2017-12-06, 18:55
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Dom menar sig själva. Dom kommer dö om 3 dagar när Sverige utvisar dom.

Inte för att det är speciellt trovärdigt. Om du hade 3 dagar kvar att leva innan Sverige utvisade dig till en säker död, skulle du då ägna din tid åt demonstrationer eller skulle du springa allt vad du kunde mot norska gränsen? Dom försöker inte gå under jorden eller undvika poliser.

Om du ser Schindler's list, lägg märke till hur människorna där reagerar med rädsla och desperation när dom ska deporteras.
Ja kanske men om man läser det som det är skrivet är betydelsen så som jag skrev: ett hot. Annars borde de skrivit "Ångra er inom tre dagar annars dör vi" eller liknande. Men det är väl över dessa "övermänniskors" förmåga Dessutom har ju till och med Feta Kakburken erkänt att de inte alls utsätts för livsfara, bara att de inte kan leva i sus och dus på generösa bidrag.

Jävla patrask.

Här är rejält hazarberikat och jag har fan aldrig sett en enda av de snedögda djävlarna som inte drar runt i märkeskläder, märkesskor och blippar på iPhones. Samtidigt ligger svenskar och vanvårdas till döds på sjukhus, om de ens kommer till sjukan.

Vaddå "inte ställa grupper mot varandra", satans landsförrädare!
Citera
2017-12-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Dom vet naturligtvis att dom inte kommer bli dödade om dom blir utvisade. Dom försöker få oss att tro att dom kommer bli mördade. Precis som dom säger att dom är barn. Men tror inte ens att dom som vill låta dom stanna tror att dom är barn eller att dom kommer bli mördade. Sen dom som säger att dom själva vill bli utvisade "skicka mig istället". Är ju bara skådespeleri.

Håller helt med dig. Ingen kommer bli dödad när de återvänder. Dom ger sig inte på enskilda människor. Det som händer är attentat på strategiska platser. Om någon av dom råkar vara där, ja då kan det hända, men som sagt enskilda är ej i fara. Problemet är deras regering, vad gör de? Nada!

Har varit i Afghanistan och Kabul många ggr, inget värre att vara där än andra länder typ Pakistan mm mm.
Citera
2017-12-07, 08:51
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Håller helt med dig. Ingen kommer bli dödad när de återvänder. Dom ger sig inte på enskilda människor. Det som händer är attentat på strategiska platser. Om någon av dom råkar vara där, ja då kan det hända, men som sagt enskilda är ej i fara. Problemet är deras regering, vad gör de? Nada!

Har varit i Afghanistan och Kabul många ggr, inget värre att vara där än andra länder typ Pakistan mm mm.

Det finns en tråd här på Flashback vet inte om den har nämnt eller länkats till, iaf har någon räknat på våld och död i Afghanistan och det visad sig att om Skåne hade varit en provins i Afghanistan så skulle skåne ligga på plats 6 av 35 (alltså provinser) i dödligt våld.
Skåne är osäkrare än det mesta av Afghanistan...
Citera
2018-01-18, 10:45
Medlem
KeithRichardss avatar
Ny utvisning på gång? Håll tummarna.
Citat:
Moradi Arif
11 min
Polisen o MV har blivit så obehagliga att de kan göra vad som h..
De har blivit en psykiskt tortyr mot oss.
Kl.09.00 i morse blir jag väckt av ljudet av personalen i mitt rum.
-M du ska vakna, packa dina grejar för att du ska flytta till ett annat förvar.
M: Vad? Vad säger ni? NU? Varför?
Jo du ska flytta till annan förvar i Göteborg nu o du har ingen tid, skynda dig.
M: Men varför han ni inte sagt igår att jag ska flytta så hade jag tid att packa i lugn o ro?
-Det är polisen som bestämmer o de har bestämt att du ska flytta nu. Skynda dig.
M: Jag vill tvätta min ansikte o borsta tänderna.
-Du får inte använda toaletten som förvarstagna använder. Du måste använda personalens toalett.
M: Vad spelar för roll?
-Jo det spelar roll, kom igen nu.

M som har blivit vit i hela ansiktet visste inte vad han ska göra. Han lämnar ett numer till mig att jag ska ringa till hans vän att ringa hen o berätta det.
M är en person som har ett barn o fru här.
5 månader i förvar o nu utvisning.

Det betyder snart är det dags för utvisning.
Vänner hjälp oss.
Det här är inte mänskligt.
Citat:
Hanna Lucia Tellholt
Nu går jag ut med detta, Arif, så att vi kan börja mobilisera inför kommande deportation. Jag hoppas vi blir många denna gång! Kampen för rätten till asyl fortsätter!
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1095332650608561/
Citera
2018-01-18, 10:55
Medlem
Eldarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Ny utvisning på gång? Håll tummarna.

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1095332650608561/

Är det inte denna person som är sexualförbrytare?
Citera
2018-01-18, 10:56
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldaron
Jo, men det var inte han som hämtades.

Och tydligen ska denna gubbe utvisas till Afghanistan till helgen, så nu kräver väl aktivisterna stopp av utvisningar pga för HÖG ålder:
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1094834300658396/
Citat:
Akut advokat till Verkställighetshinder sökes för alzheimerssjuk man. Utvisas till afg på söndag. Arvode finns!
Citat:
Undrar om det Finns någon lag om att personer som är 65 eller äldre skall inte utvisas?
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1095289820612844/
Senast redigerad av KeithRichards 2018-01-18 kl. 11:04.
Citera
2018-01-18, 11:29
Medlem
DragonOnWall8s avatar
RMV försvarar åldersbedömningarna.
Lite skönt med bra nyheter i morse, äntligen nån som står på sig!
Rättsmedicinalverkets metoder har kritiserats, men man ändrar inget.
Bravo till Elias Palm, läkare och enhetschef på Rättsmedicinalverket.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6864558
Jag lyfter hatten åt dig Herr Palm.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2018-01-18 kl. 11:31.
Citera
2018-01-18, 15:22
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Frågan har säkert ställts/tagit upp förr.. Men hur många Hazarer mm har egentligen dött som en direkt följd av avvisning från Sverige?

Är det någon som har uppgifter för eller emot dessa påståenden?
Senast redigerad av Ober-sturm-bahn-fuhrer 2018-01-18 kl. 15:24.
Citera
2018-01-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldaron

Han som skriver är Arif Mo numera kristen som ofredade en tjej under ett möte arrangerad av en kyrka. Det finns en tråd om det. Han söker en biskop som kan hjälpa honom, säkert för att befria honom från förvaret. Undrar varför han inte sätts i samma plan och utvisas tillsammans med den sjuke gubben.

Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Jo, men det var inte han som hämtades.

Och tydligen ska denna gubbe utvisas till Afghanistan till helgen, så nu kräver väl aktivisterna stopp av utvisningar pga för HÖG ålder:
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1094834300658396/

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1095289820612844/

Ja det för fan omöjligt antingen är de unga har just lämnat blöjåldern eller är gamla och har alzheimer men lik förbannat tar de sig från långtbortististan förbi 10 länder och hittar lilla Sverige längst upp i norr. Fyfan vad trött man blir

Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8

Jag håller med och lyfter hatten åt Herr Palm också och hoppas att han inte pudlar, med tanke på drevet från hatmedia och pk politiker mot dessa åldersbedömningar. Kärringarna på VISU påstår att undersökningar av tänder och knä kostar pengar men skiter i vad dessa ljugande jävlar kostar som barn.
Senast redigerad av Antidemokretin 2018-01-18 kl. 16:33.
Citera
2018-01-18, 16:27
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8

En riktig vetenskapsman utgår alltid från just vetenskap och beprövad erfarenhet. En sådan person kan uttala sig med rak rygg, precis som han gjorde. Bara strykrädda hundar viker ner sig för att några känslostyrda kärringar fräser. Dessutom har vinden vänt i frågan nu; det går nu att tala klarspråk om skäggbarn utan satt bli helt paria.
Citera
2018-01-18, 16:35
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
[quote=KeithRichards| Citat:
Moradi Arif
11 min
Polisen o MV har blivit så obehagliga att de kan göra vad som h..
De har blivit en psykiskt tortyr mot oss.
Kl.09.00 i morse blir jag väckt av ljudet av personalen i mitt rum.
-M du ska vakna, packa dina grejar för att du ska flytta till ett annat förvar.
M: Vad? Vad säger ni? NU? Varför?
Jo du ska flytta till annan förvar i Göteborg nu o du har ingen tid, skynda dig.
M: Men varför han ni inte sagt igår att jag ska flytta så hade jag tid att packa i lugn o ro?
-Det är polisen som bestämmer o de har bestämt att du ska flytta nu. Skynda dig.
M: Jag vill tvätta min ansikte o borsta tänderna.
-Du får inte använda toaletten som förvarstagna använder. Du måste använda personalens toalett.
M: Vad spelar för roll?
-Jo det spelar roll, kom igen nu.

M som har blivit vit i hela ansiktet visste inte vad han ska göra. Han lämnar ett numer till mig att jag ska ringa till hans vän att ringa hen o berätta det.
M är en person som har ett barn o fru här.
5 månader i förvar o nu utvisning.

Det betyder snart är det dags för utvisning.
Vänner hjälp oss.
Det här är inte mänskligt.
]Ny utvisning på gång? Håll tummarna.

Det där en är en sekt. Vad ska man göra? Jo det är bara att bemöta dom och argumentera. Låt dessa välmenande patologiskt invandrarvänliga samariter få ett motstånd, genom att argumentera tillbaka..!
Senast redigerad av Ober-sturm-bahn-fuhrer 2018-01-18 kl. 16:43.
Citera
2018-01-18, 22:39
Medlem
InflatableBoppos avatar
Batikhäxorna rustar för möjliga utvisningar nästa vecka av ett fåtal och asyljuristerna täljer guld. Blir det att kasta trosorna efter männen och åma sig, attackera polisen igen?

https://mobile.twitter.com/dcarnestedt/status/953952522116485123

Är Moradi Arif praktjakts stjärtgosse som föredrar att sexuellt ofreda minderåriga flickor framför att tillfredställa gamla batikhäxor som praktjakt?
Senast redigerad av InflatableBoppo 2018-01-18 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in