2012-11-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
bra skrivit general husko, men hur visste du brunetten var en mamma ? :P
btw, det heter "once you go black, you never go back" ;O

hur mycket folk var där på fredagen ? blir nog resa dit 1000 på fredag, sticka till artemis 1100, vara där till 0500, till tegel och vänta på flyget hem klockan 1000 när jag skall dit om några månader...

var det Daniella som du tyckte var bäst ?

Once you go black!!, jag ska komma ihåg det.
Jag vet inte ens om hon är mamma brunetten, jag fårgade aldrig. Men hon såg ut som en MILF stjärna o vara Puma Swede och denna gängs ålder typ.
Alltså det svårt o säga hur mycket folk det var, men mycket var det. Förra sommar var jag där en tisdag och onsdag. om man jämför då så var det väldigt mycket folk.
Det funkar faktiskt o vara där över en dag eftersom flyget tog bara 1tim från Skavsta.

Utan tveka Daniella var den bästa ja. Hon hade allt enligt mig. Nr två var givetvis milf´en.
Resten få slåss om tredje o fjärde.
Citera
2012-11-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-Husko
Jag vet inte ens om hon är mamma brunetten, jag fårgade aldrig. Men hon såg ut som en MILF stjärna o vara Puma Swede och denna gängs ålder typ.
Alltså det svårt o säga hur mycket folk det var, men mycket var det. Förra sommar var jag där en tisdag och onsdag. om man jämför då så var det väldigt mycket folk.
Det funkar faktiskt o vara där över en dag eftersom flyget tog bara 1tim från Skavsta.

Utan tveka Daniella var den bästa ja. Hon hade allt enligt mig. Nr två var givetvis milf´en.

Det är en betydlig skillnad mellan fredag och övriga veckodagar, mycket mer folk och högre tempo på fredagar av vad jag förstått.

Man ska tydligen känna skillnad på en tjej som fött barn och en som inte har det. Tjejen som fött barn är lite lösare i skinnet även om hon är smal, en förklaring som jag fick från en kille som är pappa.
Citera
2012-11-14, 00:03
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-Husko

jo det är en timme från Köpenhamn med, men då skall man kolla efter en Daniella när man är där hehe
Citera
2012-11-23, 14:28
Medlem
Artemis

Tja! Jag har läst en hel del ( om inte alla) trådar här på FB ang Artemis och har nu bokat biljetterna ner till Berlin!
Tänkte kolla om det är nån som vet hur det är på Artemis på en tis och en ons i november, är det mycket flickor att välja på och här kvaliteten grym trots mitt i veckan?
Har varit runt en del i världen och satt på glädjeflickor men aldrig varit på ett FKK så tips välkomnas gladeligen
Citera
2012-11-23, 18:27
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stucked
Tja! Jag har läst en hel del ( om inte alla) trådar här på FB ang Artemis och har nu bokat biljetterna ner till Berlin!
Tänkte kolla om det är nån som vet hur det är på Artemis på en tis och en ons i november, är det mycket flickor att välja på och här kvaliteten grym trots mitt i veckan?
Har varit runt en del i världen och satt på glädjeflickor men aldrig varit på ett FKK så tips välkomnas gladeligen
Är ni där tis-ons, så är ni där tis-ons, det är ju som det är!
Är det första FKK-besöket, så blir det nog hur bra som helst för er. Det är säkert dubbelt av alltid fre-lör, men ni orkar ju bara med ett visst antal tjejer ändå, så jag tror faktiskt att det är kalasbra som första besök. Att komma en fredag när en mässa pågår är inte bra som förstabesök. Vet man inte hur det funkar, så blir det lätt fel.

Onsdag är det "Dessous – und Lack / Ledertag", bara så ni vet. Är det ett 100% krav att tjejerna ska vara (nästan) nakna, så är onsdag fel dag.

Ha det fantastiskt fint!
Citera
2012-11-23, 20:24
Medlem
Fan det låter ju härligt
Nån som vet hur det är om man tar två flickor till rummet, har dom sex med varandra och slickar varandra oxå? eller e det bara att man få knulla en av dom sen byta kondom och knulla den andra?
Citera
2012-11-24, 01:02
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Fan det låter ju härligt
Nån som vet hur det är om man tar två flickor till rummet, har dom sex med varandra och slickar varandra oxå? eller e det bara att man få knulla en av dom sen byta kondom och knulla den andra?
Ett läge för att vara på sin vakt! Du kan åka på rätt mycket extra för "lesbian show", vilket ju inte ger dig så mycket glädje egentligen om du inte går igång extremt mycket på sånt!
Citera
2012-11-26, 10:10
Medlem
Citat:
Fan det låter ju härligt

Alla dagar i veckan funkar bra Artemis. Jag har varit själv båda vardagar och helger och det funkade utmärkt. vilken dag du än väljer så är det gott om fina tjejer.

Angående om två tjejer till rummet så ska du räkna med att att båda ska ha 60eu vardera om du inte ska ha extra tjänter. Och om du vill att dem ska oxå ha sex med varandra tillsamman med dig får du då oxå räkna med 50eu till vardera. Tycker inte det e värt, men om gillar det så .....
Citera
2012-11-26, 17:11
Medlem
Blir ju riktigt sugen på att åka ner och spräcka artemis-oskulden efter allas recensioner men undrar lite hur tjejerna ställer sig till olika fetischer?

Främst tänker jag på fotfetish då jag avgudar kvinnofötter. Att se ett par välvårdade små söta fötter på en dam är som att se tuttar för mig. Någon som har erfarenhet av detta i Artemis? Tycker tjejerna där man är helt weird om man vill slicka lite fot?

Personligen tycker jag sånt inte borde vara några problem. Om man får stoppa in tungan i anus, så borde ju deras fötter inte vara några problem. Men vad vet jag, många tycker ju det är en udda fetish. Men jag vill inte åka ner dit o inte kunna få njuta helt och hållet.
Citera
2012-11-27, 19:06
Medlem
Hej

Det lär inte vara något problem att njuta av deras fötter eller att få ett foot job. Jag är själv drabbad av en liknande fetisch, och det vara inga problem på Artemis. Det verkade nästan som om de tyckte det var smidigt att inte behöva knulla varje gång.
Citera
2012-11-30, 21:04
Medlem
Tänkte låna tråden lite för en snabb fråga. Att åka till artemis strax efter nyår, dvs ca 1 vecka efter att dom öppnar igen, är det precis som vilken annan dag på året eller är utbudet sämre tider som dessa?
Citera
2012-11-30, 21:59
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saft-Per
Tänkte låna tråden lite för en snabb fråga. Att åka till artemis strax efter nyår, dvs ca 1 vecka efter att dom öppnar igen, är det precis som vilken annan dag på året eller är utbudet sämre tider som dessa?

Det är ungefär som vanligt med reservationen "same, same but different".

Det kan ju alltid variera från vecka till vecka och dag från dag under året också.
Har man någon favorit så kan ju hon vara ledig just en speciell dag. Men har man ett öppet sinne så finns det nästan alltid några trevliga damer där. Och man kan ha turen att träffa någon som man initiellt varit tveksam till men som visar sig vara toppen.
Har själv fått omvärdera mina preferenser vid upprepade tillfällen.

Så min rekomendation är:
Kör på om det passar dig

Antex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in