2018-01-04, 19:41
Medlem
Danmark
Citera
2018-01-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-mann
Danmark
Hmm, geografikunskaperna verkar inte va de bästa. Väster om Uddevalla ligger väl Orust, landets tredje ö i storlek. Och Danmark består nog inte enbart av en ö😬😂
...och Eriko, kolla i tmg.
Citera
2018-01-05, 12:10
Medlem
Att man aldrig lär sig, jag är så dålig på att komma ihåg namn, och ev telefonnummer till till tjejerna.
Nu hände det igen besökte en favoritsalong i Götet, där jag fick gudomlig behandling förra gången.
Igen visade det sig att tjejerna slutat eller flyttat till annan salong, varför stannar de bara nån månad på samma ställe, man får ju lita runt som en tok och få dålig massage innan man hittar rätt igen haha.

Fler med samma erfarenhet ?
Citera
2018-01-05, 13:02
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Att man aldrig lär sig, jag är så dålig på att komma ihåg namn, och ev telefonnummer till till tjejerna.
Nu hände det igen besökte en favoritsalong i Götet, där jag fick gudomlig behandling förra gången.
Igen visade det sig att tjejerna slutat eller flyttat till annan salong, varför stannar de bara nån månad på samma ställe, man får ju lita runt som en tok och få dålig massage innan man hittar rätt igen haha.

Fler med samma erfarenhet ?

Väldigt många av tjejerna (nästan alla) finns på facebook, om du hittar en favorit, fråga om hon finns på facebook.

Finns hon på facebook och byter salong kan du alltid skicka ett meddelande och fråga vart hon tagit vägen.
Citera
2018-01-05, 13:03
Medlem
berra77s avatar
Har noterat på TMG och vid besök att en hel del salonger i Stockholmsområdet har höjt priset vid nyår.
Något mer som uppmärksammat samma sak ?
Citera
2018-01-05, 19:01
Medlem
BlueStars avatar
Några inlägg som berörde att våldtäktsförsök har brutits ut och flyttats till Aktuella brott och kriminalfall där den sortens diskussioner mer hör hemma:

(FB) Våldtäktsförsök på thaimassagesalong i Bromma [utbruten tråd/mod]

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Senast redigerad av BlueStar 2018-01-05 kl. 19:21.
Citera
2018-01-07, 22:04
Medlem
Er det ok att ta av sig kalsongerna på alla salonger?
Citera
2018-01-07, 23:07
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrom10
Er det ok att ta av sig kalsongerna på alla salonger?
Du kan utgå från det. Stämmer inte det, så får dom berätta det.
Jag har aldrig råkat ut för det, bara ett ställe som hade skyltar att kalsongerna inte skulle tas av.
Det ignorerade jag utan att tveka och ingen protesterade ens lite.
Citera
2018-01-08, 13:12
Medlem
Här har vi nog årets dummaste massagekund

Missnöjd sexköpare polisanmälde massagesalong https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article27244674.ab

Nu väntar vi bara med spänning på metoo upproret, #rörinteminpung där upprörda män berättar om hur de blir tafsade på i massagesalonger
Citera
2018-01-08, 14:50
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Här har vi nog årets dummaste massagekund

Missnöjd sexköpare polisanmälde massagesalong https://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article27244674.ab

Nu väntar vi bara med spänning på metoo upproret, #rörinteminpung där upprörda män berättar om hur de blir tafsade på i massagesalonger
Ja, faktiskt, årets dummaste blir klar redan på årets första vecka!
"hur tänkte du nu?!" känns som en bra fråga att ställa.
Citera
2018-01-08, 17:07
Medlem
Ni som inte är nöjda med servicen på vissa salonger..... Det är ingen hit att göra som mannen nedan....... d.v.s göra en polisanmälan för dålig service...

http://24malmo.se/2018/01/08/kopte-sex-pa-massagestalle-polisanmalde-salongen-efterat/
Citera
2018-01-11, 10:14
Medlem
oretas avatar
Tänkte ta mig någon massage i sthlm norrort snart men vet inte alls vilka som är bra, redan provat på de i min stad
Tips? Eller måste man ta sig till city/söder för att få en bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in