Jävligt intressant att folk inte inser att det är förmodligen en svensk (SDare/SvPare) som skapat tråden. En "blatte" eller "invandrare" hade aldrig uttalat sig så eller ens uttryckt sig så. Invandrare är olika som dag och natt. Kolla bara på hans signatur.
Detta är inget nytt, att SD:are/SvPare utger sig för att vara för invandrare på internet där dom skriver dåliga grejer för att få invandrarna att se dåliga ut. Kolla bara på youtube där 99,99% av alla "hata sverige" videosarna är gjorda av svenskar. Jag tror inte en normalfuntad människa orkar med sådant, utan endast källarsittande, tjackpundande Lassar som trådskaparen.
Hans 'try-hard' försök med en komisk avatar med en man med turban på huvudet och hela texten luktar mysko.
Nu lär jag inte få medhåll, men oftast börjar rasismen från små folkskygga svenskars håll. En invandrare svarar tillbaka, och det blir "åk hem om du inte gillar Sverige"-snack. Man ska tydligen vara tyst och ignorera om någon beter sig illa, egentligen så ska man ju det, men man förstår att vissa tar illa upp.
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Ett annat exempel på hur vi oftare är emot dig, om du är svenne, jämfört med en blatte i samma situation. Om jag t.ex. går till BK för att köpa en whopper så står du där. En dryg svenne bakom kassan som tar fel på min beställning och verkar obekymrad. Direkt tänker vi blattar att du är en äcklig fucking rasse som kan gå och knulla sin egen mamma.
Alltså, ser ni inte själva? Det är INGEN som tänker så. Detta stärker ju alla misstankar, för er som fortfarande tror att det är en invandrare som skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pust
Svenskarna ignorerar utlänningar, utlänningarna hatar svenskar.
Så hög grad av skitsnack på ett så kort inlägg har man sällan skådat. Antingen, så lever du i mors källare, eller så gillar du helt enkelt inte invandrare och får negativitet tillbaka. Men då får du nästan skylla dig själv. Smygrasismen är lätt att märka även om du inte säger någonting.
Umgås mer med invandrare så ska du se att dom flesta älskar Sverige och beter sig ordentligt.
Detta vill man givetvis ändra på, därav alla dessa källarsittare skapar konton för att få det att se mer balanserat ut.