Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 20:24
  #9985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4hands
Du får prova på fler ställen, man vinner inte varje gång. Oftast är det som i andra delen av din text. I alla fall i Malmö.


Aha. Detta var i Gbg. Jag får helt enkelt prova mig fram. Lite rädd är man ju dock eftersom man läst att polisen slagit till på salonger det senaste i Götet så man ligger nog lågt en månad eller två tills nästa försök.
Citera
2018-01-15, 20:58
  #9986
Medlem
den som söker han finner
Citera
2018-01-16, 09:13
  #9987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Aha. Detta var i Gbg. Jag får helt enkelt prova mig fram. Lite rädd är man ju dock eftersom man läst att polisen slagit till på salonger det senaste i Götet så man ligger nog lågt en månad eller två tills nästa försök.

Göteborg där det finns så många godingar! Jag bor inte i Gbg, men är där ofta på besök. Har aldrig haft några problem att hitta bra salonger.

Problemet med dig är förmodligen att du vill komma till dukat bord, och inte leta själv.
Citera
2018-01-19, 16:14
  #9988
Medlem
Tycker det är rätt tunt med bra ställen som erbjuder extra i Göteborg vet bara om två riktigt bra ställen de andra jag provat har bara varit massage. Stockholm verkar betydligt bättre måste jag säga efter att ha läst en del på forumet.
Citera
2018-01-19, 17:34
  #9989
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurifixaren
Tycker det är rätt tunt med bra ställen som erbjuder extra i Göteborg vet bara om två riktigt bra ställen de andra jag provat har bara varit massage. Stockholm verkar betydligt bättre måste jag säga efter att ha läst en del på forumet.
Det må hända att det är bättre i Sthlm, men man är ju där man är.
Jag hart bara två ställen jag inte fått erbjudande om extra och det ena av dom fick jag nyss tips om gav väldigt bra extra. Se vet jag inte var du menar med "bra", vad som krävs för att uppnå det målet?
Citera
2018-01-19, 18:03
  #9990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurifixaren
Tycker det är rätt tunt med bra ställen som erbjuder extra i Göteborg vet bara om två riktigt bra ställen de andra jag provat har bara varit massage. Stockholm verkar betydligt bättre måste jag säga efter att ha läst en del på forumet.
Har inga problem att få extra i GBG, det nåt enstaka ställe som inte erbjuder men det märker man direkt. Seriösa och ofta få som jobbar där.
Citera
2018-01-20, 09:03
  #9991
Medlem
Med den extrema överetableringen i Stockholm så måste de ju utföra extratjänster för överhuvudtaget kunna finnas kvar. Bara att gå runt i Stockholm och titta in i salongerna, sitter ju alltid minst två tjejer och glor i sina telefoner. Har svårt att se att de har mer än 2-3 kunder/dag . Sedan finns det inte lika många salonger i förorterna, å ens sidan är de ofräschare, å andrs sidan kan de oftare erbjuda alla former av extratjänster....
Citera
2018-01-20, 21:43
  #9992
Medlem
Vad är det du vill säga?
Citera
2018-01-21, 13:32
  #9993
Medlem
Åkte ut till Årsta förra fredagen där salongerna ligger tätt. När jag kör förbi salongen jag hade sett ut i tmg så var det målad polisbil och civilpolis utanför salongen. Är ju inte säker men det såg ut som det hade varit påhälsning. Någon som vet något?
Jag körde vidare till annan förort för en trevlig stund.
Citera
2018-01-21, 22:34
  #9994
Medlem
Var hos min favorit idag och fick bekräftat att två salonger i gbg stängts ner av polisen, en på hisingen och en i mölndal. Den på hisingen förstår jag, ligger så uppenbart dumt ich har en väldigt oserös profil. Undrar vilken det var i mölndal.

Polisen gick på arbetstillstånd och uppehållstillstånd, flera tjejer var här olagligt. Oklart om de tog några torskar också.
Citera
2018-01-22, 15:40
  #9995
Medlem
Alla ni som ger varningar om att polisen stått både här o där,
vore ju bra om ni svarar på PM vilken salong det så vi andra inte faller i deras händer ,,,,,
ELLER
Citera
2018-01-22, 22:10
  #9996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Alla ni som ger varningar om att polisen stått både här o där,
vore ju bra om ni svarar på PM vilken salong det så vi andra inte faller i deras händer ,,,,,
ELLER
Tror inte det är så stor risk att knacka på en stängd salong. Och man får inte outa salonger oavsett om.det är i tråd eller PM.

Är man lite insatt i göteborgs tm vörld så räcker det att den är på ön och ingår i en kjedja
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback