Citat:
Ursprungligen postat av
heyhey1
Vänta va? Så de sa vi tar CS batch men du får behålla ZHs! Haha

ska de inte analysera ZHs? Varför blev dit hoPCP taget? Trippa sönder på gatan av det "svaga" hoPCP-t?

Hehe skämtosido,
brukar de ens skucka analys om det visar sig att vara lagligt? eller hur funkar det?
De andra verkar ju uppleva likadana effekter. Jag måste nästan pröva ZH bara för att, 30mg dos av CS ger lätt rus, tror jag inte på, skulle som sagt go bananas på den mängden. Förmodligen hål+fukt i påsen eller något. Har du kört oralt med CS batch? Det är den RoA jag kör, och får helt andra resultat än du. Aja....
Fick en vän på behandlingshem att lämna in en omärkt påse med cs pcp. Han sa att han hittat den på hemmet och då måste de enligt protokoll ringa polisen.
Och mycket riktigt kom polisen i torsdags och hämtade påsen.
Jag hade endast cs batch vid det tillfället och därför kollar de enbart den.
Kanske ska be han göra samma grej på måndag med zh’s batch.
Ang potens skillnad och skillnaden i ruset kan jag säga att först körde zh’s ett tag (250mg) och när det var slut beställde jag från cs.
Kan vara toleransuppbyggnad, men sen när jag gick tillbaka till zh så gjorde inte toleransen(?) någon skillnad.
Och att jag finner skillnad i ruset kan vara att jag reagerar bättre på den ena än den andra. Betyder inte att du eller någon annan kommer tycka så.
Jag jobbar inte för nån utav dom, promotar inte någon heller.
Båda aktörer är bra och jag är tacksam att de finns två ärliga shoppar inrikes samtidigt.
De tillhandahåller olika produkter och erbjuder olika fraktmetoder. Känns onödigt att hata när det oftast är bra med konkurrens, speciellt i den här branschen.
Sen är det upp till var och en att skaffa sig sin egen uppfattning om vad de tycker. Det är inte jag här för att göra.