Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det har du missförstått Trollet. Att reagera på ologiska resonemang är en sak.
Att hitta på löjliga konspirationsteorier utan belägg det är inte jag.(Så var snäll och blanda inte ihop oss.)
Jag litar på myndigheter och visar RPUn på att PM inte har någon allvarlig psykisk störning så tror jag på det. Och då återstår enligt uteslutningsmetoden personlighetstörning (NPD-psykopat gissar jag) + sexualsadism.
Om polisen tror att det var planerat så har de nog fog för det. Så jag ser fram emot rättegången för att få veta vad det är. Men utifrån vad vi vet nu så verkar PM inte ha planerat att MÖRDA JUST KiM även om han gick i mordtankar och kanske förberedde sig så smått för en sådan gärning. Jag tror än så länge att han började planera att mörda KiM först när de var ombord.Det räcker inte med att konstatera att en person är psykopat för att säga att hen sprängt folk i luften och gjort sig skyldig till alla olösta mord Norden.Man måste bevisa det också.Sedan kan man alltid TRO men det är ju inte bevis Trollet.
PS: Vad var det som gick snett i PMs plan då eftersom han tyckts improviserat det mesta?
Snart lika envisa, fast i lite olika teman.
Jo, det som gick snett i PMs plan var att PM blev misstänkt, när PM insåg det så blev fanskapet tvungen att sänka ubåten. När sedan polisen dessutom bestämde sig för att bärga ubåten, blev PM lycka inte total, om man säger så. Och för 100001:e gången: PMs inbillade storhet gjorde att Det inte hade en tanke på att någon kunde få för sig något så korkat som att misstänka Det. ”Folk vinkade ju till och med av oss när vi gav oss iväg”, tänkte Det segervisst.