2016-05-31, 02:05
Medlem
MrJoker4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan

Tråden är fullt seriös, hoppas mod inte gör som de tenderar, att hålla ihop med er suedis.

Mvh[/b]

(Denna tråden skapades tidigare men i fel delforum så gör ett nytt försök här!)

Är du en blatte eller en flykting?
Senast redigerad av MrJoker4 2016-05-31 kl. 02:25.
Citera
2016-05-31, 03:11
Medlem
Haha det är ju princip tvärtom, ni "invandrare" tillhör många olika raser och kulturer.
Finns mycket hat mellan er, som inte finns på samma sätt bland svenskar.

Vilka går ihop i grannsamverkan och köper fastigheter så inte kommunen kan köpa den och göra till asylboenden?
etc etc
Citera
2016-06-07, 19:25
Medlem
lancxzev2s avatar
sätter femtio fucking hundra kronor att det är en fucking svenne jävel bakom skärmen som gjorde den här tråden haha, kom igen ingen rinkebyan skulle aldrig skriva på flashback
Citera
2016-06-07, 21:20
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
sätter femtio fucking hundra kronor att det är en fucking svenne jävel bakom skärmen som gjorde den här tråden haha, kom igen ingen rinkebyan skulle aldrig skriva på flashback

Nej analfabeter kan inte skriva och intelligensen räcker inte till för att ta sig ut på internet.
Citera
2016-06-18, 08:54
Medlem
Jag är en sån där stereotyp raggartyp och SD:are, och de jag hänger med mest på jobbet är.....
.. blattar.
På mitt gamla jobb så bestod gänget jag alltid lunchade med utav två indier ( 1st hindu och 1st skenhelig islamist ), en bosnie, en svensk supernerd(30årig oskult, såg ut som en töntigare version av Bill Gates på koncentrationsläger-diet, och jag. Tog ofta min pilsneramazon till pizzerian/thabuffén.
Citera
2018-01-17, 02:41
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Vi blattar håller ihop när ni inte tror
Tala för dig själv. De enda blattarna jag och andra assyrier håller ihop med, är armenier, greker, italienare, juggar och liknande balkanpack, och vi håller nog i de flesta fall knappast ihop mot svennebanan, utan snarare mot er muslimer/negrer

Östasiaterna är neutrala i den här stamfejden, de lagar Thaibuffé/sushi och sköter sitt liksom.
Citera
2018-01-17, 03:55
Medlem
75190255508s avatar
Du tycker svennar är patetiska?

Kan du vara snäll och påminna mig om anledningen till att du och din familj kom till Sverige från första början? Kan det ha varit tack vare av ett superhäftigt krig eller något annat ascoolt elände? En störtskön diktator som gjorde som han ville? Buschorna höll på med lite nice gerillakrigsföring?

Vi är patetiska, okej. Också ett sätt att se på saken.
Citera
2018-01-18, 04:10
Medlem
soulslayer6s avatar
Ja det va inte mycket sanning i den texten, har jobbat med tillräckligt många utlänningar eller som du kallar dom blattar för att veta att inte fasen håller dom ihop, därimot så är dom gigantiska rasiser hela bunten, och inte i första hand mot oss Svenskar .
Citera
2018-01-19, 00:43
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Tala för dig själv. De enda blattarna jag och andra assyrier håller ihop med, är armenier, greker, italienare, juggar och liknande balkanpack, och vi håller nog i de flesta fall knappast ihop mot svennebanan, utan snarare mot er muslimer/negrer

Östasiaterna är neutrala i den här stamfejden, de lagar Thaibuffé/sushi och sköter sitt liksom.

Lyckades semitnäsan Alucard dra sig hela vägen till denna tråd? Då säger jag välkommen. Och försök aldrig få det att framstå som om ni semiter är i närheten av oss iranier när det kommer till överlägsenhet. Vi är ansiktet utåt för framgångsrika svartskallar så det är bara att suga den stora håriga dasen och fortsätta vara avis på oss precis som alla andra komplexfyllda semiter som har svårt för oss. Våra framgångar sticker i ögonen på många nollor

Och givetvis finns samhörighet, ni är dock inte en del av den. Roligt att du tror dig höra hemma med sydeuropeer, när svennarna får syn på er semiter betraktas ni precis som övriga blattar från mellanöstern, som muslimer.
Citera
2018-01-19, 00:52
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Lyckades semitnäsan Alucard dra sig hela vägen till denna tråd? Då säger jag välkommen. Och försök aldrig få det att framstå som om ni semiter är i närheten av oss iranier när det kommer till överlägsenhet. Vi är ansiktet utåt för framgångsrika svartskallar så det är bara att suga den stora håriga dasen och fortsätta vara avis på oss precis som alla andra komplexfyllda semiter som har svårt för oss. Våra framgångar sticker i ögonen på många nollor

Min näsa är faktiskt spikrak och uppåtpekande (fo' real!), du vet, samma sorts 'ariska' näsprofil som ni iranska pseudo-arier sticker ner på semester till Iran och plastikkirurgerar era näsor till

Iran is the nose job capital of the world with SEVEN times more procedures than the U.S. - but rise in unlicensed surgeons poses huge risk:
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2287961/Iran-named-nose-job-capital-world-SEVEN-times-rhinoplasty-operations-U-S-Iranian-women-strive-wester n-doll-face.html

En iranier som anklagar andra för "semitnäsor", snacka om att kasta sten i glashus. Nog för att många suryoyoblattar har en armenoid judesnok, men detta är liksom en orättvis stereotyp, eftersom ni iranier slår alla andra folkslag med hästlängder. What's next, ska du reta andra blattar för unibrows också eller, när ni iranier (särskilt era kurdiska bröder!) har de värsta unibrowsen på jorden?

Aja, gå och skryt om hur bra ni iranier är på att plugga eller något, som om det gjorde er mindre bruna

För övrigt, ha lite självrespekt liksom, håller du verkligen ihop med ARABER mot svenskar? Kom igen, alla vet att iranier och araber ogillar varandra, du lurar ingen med det här tramset.

Citat:
Och givetvis finns samhörighet, ni är dock inte en del av den. Roligt att du tror dig höra hemma med sydeuropeer, när svennarna får syn på er semiter betraktas ni precis som övriga blattar från mellanöstern, som muslimer.
Du har nog missförstått det där. Svennarnas åsikt om den här sakfrågan, är liksom irrelevant; de fattar inte sånt här, och svenskar anser för övrigt att sydeuropéer är "halvaraber". Kolla istället historiskt på hela den här stamfejden, så förstår du hur det ligger till: när Assyrien var en självständig stat, så krigade Assyrien mot precis alla andra semiter och i viss utsträckning även mot iranier; vi hade liksom aldrig något otalt med greker osv (faktum är att vi var landsmän med grekerna i typ tusen år utan några konstigheter). Sedan när Assyrien föll, och ni iranier tog över, så startade ni bråk/krig mot grekerna/romarna över ingenting, och sedan kom araberna och gjorde samma sak. Vi assyrier (och armenier) är en del av den byzantinska civilisationen liksom, och ni iranier är precis som era muslimska bröder araberna, fientliga mot allt vad mesopotamisk/grekisk högkultur heter (förresten, den så kallade iranska civilisationen var mer eller mindre rakt av en blåkopia av mesopotamisk civilisation, bara så du vet).

Hade Assyrien varit kvar tills idag, då hade vi fortfarande krigat mot de folkgrupper som idag är muslimer, givetvis hade inte islam funnits om den assyriska staten aldrig föll, eftersom vi hade kört över araberna innan pedofilprofeten föddes, men det hade liksom varit non-stop Assyrien mot resten av mellanöstern.

Ta bara som exempel, när Egypten togs över av negernubien Taharqa, vad gjorde de assyriska kungarna? Esarhaddon och Ashurbanipal vägrade att acceptera detta och avsatte negerdynastin, medan ni araber/iranier under islam, istället massimporterade negerslavar och rasblandade med dem, så att ni idag (ja, även iranier) har allt från 2% till 25% negerblod i er, medan vi assyrier vägrade att rasblanda med negerslavarna. Där har du skillnaden mellan den assyriska mentaliteten och den muslimska mentaliteten, som ni iranier delar. Ni muslimer tänker fel. Det är ett brott mot, och en tragedi för mänskligheten, att ni muslimer idag får styra över mellanöstern.

Det finns liksom en anledning till att ni muslimer (inklusive iranier) folkmördar assyrier än idag, och det är för att vi inte är era vänner och tvärtom. Svenskar och andra européer har aldrig skadat assyrier, tvärtom har de återupptäckt och bevarat våra kulturskatter och varit mycket gästvänliga mot oss, medan både ISIS och den iranska folkgruppen kurder förstör assyriska kulturskatter och folkmördar assyrier. Den assyriern som "håller ihop" med muslimer mot svennebanan, är en rotlös, iGnorant iDiot och saknar självrespekt.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-01-19 kl. 01:35.
Citera
2018-01-19, 11:53
Medlem
AgentAschbergs avatar
Ja jag är fullt medveten om att många är totala retards precis som du TS.
Och man märker det direkt på er, därför gör man inte affärer med er, man är inte eran kompis, tipsar inte om jobb, skiter totalt i era liv.

Men jag dömer inte alla på samma sätt som du gör, brukar ge folk en chans, märker rätt snabbt när dom är samma typ som dig och lyckligtvis så finns det invandrare som inte är lika dumma i huvudet och som besitter lämplig IQ som håller dom från att vara rasister, och hör och häpna dom vet också om typen när det gäller äkta mongoloid rasse-blattar.

Patetiskt, ryggradslösa ödlor utan bollar, som shakaler "modiga" i grupp, osäkra paranoida små jävla ödlor ensamma.
Senast redigerad av AgentAschberg 2018-01-19 kl. 12:14.
Citera
2018-01-19, 17:42
Medlem
RZLAs avatar
Jag har märkt att blattar har en tendens att hålla ihop, ja. Detta kan faktiskt bli farligt för svensken, om vi släpper fram dem i samhället och låter dem få viktiga samhällspositioner. Godhetsknarkare som vill "integrera" invandrare, riskerar att skjuta sig själva i foten.
Senast redigerad av RZLA 2018-01-19 kl. 18:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in