har känt till det, han har ju varit helt öppen och publik med det han gör.

Fy fan vad sjukt.
Hur kan du mena det?
Citera
2018-01-24, 11:14
  #100
Medlem
bombthesystems avatar
Det här är ju helt sjukt. Hur fan handskas man med när sånt här läcker ut till allmänheten egentligen?
Citera
2018-01-24, 11:14
  #101
Medlem
Personen i fråga har inte gjort något fel. Ska alla som knullar hängas ut nu för tiden? Ts vill bara få fame för att hänga ut en oskyldig person.

Jonas om du läser detta hoppas du inte slutar streama!
Citera
2018-01-24, 11:17
  #102
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Fy fan vad sjukt.
Hur kan du mena det?
För att h*n menar det och för att det stämmer - detta är att leva som man lär. Hela SR och SVT är en enda stor homopropaganda-apparat. Det trista, för dom själva, är att de innerst inne är super-duper moraliska, typ kristet moraliska. Det är därför det måste prata om vad vi har mellan benen hela tiden. I sanning har de hamnat i en knipa nu. Personligen bryr jag mig föga om hur hans sexualitet ser ut, men det är vågat gjort av honom...
Citera
2018-01-24, 11:22
  #103
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Personen i fråga har inte gjort något fel. Ska alla som knullar hängas ut nu för tiden? Ts vill bara få fame för att hänga ut en oskyldig person.

Jonas om du läser detta hoppas du inte slutar streama!

Han hängs ut för han är bög, på flashback är en bög inte normal jag personligen ser inte allvaret i detta? skulle lika gärna kunna vara Lisa på svt som fingrar sig eller har lebb sex med en random tjej. Snubben är bög, snubben gillar att suga kuk, snubben gillar att ta den i 2:an, bara en vanlig bög med andra ord
Citera
2018-01-24, 11:25
  #104
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Nej poppers kan inte räknas som knark. Effekten varar typ 30 sekunder. Det är inte narkotikaklassat i lagen.

Poppers är lika mycket knark som det är att hålla andan tills man blir yr av syrebrist ungefär, eller som att sniffa lim eller nagellack. Flaskan innehåller en vätska som blir gas och den andas man in i några djupa inandningar, sedan tar det 10-15 sekunder tills det smäller till i skallen och man blir yr och fånig. Det känns ungefär som att man blir uppblåst inifrån när blodtrycket ökar och hjärtat klappar på. Det är över efter någon minut. Kul grej när man var 14-15 men inte speciellt häftigt i övrigt.
Citera
2018-01-24, 11:26
  #105
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombthesystem
Det här är ju helt sjukt. Hur fan handskas man med när sånt här läcker ut till allmänheten egentligen?
Haha, jag skulle helt ärligt kunna betala för att vara en fluga på ledningens vägg.
Fy helvete för att ens ta del av materialet och diskutera konsekvenser. För det måste det bli.
JB själv skiter nog i vilket och har säkert inväntat denna stunden.
Det ska bli väldigt intressant att se hur de hanterar ärendet, definitivt mer intressant än händelsen i sig.
Citera
2018-01-24, 11:27
  #106
Medlem
Kalle81s avatar
Ni har inga bevis att det är han. Kan vara en random polack eller serbokroat.

Personligen kan jag säga att vi här uppe i norr uppskattar denna programledare väldigt mycket, och det är trist att ett forum som flashback ska knåpa ihop dessa falska anklagelser.
Citera
2018-01-24, 11:29
  #107
Medlem
Grisbrottarens avatar
Det är väl inte så konstigt att en anställd på public service tror att det här beteendet är helt i sin ordning. För några år sedan lärde man ju i statsradion ut hur man ska utföra analfisting utan att riskera skador.
(FB) Vad fan håller SR på med (anal fistfucking)?
Citera
2018-01-24, 11:33
  #108
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Han hängs ut för han är bög, på flashback är en bög inte normal jag personligen ser inte allvaret i detta? skulle lika gärna kunna vara Lisa på svt som fingrar sig eller har lebb sex med en random tjej. Snubben är bög, snubben gillar att suga kuk, snubben gillar att ta den i 2:an, bara en vanlig bög med andra ord
Han har väl hängt ut sig själv eller? Även andra "kändisars" sexfilmer- och bilder hade såklart uppmärksammats, oavsett läggning. Sex är inte allvarligt det har du rätt i, men det här är att ta det ett steg längre som offentlig person. Det intressanta blir att se hur man hanterar detta från SVTs sida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback