2017-12-05, 18:41
Medlem
InflatableBoppos avatar
För den som orkar läsa frustande batikhäxor. Förr var det mest kärringar nu har pedofilgubbar dykt upp också intressant att se åldern inga ungdomar, samhällets rejects. Man får lust att kontakta socialen klickat på en del som har barn. Noterat att det alltid är få delningarna batikhäxorna vet att engagera sig för skäggbarn inte är populärt.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=499399753777522&id=2998714537 30354
Citera
2017-12-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Har inte du nappat på Nya Tiders erbjudande? Eller fick de inte tag på dig? Om du kontaktar dem direkt kan du förhindra åtminstone en utvisning.

(FB) NyaTider: Ingen av ”Skicka mej istället”-aktivisterna ville bli skickad istället 2017

Du har förmodligen aldrig varit där i Kabul o Afghanistan. Dom ger sig inte på enskilda , är attentat mot vem som helst. Jag har varit där många ggr inte farligare än någon annan stans i regionen Pakistan mm. Hotet är fattigdom, vad gör deras regering, nada. Så ingen enskild fara att de återkommer av ditt skäl. Åk dit får du se!
Citera
2017-12-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zampras
Du har förmodligen aldrig varit där i Kabul o Afghanistan. Dom ger sig inte på enskilda , är attentat mot vem som helst. Jag har varit där många ggr inte farligare än någon annan stans i regionen Pakistan mm. Hotet är fattigdom, vad gör deras regering, nada. Så ingen enskild fara att de återkommer av ditt skäl. Åk dit får du se!

Eller hjälp våra handikappade, sjukvård, pensionärer. Är du bered att hjälpa dom, skänk en insats till våra! Hoppas du var med o protestade för våra handikappade. Förmodligen inte!
Citera
2017-12-06, 12:52
Medlem
LaScalas avatar
Nu hotar barn och häxor med mord vid demonstartionen i Bollsta vid Löfvens besök. Eller hur ska detta tolkas?

https://imgur.com/a/QQwCx
Citera
2017-12-06, 13:46
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu hotar barn och häxor med mord vid demonstartionen i Bollsta vid Löfvens besök. Eller hur ska detta tolkas?

det där är ju helt klart ett hot och inget annat men självklart kommer inget hända för det är så synd om kräken..
Citera
2017-12-06, 14:38
Medlem
Citat:
OJ - tanterna borde inte låta såå små barn som på bilden hantera facklor ...
Citera
2017-12-06, 14:45
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:

Mordhot? Ångra er inom tre dagar eller dö? Skall de ta till våld igen och börja döda för att de inte får som de vill?
Citera
2017-12-06, 15:04
Medlem
LaScalas avatar
Och SVT tog bort bilden!!!

https://petterssonsblogg.se/2017/12/06/afghaner-mordhotar-svenskar-i-sverige/
Citera
2017-12-06, 15:05
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Mordhot? Ångra er inom tre dagar eller dö? Skall de ta till våld igen och börja döda för att de inte får som de vill?

Dom menar sig själva. Dom kommer dö om 3 dagar när Sverige utvisar dom.

Inte för att det är speciellt trovärdigt. Om du hade 3 dagar kvar att leva innan Sverige utvisade dig till en säker död, skulle du då ägna din tid åt demonstrationer eller skulle du springa allt vad du kunde mot norska gränsen? Dom försöker inte gå under jorden eller undvika poliser.

Om du ser Schindler's list, lägg märke till hur människorna där reagerar med rädsla och desperation när dom ska deporteras.
Citera
2017-12-06, 16:51
Medlem
Citat:

Jag tycker den är lite kryptisk den där texten. De skriver Utvisade i Afganistan vilket antyder att de menar vad som kommer att hända när de utvisade befinner sig i Afghanistan.

Samtidigt är uppmaningen "ÅNGRA ER inom 3 dagar eller DÖ!"

Vad skall de utvisade i Afghanistan ångra för något? Och vem är det som uppmanar dem att ångra sig? Är det en talibansk välkomstkommitte som säger till afghanerna att de måste ångra sig inom 3 dagar eller dö? Vad är det i så fall de skall ångra?

Nej, jag har nog svårt att tolka det på annat sätt än att detta är en uppmaning till mig-verket eller regeringen från de personer som fått utvisningsbesked till Afghanistan: ångra ert beslut inom tre dagar, och låt oss stanna, annars kommer ni att dö.
Citera
2017-12-06, 18:12
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Dom menar sig själva. Dom kommer dö om 3 dagar när Sverige utvisar dom.

Inte för att det är speciellt trovärdigt. Om du hade 3 dagar kvar att leva innan Sverige utvisade dig till en säker död, skulle du då ägna din tid åt demonstrationer eller skulle du springa allt vad du kunde mot norska gränsen? Dom försöker inte gå under jorden eller undvika poliser.

Om du ser Schindler's list, lägg märke till hur människorna där reagerar med rädsla och desperation när dom ska deporteras.

Dom vet naturligtvis att dom inte kommer bli dödade om dom blir utvisade. Dom försöker få oss att tro att dom kommer bli mördade. Precis som dom säger att dom är barn. Men tror inte ens att dom som vill låta dom stanna tror att dom är barn eller att dom kommer bli mördade. Sen dom som säger att dom själva vill bli utvisade "skicka mig istället". Är ju bara skådespeleri.
Citera
2017-12-06, 18:52
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P71
Jag tycker den är lite kryptisk den där texten. De skriver Utvisade i Afganistan vilket antyder att de menar vad som kommer att hända när de utvisade befinner sig i Afghanistan.

Samtidigt är uppmaningen "ÅNGRA ER inom 3 dagar eller DÖ!"

Vad skall de utvisade i Afghanistan ångra för något? Och vem är det som uppmanar dem att ångra sig? Är det en talibansk välkomstkommitte som säger till afghanerna att de måste ångra sig inom 3 dagar eller dö? Vad är det i så fall de skall ångra?

Nej, jag har nog svårt att tolka det på annat sätt än att detta är en uppmaning till mig-verket eller regeringen från de personer som fått utvisningsbesked till Afghanistan: ångra ert beslut inom tre dagar, och låt oss stanna, annars kommer ni att dö.

Det fetade: Så tolkar jag det också. Det är ett klart och tydligt formulerat hot.
De kanske inte vågade stå bakom det när de fortfarande är här utan skyller på redan utvisade.
Det är lömska och bedrägliga gossar vi har att göra med. Och våldsamma kan de också bli som bekant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in