2015-09-09, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Deca?
Tren e högdoserad?
Test e högdoserad?

Allt jag testat håller topklass!

Kan köra lägre doser på deras oljor än tidigare märken.... får ändå bättre resultat
mer valuta för pengarna här
Senast redigerad av zarchasm 2015-09-09 kl. 00:54.
2015-09-16, 14:00
Medlem
Oxarna är ju tamejfan galet bra!

efter några veckor är formen helt förändrad visuellt när jag tittar mig i spegeln och styrkan bara fortsätter!
tokroligt detta.

ska bli roligt att utvärdera mer från detta märke som man nydligen beställt.
Senast redigerad av RyZsen 2015-09-16 kl. 14:06.
2015-09-20, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Tren A 150mg/ml: Funkar grymt bra! Åt som en gris och gick upp massor i vikt utan att tappa mycket definition på magen. Ådrig o fin! dos: 700mg EW

EQ 400mg/ml: Riktigt bra även den. Svällde upp bra från insidan eller vad man kan säga. dos: 1050mg ew.

Mvh
Kul o höra att du gillar deras EQ, för jag tänkte själv beställa hem en vial av deras högdoserade variant. Kombinerar du den med testo? Känner du av effekter såsom hunger och vaskuläritet? Några bieffekter? Tack för svar
2015-10-01, 22:44
Medlem
chebmamis avatar
Någon som provat deras OT eller oxar? Bra doserat? Rätt grejer i preppen?
2015-10-05, 12:55
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Står två inlägg upp om oxar...
Jag har också kört dom för ett år sen och dem levererade, mycket bättre än Sveas som jag också testat.
Även kört Alpa Pharma, dom och Hulk höll samma klass.

OT har jag inte prövat.
2015-10-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
Kul o höra att du gillar deras EQ, för jag tänkte själv beställa hem en vial av deras högdoserade variant. Kombinerar du den med testo? Känner du av effekter såsom hunger och vaskuläritet? Några bieffekter? Tack för svar

Eftersom jag körde tren samtidigt så var jag ådrig o fin. Men jag fyllde upp bra av EQ vilket jag inte gjort när jag körde endast testo och tren så jag vet att EQ gjorde sitt. Hungern vet jag inte riktigt. Körde peptider samtidigt som gav mycket hunger också.

mvh
2015-10-09, 21:52
Medlem
Citat:
Eftersom jag körde tren samtidigt så var jag ådrig o fin. Men jag fyllde upp bra av EQ vilket jag inte gjort när jag körde endast testo och tren så jag vet att EQ gjorde sitt. Hungern vet jag inte riktigt. Körde peptider samtidigt som gav mycket hunger också.

mvh
När du säger att du fylldes upp hur menar du då, Blev du mer tight?

Har kört en testo kur tidigare och då kände jag att jag inte riktigt vart jättehård med tanke på all vatten man samlar. Men påbörjade min testo/eq kur i tisdags så jag hoppas på en mer tight fysik den här gången.
Senast redigerad av Lex.L 2015-10-09 kl. 21:56.
2015-10-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
När du säger att du fylldes upp hur menar du då, Blev du mer tight?

Har kört en testo kur tidigare och då kände jag att jag inte riktigt vart jättehård med tanke på all vatten man samlar. Men påbörjade min testo/eq kur i tisdags så jag hoppas på en mer tight fysik den här gången.

Beror ju på hur högt då går på testot. blir alltid lite plufsig om jag ligger högt på testot.

Fylldes upp inifrån eller vad man kan säga. Typ som att ha lite pump hela tiden. Beror ju mycket på dos och hur mycket fett du har. Jag låg på runt 7% så då var man ju rätt tight redan.

Mvh
2015-10-13, 11:55
Medlem
Citat:
Beror ju på hur högt då går på testot. blir alltid lite plufsig om jag ligger högt på testot.

Fylldes upp inifrån eller vad man kan säga. Typ som att ha lite pump hela tiden. Beror ju mycket på dos och hur mycket fett du har. Jag låg på runt 7% så då var man ju rätt tight redan.

Mvh
Vilken dos eq låg du på?
Mvh
2015-10-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami

Kört dessa ett flertal gånger lika nöjd varje gång. Riktigt bra.

kör deras EQ nu och har lågt kroppsfett riktigt härlig fyllnad det ger
2015-10-18, 17:20
Medlem
Nu har jag provat ännu mer ifrån detta väl talade märke :

Tren A: Oerhört potent fick dra ner på dosen som jag var van vid då jag upplever deras tren som starkare än vad jag var van vid. Kompisarna som kört hulkens på rutin sade detta till mig men jag trodde det var inbillning från deras sida.... men ack så fel jag hade, den var verkligen vassare!ingen större pip heller. mkt nöjd.

Oxarna: Nämnt tidigare har bara en ord på dessa sjuka!. Påminner om när jag låg på alpha pharma på samma dos.

A-dex: gör verkligen sitt jobb dock svåra att dela trots skärskåra på tabsen. Fick använda en vass kniv.

OT: Gör verkligen sitt jobb! la mig på högdos som jag brukar göra när jag kör OT. Grym jävla pump/lite vätska/inga östrogen bieffekter heller. Riktigt nice var det att köra en diet på OT första gången jag körde riktig diet med ot. Kört OT mkt under bulk perioder tidigare. Så är ganska van OT brukare då jag inte fixar dbollar lika bra.

Kan bara intyga att hulkens prylar är riktigt jävla bra!!
Senast redigerad av RyZsen 2015-10-18 kl. 17:22.
2015-10-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daredevill
Vilken dos eq låg du på?
Mvh

1050mg EW. satte 300mg eod.

mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto