2018-01-11, 16:12
Medlem
justonefix124s avatar
Så bra betyg på TMG=HE?
Citera
2018-01-11, 17:54
Medlem
Duckhams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Här har vi nog årets dummaste massagekund

Missnöjd sexköpare polisanmälde massagesalong https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article27244674.ab

Nu väntar vi bara med spänning på metoo upproret, #rörinteminpung där upprörda män berättar om hur de blir tafsade på i massagesalonger

Eftersom det är lagligt att sälja sex så måste konsumentköplagen gälla. Är man inte nöjd med en vara eller tjänst man köpt har man rätt att klaga och i förlängningen ta det till tingsrätten. Vore intressant att se hur man hanterar det!
Sen att han därmed erkänner ett brott är en annan sak.
Citera
2018-01-11, 21:59
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Så bra betyg på TMG=HE?

Det beror på den som sätter betyg, man måste läsa mellan raderna.

"Värdelöst skyfflande av olja" och en stjärna i betyg tolkar jag som att det inte är själva massagen som är huvudsysselsättningen.

"En hård, ordentlig och seriös massage" med 5 stjärnor tolkar jag som det omvända, dvs. ingen HE.

"En avslappnande och skön massage" med 5 stjärnor så kan det mycket väl vara läge för HE.

Sammanfattningsvis känns det numera som att det är svårt att undvika att få HE oavsett betyg i TMG.
Citera
2018-01-12, 08:00
Medlem
Polisen har slagit till ordentligt här i Gbg. En salong har stängts ner av polisen sen de tog en kund och massör på var gärning. Samt skickat hem några tjejer som jobbar olagligt här. Var försiktiga med de stora och berömda salongerna FB kompisar.
Citera
2018-01-12, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Polisen har slagit till ordentligt här i Gbg. En salong har stängts ner av polisen sen de tog en kund och massör på var gärning. Samt skickat hem några tjejer som jobbar olagligt här. Var försiktiga med de stora och berömda salongerna FB kompisar.
Finns det nån tidningsartikel omet?
Citera
2018-01-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Finns det nån tidningsartikel omet?

Inte vad jag vet, var på en annan salong när detta spred sig, salongen jag var på var ägare till den drabbade salongen också. Det var en kaos ett tag bland tjejerna. Eftersom jag var stammis så berättade de för mig.
Citera
2018-01-12, 17:40
Bannlyst
Har snappat upp att det finns en salong i Göteborg som bara har ladyboys, "AnnLadyBoyThaiMassage" är det någon som vet vilka salonger som har ladyboys i Sthlm?
Citera
2018-01-13, 04:41
Medlem
Kanske dum fråga, men hur vet man i förväg om ett ställe erbjuder HE?
Citera
2018-01-13, 08:29
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacaren
Det vet man inte. Det är lite en del av tjusningen, även om det egentligen inte är så spännande längre.
Jag minns inte längre när det inträffade att jag inte fick erbjudande.
Citera
2018-01-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sacaren

Helt säker går det inte att vara. Men där finns ett par tecken att gå efter, ingen garati men ökar chanserna:
- telefonnumret är ett mobil nummer
- generösa öppetider, undvik 09,00 - 18,00 ställen
- tillgång till dusch
- ingen eller en mkt sparsam webbsida

Sen får man prova sig fram, du kommer att hitta rätt några gånger och tycka lite bättre om ett par ställen som du sen frekventerar.

Det är dock en del av tjusningen att inte veta exact hur det kommer att gå och servicen kan skilja en del mellan ställena och vilken massös det är. Omsättningen av massöser är också stor så varje besök blir mer eller mindre unikt på sätt o vis.
Citera
2018-01-15, 18:49
Medlem
Är alla thaimassageställen fulla av 40-50-åringar med rynkor? Varit på 2 ställen än så länge och båda gångerna har Mamma Thai, 50~, masserat mig. Man känner lite äckelkänslor när hon erbjuder saker men ser ut att ha fötts när vietnamkriget började.

Är det snarare det man kan förvänta sig, än unga snygga? Har ju liksom föreställt mig att det är slanka, fina thailändskor på 25-35 som är där
Citera
2018-01-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Är alla thaimassageställen fulla av 40-50-åringar med rynkor? Varit på 2 ställen än så länge och båda gångerna har Mamma Thai, 50~, masserat mig. Man känner lite äckelkänslor när hon erbjuder saker men ser ut att ha fötts när vietnamkriget började.

Är det snarare det man kan förvänta sig, än unga snygga? Har ju liksom föreställt mig att det är slanka, fina thailändskor på 25-35 som är där

Du får prova på fler ställen, man vinner inte varje gång. Oftast är det som i andra delen av din text. I alla fall i Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in