2017-05-17, 15:36
Medlem
Blev frågad vad jag stoppat i mig för jag såg så uppblåst ut efter mitt axel och armpass. Verkar ju helt klart som hulkens tren E gör vad det ska. Jag är riktigt nöjd med trennet!

Mvh
2017-10-02, 19:43
Medlem
Svamppps avatar
Fin fin cutmix och dbollen är grym!
2017-10-26, 10:42
Medlem
HellOils avatar
Tokgrönar anavaret,tren och adex.
2017-11-09, 22:59
Medlem
Men för i H*****... Menar ni att Hulk också suger svettig pung? Jag har ju precis beställt deras testo E
2017-11-10, 10:22
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Men för i H*****... Menar ni att Hulk också suger svettig pung? Jag har ju precis beställt deras testo E

Nej, Hulk får 99% positiva omdömen. Jag kände inte så mycket av deras Tren och har valt ett annat märke efter det, men ser man till vad övriga tycker så är det nästan enbart positivt.
2017-11-10, 13:44
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Hulk har varit med JÄVLIGT länge och det finns en anledning till att det är så.
En av få i branschen som står upp för sig själv och har en stolthet i produkten.

Mvh,

-Alfred
2017-11-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hulk har varit med JÄVLIGT länge och det finns en anledning till att det är så.
En av få i branschen som står upp för sig själv och har en stolthet i produkten.

Mvh,

-Alfred

Superb! Blir deras märke i fortsättningen :-)
2017-11-10, 15:57
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Superb! Blir deras märke i fortsättningen :-)

Det tråkiga är att dom inte har så stort utbud :/ annars gillar jag hulk väldigt mycket så du kan vara lugn!
2017-11-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Det tråkiga är att dom inte har så stort utbud :/ annars gillar jag hulk väldigt mycket så du kan vara lugn!

Exakt min tanke, utbudet är bra fattigt. Men jag har redan resterande av vad som ev behövs.
Vad jag behöver är en riktig man som vet vad fasen henom snackar om och guidar mig igenom denna HULK kuren lalalaa, nanana!

Hey sugar mama, lick me NANA! Är du en stygging? Nanananana, lalala!

Tack för övrigt för bekräftelsen!
Fett svårt att finna svar idag även på FB!

Kitty, kitty, bang, BANG!
2018-01-03, 16:03
Medlem
Det var tryck i deras testo e och c. Jag fick erektion på gymmet och jag brukar gå commando i mjukisbyxor så ja, det blev riktigt pinsamt 😳
Fan brudar som tittade och skrattade/log när jag skamset strök längs med väggen därifrån.

Nu vågar jag mig inte dit samma tider som innan längre. Bruden som sålde mitt medlemskap till mig såg bulan också och henne träffar jag på ofta. Hon är lika trevlig som innan men hur fan ska jag komma över det där?
2018-01-04, 10:12
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Det var tryck i deras testo e och c. Jag fick erektion på gymmet och jag brukar gå commando i mjukisbyxor så ja, det blev riktigt pinsamt 😳
Fan brudar som tittade och skrattade/log när jag skamset strök längs med väggen därifrån.

Nu vågar jag mig inte dit samma tider som innan längre. Bruden som sålde mitt medlemskap till mig såg bulan också och henne träffar jag på ofta. Hon är lika trevlig som innan men hur fan ska jag komma över det där?

Hahaha dagens
2018-01-16, 23:14
Medlem
FreeThinkers avatar
En snubbe här fick bevisligen matolja i sina testo vialer nyligen enligt hans werlabs test. Blir ju svårt att ta någon annans ord för att det är kvalitetsgrejer när labb test säger något annat.

Har aldrig köpt därifrån så jag vet inte själv men kan inte vara så svårt att förstå att man som konsument blir skeptisk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in