Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-01, 19:13
  #553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvrisone
Jag köpte Nitrazepam i Indien för 10 år sedan för 15 öre per tab

Skickade hem en jävla massa men det försvann på vägen. Fick ingen husis så det var nog i Indien dpm upptäckte dem.

Vad för mängder pratar vi?
Citera
2017-11-11, 00:22
  #554
Medlem
löktårtas avatar
Är det nån idé att snorta nitrazepam? Drog just en lina bestående av 2 st krossade 5mg. Märker ingen direkt kick, men det kanske kommer?
Citera
2017-11-13, 00:16
  #555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Är det nån idé att snorta nitrazepam? Drog just en lina bestående av 2 st krossade 5mg. Märker ingen direkt kick, men det kanske kommer?

Uppdatera hur det gick
Citera
2017-11-13, 17:54
  #556
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Uppdatera hur det gick

Ovärt. Tabletterna innehåller så jävla mycket bulk + nåt mintsmakande äckel som man inte vill ha i näsan. Det slog *lite* snabbare än när jag tuggar och sväljer men på det stora taget ej värt krånglet.

Jag har Lyrica också och de är faktiskt värda att snorta. Det är kapslar med fint pulver så man slipper krossa själv. L slår mycket snabbare/hårdare genom snoken än om jag tuggar och sväljer. Myyys... Moggisarna däremot blir det inget mer näsa med.

I kväll tänkte jag prova att lägga moggisarna under tungan och låta dem smälta. Eller kanske köra upp dem där solen inte skiner. Uppdaterar.
__________________
Senast redigerad av löktårta 2017-11-13 kl. 17:59.
Citera
2017-11-13, 18:02
  #557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Ovärt. Tabletterna innehåller så jävla mycket bulk + nåt mintsmakande äckel som man inte vill ha i näsan. Det slog *lite* snabbare än när jag tuggar och sväljer men på det stora taget ej värt krånglet.

Jag har Lyrica också och de är faktiskt värda att snorta. Det är kapslar med fint pulver så man slipper krossa själv. L slår mycket snabbare/hårdare genom snoken än om jag tuggar och sväljer. Myyys... Moggisarna däremot blir det inget mer näsa med.

I kväll tänkte jag prova att lägga moggisarna under tungan och låta dem smälta. Eller kanske köra upp dem där solen inte skiner. Uppdaterar.

Ah okej tråkigt!

Tycker inte lyrica slår mycket snabbare i näsan dessvärre, märker helt ärligt ingen skillnad alls...

Testa så och uppdatera! Brukar smälta jävligt fort under tungan och smakar gott!
Citera
2017-11-14, 01:52
  #558
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Ah okej tråkigt!

Tycker inte lyrica slår mycket snabbare i näsan dessvärre, märker helt ärligt ingen skillnad alls...

Testa så och uppdatera! Brukar smälta jävligt fort under tungan och smakar gott!

Testade att trycka upp två femmor i, ehrm, "Röfvén". Minst lika ovärt och onödigt som att dra dem i näsan. Ingen märkbart bättre effekt, endast analsveda!

I morgon kväll ska jag testa att låta två femmor smälta under tungan.
Citera
2017-11-24, 00:07
  #559
Medlem
Extremeflys avatar
Nitrazepam eller flunitrazépam mot sömnen? Insomning då tänker jag mig.
Vad händer om man håller sig vaken på dessa två? Tacksam för svar
Citera
2017-11-24, 15:57
  #560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Nitrazepam eller flunitrazépam mot sömnen? Insomning då tänker jag mig.
Vad händer om man håller sig vaken på dessa två? Tacksam för svar

Nitrazepam är best för sömnen tyckar jag. Flunitrazepam da vil jag hällre vara vaken och hitta på saker
Citera
2018-01-23, 22:30
  #561
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Nitrazepam har både funkat bra och svikit mig när jag tagit de till natten. Tog 10 mg med bensotolerans för 40 minuter sedan och är pigg mentalt men blev trött fysiskt. Som Z-analoger fast man kan stanna uppe och missa insomningseffekten och ändå bli smått trött. Tydlig eufori (för att vara benso alltså). Jag tror inte jag kommer ha några problem med att stanna uppe nån timme till och sedan somna av dem. De har ganska lång halveringstid också så jag tror inte jag kommer vakna mitt i natten eller väldigt tidigt i morgon bitti. Skriver inlägg i 100 km/h och känner för att göra saker, samtidigt som mitt tankesätt är intressant, eller åtminstone, för mig själv. Fick precis en idé om att jag skulle gå ner i källaren och städa och plocka lite.

Dessa är som light flunitrazepam. Euforin finns där, muskelrelaxen är rättså bra redan på 10 mg med viss bensotolerans. Man blir inte lika trött som på FM1or heller imo. Bra ångestdämpande effekt dessutom!

Nu var det riktiga Mogadon jag fick och inte generiska Nitrazepam som jag fick en gång - de fungerade inte alls.

Går de att röka?
__________________
Senast redigerad av DEPRESSIV 2018-01-23 kl. 22:43.
Citera
2018-01-23, 23:17
  #562
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Nitrazepam har både funkat bra och svikit mig när jag tagit de till natten. Tog 10 mg med bensotolerans för 40 minuter sedan och är pigg mentalt men blev trött fysiskt. Som Z-analoger fast man kan stanna uppe och missa insomningseffekten och ändå bli smått trött. Tydlig eufori (för att vara benso alltså). Jag tror inte jag kommer ha några problem med att stanna uppe nån timme till och sedan somna av dem. De har ganska lång halveringstid också så jag tror inte jag kommer vakna mitt i natten eller väldigt tidigt i morgon bitti. Skriver inlägg i 100 km/h och känner för att göra saker, samtidigt som mitt tankesätt är intressant, eller åtminstone, för mig själv. Fick precis en idé om att jag skulle gå ner i källaren och städa och plocka lite.

Dessa är som light flunitrazepam. Euforin finns där, muskelrelaxen är rättså bra redan på 10 mg med viss bensotolerans. Man blir inte lika trött som på FM1or heller imo. Bra ångestdämpande effekt dessutom!

Nu var det riktiga Mogadon jag fick och inte generiska Nitrazepam som jag fick en gång - de fungerade inte alls.

Går de att röka?

Har du fått Nitrazepam på recept?
Ja det går att röka, som all benso. Men det är inte värt det Kort, intensivt rus
Citera
2018-01-24, 11:05
  #563
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har du fått Nitrazepam på recept?
Ja det går att röka, som all benso. Men det är inte värt det Kort, intensivt rus
Nix, men skulle kunna få om jag ville. Känner nästan att jag skulle behöva det då Zolpidem inte riktigt fungerar. Har fått ta Atarax och grejer i snart en vecka. Känns som jag vaknar när Zolpidems effekt halveras (2-3 timmar).

Jo, men jag tänkte hur de är att röka. Antar naturligtvis att det är ovärt men ville ändå fråga.

Jag sov som en kung sen när jag väl la mig och sov, så bra medicin!
Citera
2018-04-10, 06:05
  #564
Medlem
Hur har ni det med tolerans?
Får fan kränga 50-80 mg för att ens kunna hoppas på att somna, har kombinerat med 20 mg Zyprexa när jag verkligen behövt däcka men då blir man ju en zombie nästa dag, så jag försöker att vara utan nitran ett tag men jag har ingen aning om hur länge.
Tar ungefär 5 mg diazepam om dagen men det har jag gjort i flera år så det är inte troligt att det skulle vara korstolerans, har inte ändrat någonting med min medicinering som kunnat leda till det här problemet.

Nån annan som varit i en liknande situation och har nån riktlinje?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback