Citat:
Ursprungligen postat av
Whirl
En av artiklarna använder för fan "RIP Cathy Newman" som ett exempel av "sjukt meddelande" i ett kommentarfält. Helt bisarrt.
Det är samma sak varje gång De Goda™ blir ertappade med byxorna nere.
Precis samma sak gjorde stollen Henrik Arnstad när Skavlan hade hållit sin obehagliga inkvisitions-intervju med Jimmie Åkesson och många var befogat upprörda över hur fult och elakt han betett sig. Då tolkade stollen en kommentar "Skavlan grävde sin egen grav ikväll" som ett dödshot, i
den här Aftonslasken-artikeln.
I själva verket rörde det sig om att någon menade – precis som med Cathy – att han gjort bort sig ordentligt och hade förstört sin karriär.
Men varken Skavlan eller Cathy kan förstås förstöra sin karriär, eftersom de tillhör De Goda™ som aldrig kommer att låta förnuftet, hyfsen och sansen vinna, helt enkelt för att dessa obehagliga typer då skulle förlora.