Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
Tar #jagärhär i sina interna twitterdiskussioner upp problemet att flera av deras medlemmar återkommande näthatar by proxy?
Leena Johansson RT:ade för ett knappt dygn sedan inlägg som dels kallar Alexander Bard för avskräde, dels ett inlägg som anklagar Hanif Bali för att vara moderaternas "rasism termometer" (Bosse Lundgrens särskrivning, inte min).
https://twitter.com/xcoeur66x/status/952511614418341888
https://twitter.com/bossemicro/status/952684091987685378
Det är rent ut sagt för j-vligt att berömma sig och #jagärhär för att hålla god ton men utan att blinka sprida epitet som avskräde till sina 500 följare.
Nämen nån har skrivit avskräde och har 500 följare.. Hujedamig mig..
Totius, i den diskussionen som var tidigare i tråden så skrev du precis så. Att lagstifta bort vissa grupper. Det kan du inte prata bort hur mycket du än försöker.
Det var du som skrev det inte jag.
Så du behöver inte svära, liksom ingen idé . Vad du skriver är något du själv får ta ansvar för.
Vaddå undviker frågor eller annat.. det gör jag inte alls, däremot stanser ni och tycker en massa.
Ni är snart nere på ordnivå och tolkar...
Tolkningsföreträde pratar nån om. Nått ni har fått för er. Jäh har inte tolkningsföreträde i nånting, däremot anser ni det. Väsentlig skillnad kan jag säga
Ni anser, tycker och tror.. och sen skriker ni om fakta.
Fakta är att FB tar ingen hänsyn till om EN eller TUSEN anmäler nånting. Står klart och tydligt i deras supportinformation. Väldigt klart och tydligt till och med.
Så den så kalkade faktan ni kommer med fallerar fortare än ett dåligt byggd korthus.
För det är fakta som är fel och bygger på antaganden.
Och NEJ Totius, du behöver inte publicera samma kommentar igen angående ekuriren och Burman. För det hon skrev var också antaganden nämligen.
Facebook har inte släppt någon info angående det eller om GS heller. Jag har kontaktat fb i dessa frågor. Fick svaret som typ står i infon. Fb tar ingen hänsyn till antalet anmälningar och de släpper ingen info om vilka som anmäler.
Så då får man gå på om någon har skrivit att man anmält annars antar man och tror bara..
Och sen Totius, varför skulle admins i jäh vara ansvariga för vad alla skriver privat på sociala medier när ingen annan grupp behöver vara det. Jag tog exemplet stå upp för Sverige. Varför är han inte ansvarig?
Gäller detta endast jäh eller??