2018-01-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missplacedgunk
Du var alltså mer skarpsynt och projicerade dvs. tillskrev dina egna "bögtankar" på vederbördande.. right..

Nej, jag läste honom mellan raderna. De som kommer med aggressiva utfall emot homosexuella eller vad som helst vill oftast något helt annat och reaktionen härrör ofta ifrån avundsjuka.
Citera
2018-01-27, 20:19
Medlem
makrillitomatsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Att det har blivit en så stor grej om detta bevisar att svenskar kanske inte är så olika islamistäckel ändå. Ni neokonservativa puritaner är exakt lika hjärntvättade och medelmåttiga som mainstreamvänstern. När ska ni börja använda era hjärnor?

Det är snarare ett hälsotecken i ett vanligtvis sjukt land. Ocensurerad sodomitaktivitet med tillhörande fekalie- och kroppsvätskelek och halvmetersdildos i analen äcklar uppenbarligen vilken frisk människa som helst.
Citera
2018-01-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Han har "hängt ut" sig själv, vad är så svårt att förstå? Ingen har hackat hans dator och spridit filmerna. Och om man filmar och laddar upp klipp när man onanerar på offentlig plats och saggar ner gymmaskiner som andra människor också använder så får man stå sitt kast. Som offentlig person är det ett faktum, som Anders Borg som visade kuken på en fest och blev paria pga det. Vart var denna Isobel Hadley-Kamptz då undrar man?
Alla har väl gjort några misstag, men jonas blir karaktärsmördad för att han är homo

Hade det varit en kvinna som gjort samma sak så hade det varit sexigt och hon hade blivit hyllad

Nu när jag har tänkt igenom det så förstår jag att det bara handlar om homo fobi
Citera
2018-01-27, 20:29
Medlem
Missplacedgunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaricaHase
Alla har väl gjort några misstag, men jonas blir karaktärsmördad för att han är homo

Hade det varit en kvinna som gjort samma sak så hade det varit sexigt och hon hade blivit hyllad

Nu när jag har tänkt igenom det så förstår jag att det bara handlar om homo fobi

Varför göra honom till ett offer? Granska hans handligar istället. Det problematiska är inte hans homosexualitet utan hans andra utsvävande parafilier.
Citera
2018-01-27, 20:31
Medlem
Citat:

Hade en hetero-man från SVT sprutat ner utrustningen på gymmets damavdelning så hade han inte bara blivit av med jobbet utan det hade också blivit ett fall för MeToo.

Det Bard, Gardell och andra i homo-lobbyn försvarar är sexuella övergrepp.
Citera
2018-01-27, 20:34
Medlem
5549s avatar
Citat:

Hyllad? Ja, ständigt detta "tänk om en stackars kvinna"-tänk. Du har fel. Vad hade hänt tror du om Erik Haag hade laddat upp klipp där han knullar tjejer och onanerar och sprutar på bussäten? Du tror att det hade gått obemärkt förbi i media? Denna Isobel hade skrivit att "men han tvättar ju bort det"? Du tror att han hade kunnat jobba kvar på svt? Du och många andra hade sparkat bakut och det vet du.
Citera
2018-01-27, 20:34
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Förstår precis hur du tänker, men du har fel.

Naturligtvis skulle han spruta mer, om det skedde på SVT, men så dum i huvudet är han inte. Det krävs (hoppas jag) åtminstone lite hjärnaktivitet för att representera SVT.

Sen är han, precis som du skriver, en uttalad exhibitionist. Han njuter av all uppmärksamhet.

Runkbög-äcklet. Hoppas att grabbarna i Umeå tar sitt ansvar.

50% chans att det är du som har fel👍
Citera
2018-01-27, 20:37
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:

Sicket trams. Tycker du det är ok att spruta ner redskap som andra skall använda?
Citera
2018-01-27, 20:46
Medlem
makrillitomatsass avatar
Citat:

Du skojar? Tror du någon som Isobel Hadley-Kamptz hade försvarat en heterosexuell mans rättighet att ejakulera på allmäna, gemensamma träningsredskap?
Citera
2018-01-27, 20:55
Medlem
5549s avatar
Citat:
Hmm, svår situation för SVT.

Kristian Lu*uk exempelvis hade ju rykt direkt om han på samma sätt hade laddat upp bilder och videor där han onanerade offentligt och lapade mus. Nu rör det sig om en homosexuell man och situationen är helt annorlunda. Risken är enormt stor att eventuella repressalier skulle tolkas som homohat.

Det behövs tillsättas en krisgrupp och troligtvis en extern PR-firma för att varsamt desarmera den här bomben.
Citerar mitt eget inlägg från tidigt i tråden. Naturligtvis dyker narrativ nu upp om att det är pga hans homosexualitet som han sparkas. Det var väntat. En heterosexuell man hade kapats längs med fotknölarna för samma beteende (av samma personer som nu går upp i hans försvar ironiskt nog).

Sverige i ett nötskal.
Citera
2018-01-27, 21:01
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Citerar mitt eget inlägg från tidigt i tråden. Naturligtvis dyker narrativ nu upp om att det är pga hans homosexualitet som han sparkas. Det var väntat. En heterosexuell man hade kapats längs med fotknölarna för samma beteende (av samma personer som nu går upp i hans försvar ironiskt nog).

Sverige i ett nötskal.
Du har så rätt.

Det här är en svår nöt att knäcka, för SVT.

Vilken tur att man inte betalar TV-licens längre.
Citera
2018-01-27, 21:04
Hela FB är fyllt av homofober!
Jonas är en hjälte! Hade lätt låtit han få en fristad i min bostad, tagit honom under mina vingar, så att säga!

Had det varit en kvinna hade alla män gått bananas på hur upphetsande det varit. Folk pratar om att "usch och fy, han var ju ett ansikte utåt", hur många av er visst ens vem han var innan detta kom fram?

Nej, jag är ej en man, där av ingen bögkompis, men däremot en kvinna som ser Jonas som ett geni. Han har gått i flera år och sökt sin uppmärksamhet, och tack vare en FB dektektiv, har han fått precis all uppmärksamhet han kan önska sig, över en natt.
Applåder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in