2018-01-09, 22:10
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Vem är negerbögen?
Vadå skryter om livets hårda skola? Nämnt det nångång ibland bara. Har ju både självdistans, självförtroende och självinsikt. Berömmer andra, bossar inte överdrivet mm. Fan vad det ska klagas på folk som inte ens gjort något fel (ännu bör väl tilläggas). Trist

"Negerbögen" ska väl vara Jean-Pierre?

Håller med om Mulle, han har inte "skrytit" sådär jättemycket.. Sen att han inte verkar ha alla hästar hemma....
Citera
2018-01-09, 22:13
Medlem
ghostbunnys avatar
Årets säsong är mycket lovande. Är det någon som vet vad Mulle har för bakgrund, skryter inte alltför sällan om äventyr på fel sida lagen.. Bakgrund som langare, suttit inne?
Citera
2018-01-09, 22:14
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Jag tror inte att hon fejkar, hon verkar helt färdig. Tycker nästan synd om henne ..
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Skulle vara intressant att höra lite livshistoria. Vad hon har varit igenom för att bli så.
Står att hon är sjukpensionär i TV4:s deltagarlista. För att vara 55 år ser hon verkligen extremt sliten ut.
Citera
2018-01-09, 22:16
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Daniella20 är vettigast, Gustav hade passat i den trion om det inte vore för hans alffehane komplex...

Håller med dig om Hästflickan och Gustav. Dock så är Pawel vettigare än JP (av det man sett). Lite Niklas och Örjan över det hela.
Citera
2018-01-09, 22:17
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
För att vara 55 år ser hon verkligen extremt sliten ut

Och beter sig därefter. Trodde för en sekund att hon var död i dagens avsnitt när hon låg i gräset helt stilla medan dom andra bråkade om staket-pinnarna. Fan om inte hon blir framröstad som första kämpe så vet jag inte vad.
Citera
2018-01-09, 22:17
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Vem är negerbögen?
Vadå skryter om livets hårda skola? Nämnt det nångång ibland bara. Har ju både självdistans, självförtroende och självinsikt. Berömmer andra, bossar inte överdrivet mm. Fan vad det ska klagas på folk som inte ens gjort något fel (ännu bör väl tilläggas). Trist

"Fan vad det ska klagas på folk som inte ens gjort något fel"Du hade passat bra där inne
skrev följande "Tjack-mulle, som gärna skryter med om att han har studerat
på livet`s hårda skola har jag inte mkt för " det är min åskit...
Senast redigerad av Michael-ScarN 2018-01-09 kl. 22:23.
Citera
2018-01-09, 22:20
Medlem
Citat:
Härre min hatt vilket gäng,plöjt igenom de 3 första avsnitten & tråden nu...

Patatis är grym,
De kan försöka hålla sina dialoglektioner med honom men han kmr
aldrig ta åt sig på riktigt av vad idioterna säger " jag lyssnar pa er gor som jog vill"

Ann! vilken trasig figur ,har sett en del gore,pundar/träsk men inget kunde förbereda mig på detta, vad skall man säga till barnen när de frågar vad som hänt med hennes ansikte!?,
leker med tanken,om en omöjlig att hon skulle vinna och få sitta i Tv4`s morgonsoffa, lr vara soffan

negerbögen trotts allt har sina stunder, Stör mig mest på nya Ankan vidrigt!
kalla sig fåfäng och se ut så där, kan inte någon lappa in läpparna på henne med närmaste spade

Tjack-mulle, som gärna skryter med om att han har studerat på livet`s hårda skola
har jag inte mkt för, JP & Daniella20 är vettigast, Gustav hade passat i den trion om det inte vore för hans alffehane komplex...

Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Jean-Pierre, snubben som tror att han är Dr. Phil och chockades att huset och grejerna var gamla när dom kom till gården.

Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
"Negerbögen" ska väl vara Jean-Pierre?

Håller med om Mulle, han har inte "skrytit" sådär jättemycket.. Sen att han inte verkar ha alla hästar hemma....

Okej då undrar jag varför första citerade killen i detta inlägg först skriver om "negerbögen" men två rader senare skriver om samma person men då kallar honom JP....?

Schizofren kanske?

Btw så kan jag förstå att man vid första anblicken tror att han är bög men jag tror inte han är det. Framtiden lär väl avslöja den saken om ingen redan kollat upp det förstås.
Citera
2018-01-09, 22:23
Medlem
Citat:

"Fan vad det ska klagas på folk som inte ens gjort något fel"
Du hade passat bra där inne
skrev följande "Tjack-mulle, som gärna skryter med om att han har studerat på livet`s hårda skola
har jag inte mkt för " det är min åskit...

Haha lät jävligt grinigt bara.
Citera
2018-01-09, 22:23
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Okej då undrar jag varför första citerade killen i detta inlägg först skriver om "negerbögen" men två rader senare skriver om samma person men då kallar honom JP....?

Schizofren kanske?

Btw så kan jag förstå att man vid första anblicken tror att han är bög men jag tror inte han är det. Framtiden lär väl avslöja den saken om ingen redan kollat upp det förstås.

Ingen aning men JP är ju den enda av killarna som är mörkhyad så känns inte som att skribenten kan mena någon annan.. Dock blev han misstänkt 2011 för att ha våldtagit en 16årig tjej på Rhodos, så bög tror jag inte att han är..

https://nyheter24.se/noje/kandisar/5...n-for-valdtakt
Citera
2018-01-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Står att hon är sjukpensionär i TV4:s deltagarlista. För att vara 55 år ser hon verkligen extremt sliten ut.

Får man delta i en dokusåpa som kräver fysiskt arbete och ändå vara berättigad till sjukpension? Där deltagarna dessutom får sina räkningar betalda samt kan vinna 500' ? Låter ju jäkligt tveksamt...
Citera
2018-01-09, 22:30
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ingen aning men JP är ju den enda av killarna som är mörkhyad så känns inte som att skribenten kan mena någon annan.. Dock blev han misstänkt 2011 för att ha våldtagit en 16årig tjej på Rhodos, så bög tror jag inte att han är..

Givetvis var det JP aka negerbögen, vet att det är svårt med två smeknamn men tack
för att du hjälper & förklarar för användaren Gurjon när det blir för mkt..
Citera
2018-01-09, 22:31
Medlem
Citat:

Tack där ser man. Nu blev jag besviken. Trodde det var en ny skön snubbe bara. Alltså varit med två ggr i PH och även ung och bortskämd. Trist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in